Ik zou het afwachten! Ik weet niet of je sowieso nog erg kan versterken in de loop van dit seizoen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Denk jij, of iemand in de VII dat ik met 20k en waarschijnlijk prestaties in de onderste regionen van de VII, rekening moet houden met een uitbreiding volgend jaar. Ik ga er stiekem van uit dat ik kan behouden, mits ik niet in een hele sterke league kom.
Een briljant keeper gaat nog lukken dit seizoen, en ik hoop zo spoedig mogelijk er nog een spitsje bij te kunnen kopen, maar dat is afwachten. Betekent uiteraard wel weer dat ik trainees op het middenveld moet verkopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zou het afwachten! Ik weet niet of je sowieso nog erg kan versterken in de loop van dit seizoen?
Mja, het is erg afwachten in wat voor VII je terecht komt! In mijn competitie van vorig jaar had je het niet gered met deze stats! Echter heb ik nu 2 bots in mijn competitie en dat zou voor jou ideaal zijn om nog een seizoen lang lekker rustig door te trainen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een briljant keeper gaat nog lukken dit seizoen, en ik hoop zo spoedig mogelijk er nog een spitsje bij te kunnen kopen, maar dat is afwachten. Betekent uiteraard wel weer dat ik trainees op het middenveld moet verkopen.
Daarnaast, edoch minder belangrijk, zit er nog een FC met redelijk LS die ik vanaf over drie weken zou kunnen gaan promoveren. Redelijk LS+pic in de beker zou me een lekkere teamgeest kunnen opleveren in het begin van het seizoen.
Waarschijnlijk omdat FVP geen FC met goed leiderschap kan kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef rompompom het volgende:
Sinds wanneer is iemand met redelijk leiderschap een FC?
Als je stadion 10 keer voor 90% is uitverkocht moet je uitbreiden. Heb je het al een aantal keer volledig vol gehad, dan heb je inkomsten mis gelopen en ben je per definitie al te laat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:11 schreef foetre het volgende:
Ik zit er over na te denken bij promotie naar de 4e klasse me stadion van 50 k naar 65 k uit te breiden.Of is dit nu al zinvol?Heb het stadion dit seizoen pas 1 keer vol gekregen.
Sectie Gemiddeld Maximum Minimumquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je stadion 10 keer voor 90% is uitverkocht moet je uitbreiden. Heb je het al een aantal keer volledig vol gehad, dan heb je inkomsten mis gelopen en ben je per definitie al te laat.
Sowieso is het met de weersafhankelijke opkomst niet rendabel om te wachten totdat je stadion een aantal keer echt vol is geweest.
Gemiddeld zit je nog niet aan 90%. Je hebt overigens wel te weinig overdekte zitplaatsen in verhouding, aangezien die altijd uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Sectie Gemiddeld Maximum Minimum
Staanplaatsen: 26369 31550 22494
Gewone zitplaatsen: 10833 12550 8742
Overdekte zitplaatsen: 4600 4600 4600
VIP-boxen: 1180 1300 959
Totaal: 42983 50000 37418
Hoeveel moet ik er daar van hebben dan ongeveer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gemiddeld zit je nog niet aan 90%. Je hebt overigens wel te weinig overdekte zitplaatsen in verhouding, aangezien die altijd uitverkocht zijn.
60,24,14,2. Dat zijn de beste verhoudingen als ik me niet vergis. Ik kan het niet nazoeken nu zo snel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik er daar van hebben dan ongeveer?
Ok had het toendertijd via een berekening gedaan wat blijkbaar niet helemaal klopt.Zal het aanpassen als ik uit ga breiden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
60,24,14,2. Dat zijn de beste verhoudingen als ik me niet vergis. Ik kan het niet nazoeken nu zo snel.
Je hebt nu 9% ongeveer waar je het beste dus op 14% kunt zitten.
Toentertijd klopte dat ook. Maar nu gewoon niet meer. Gewoon even aan denken als je gaan uitbreiden inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok had het toendertijd via een berekening gedaan wat blijkbaar niet helemaal klopt.Zal het aanpassen als ik uit ga breiden.
EN zijn de totaal aantallen in verhouding met de supporters wel hetzelfde gebleven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toentertijd klopte dat ook. Maar nu gewoon niet meer. Gewoon even aan denken als je gaan uitbreiden inderdaad.
En toch, als je sponsors heel blij met je zijn kun je volgens mij best meer dan 3% aan skyboxen bouwen. Toen ik nog m'n best deed zaten die altijd stampvol en ik had op een gegeven moment iets van 4-5%.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
60,24,14,2. Dat zijn de beste verhoudingen als ik me niet vergis. Ik kan het niet nazoeken nu zo snel.
Je hebt nu 9% ongeveer waar je het beste dus op 14% kunt zitten.
Ik denk dat het niet veel verschil zal maken, ik ben intussen vrij handig in het invoeren van de punten en excel doet ongeveer de rest. Maar je mag mij het programma wel sturen, dan zal ik kijken hoe handig het is en of er dan wellicht minder kans op fouten zijn en een mooiere output...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Gijs_ het volgende:
Wat betreft de TeauTeau trouwens, ik heb een redelijk goed systeempje gevonden om het te automatiseren! Ik weet niet hoeveel werk Nelisz er nu aan heeft en of het wenselijk is, maar het is voor volgend seizoen een optie!
Je sponsor blijheid, heeft eigenlijk geen relatie met je supporters. En de opkomst van je fans is afhankelijk van de plaats van je tegenstander, je supporterstemming, je fanverwachting en het weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
En toch, als je sponsors heel blij met je zijn kun je volgens mij best meer dan 3% aan skyboxen bouwen. Toen ik nog m'n best deed zaten die altijd stampvol en ik had op een gegeven moment iets van 4-5%.
Het zou dan om een online invoer gaan. Dat jij alleen wedstrijden hoeft aan te maken en achteraf de uitslagen moet invoeren en de rest vanzelf gebeurt. Het is misschien wel makkelijker, aan de andere kant heeft het zo ook wel iets dat iedereen het gewoon in het topic zijn voorspellingen neerzet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel verschil zal maken, ik ben intussen vrij handig in het invoeren van de punten en excel doet ongeveer de rest. Maar je mag mij het programma wel sturen, dan zal ik kijken hoe handig het is en of er dan wellicht minder kans op fouten zijn en een mooiere output...
Zelfs als je iedereen zijn uitslagen in het topic laat invoeren kan Nelisz de uitslagen online invoeren. weet alleen niet of dit minder werk is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het zou dan om een online invoer gaan. Dat jij alleen wedstrijden hoeft aan te maken en achteraf de uitslagen moet invoeren en de rest vanzelf gebeurt. Het is misschien wel makkelijker, aan de andere kant heeft het zo ook wel iets dat iedereen het gewoon in het topic zijn voorspellingen neerzet!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef rompompom het volgende:
Sinds wanneer is iemand met redelijk leiderschap een FC?
Maar het idee was om iedereen dan online zijn voorspellingen in te laten vullen en niet in het topic, anders heeft Nelisz alleen maar veel meer werkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zelfs als je iedereen zijn uitslagen in het topic laat invoeren kan Nelisz de uitslagen online invoeren. weet alleen niet of dit minder werk is.
Omdat goed beter is? Als je zo redeneert kan je net zo goed een matig leiderschap FC nemen.quote:
Redelijk geeft dezefde LS resultaten als goed, het verschil is dus alleen dat goed eigenlijk het effect van twee keer zo lang een redelijk LS trainer geeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat goed beter is? Als je zo redeneert kan je net zo goed een matig leiderschap FC nemen.
On a side note: Jezelf afvragen "Waarom niet?" is gepruts. "Waarom wel?" laat je beter nadenken over dingen.
[/filosofie]
Het was zo lekker rustig...quote:
Mijn clubopa van 32 kan weer spelen na een +8 eind april. Beetje jammer dat ie in waardeloos vorm is en ondertussen gezakt in scorenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn spits die geblesseerd was heeft weer een pleister en kan dus spelen vanavond![]()
Was geblesseerd geraakt in mijn vakantie en heeft het met een +4 nog een week zonder dokters moeten doen, maar zijn herstel kan zondag belangrijk zijn!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn spits die geblesseerd was heeft weer een pleister en kan dus spelen vanavond![]()
Was geblesseerd geraakt in mijn vakantie en heeft het met een +4 nog een week zonder dokters moeten doen, maar zijn herstel kan zondag belangrijk zijn!
+8quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn clubopa van 32 kan weer spelen na een +8 eind april. Beetje jammer dat ie in waardeloos vorm is en ondertussen gezakt in scoren
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
ff algemeen trainen voor 3 weken en je vorm is zo weer redelijk.
Bij mij komt een Lets team over de grasmat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond komt Costa Rica over de vloer
Ben je inmiddels trouwens alweer 'normaal' aan het trainen?quote:
Ja ik had vorige week zelfs een stijgert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ben je inmiddels trouwens alweer 'normaal' aan het trainen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik had vorige week zelfs een stijgert.![]()
Ik hoop toch op een berg meer stijgerts de komende weken. Die 3 weken algemeen hebben mn trainies wel ouder gemaakt maar geen steek vooruit geholpen natuurlijk. Toch heb ik er voor als nog geen spijt van.quote:
Ik hoop op diezelfde berg, begint wel eens tijd te worden!! Dit seizoen op 1 na alleen nog maar klaverjassers...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop toch op een berg meer stijgerts de komende weken. Die 3 weken algemeen hebben mn trainies wel ouder gemaakt maar geen steek vooruit geholpen natuurlijk. Toch heb ik er voor als nog geen spijt van.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij komt een Lets team over de grasmat.
Edit:
ps. Ik wist dat je niet helemaal tevreden was (prive) maar om dan heel costa rica uit te nodigen lijkt me wel wat ver gaan. Of komt er all1 een voetbal team over de vloer? (nog best veel trouwens)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik wacht even af wat ze te bieden hebben, anders nodig ik volgende week gewoon Jamaica uit
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef Gijs_ het volgende:
De betrokkenen bij een transfer die ik laatst heb aangegeven lijken gebanned, ik heb de 200k vorige club geld wel mogen houden!
Is ook al een tijdje terug! Ik had een 21 jarige briljant middenvelder met goed passen die net gestegen was in zowel PM als Passen verkocht voor 2,6 mljn en 4 weekjes later kreeg ik een melding dat ik 200k ontving, omdat diezelfde spelerT voor 5 mljn was verkocht. Zoveel in waarde kon ie niet zijn gestegen en bij de transfergeschiedenis van dat team stonden meer dubieuze verkopen, dus heb het toen even aangegevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:59 schreef Outpost76 het volgende:Doet eens een herhaling plz. Ik denk dat ik dat gemist heb....
Ik weet dat er een oud jeugd speler van je door verkocht werd maar meer weet ik niet.
quote:Monique Riders > big up fc (ontslagen speler) 11 213 707 ¤ 12 000
OMFG das wel heel erg jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is ook al een tijdje terug! Ik had een 21 jarige briljant middenvelder met goed passen die net gestegen was in zowel PM als Passen verkocht voor 2,6 mljn en 4 weekjes later kreeg ik een melding dat ik 200k ontving, omdat diezelfde spelerT voor 5 mljn was verkocht. Zoveel in waarde kon ie niet zijn gestegen en bij de transfergeschiedenis van dat team stonden meer dubieuze verkopen, dus heb het toen even aangegeven![]()
En nu hebben beide teams sinds 12 juni niet meer ingelogd...
Edit:
Deze staat er bijvoorbeeld tussen![]()
[..]
quote:e trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dimitry Andriessen Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van uitstekend naar goed.
Vaardigheidsniveau gedaald... Raúl Orejudo Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van matig tot zwak.
quote:Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Sjefke van Wessel van DEO in de 66e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Benjamin van Luin de taak om hem te vervangen.
Gewoon algemeen trainen als hij weer beter is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
En hij was al slecht in vorm.
nou loopt ie dus weer 5 weken training mis![]()
![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon algemeen trainen als hij weer beter is.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
veelbesproken jeugdproduct heeft gescoord
Die verschrikkelijk extreme?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog 2 dagen en dan kan ik mijn jeugdtalentje promoveren.
En hij krijgt nog 2 trainingen. Morgen gewone wedstrijd en vrijdag een friendly. Na de friendly wordt hij meteen gepromoveerd.
Je weet dat 'ie met 10 dokters in ieder geval na 3 en misschien zelfs na 2 weken (14 updates) al weer speelt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
En hij was al slecht in vorm.
nou loopt ie dus weer 5 weken training mis![]()
![]()
* FrituurVetPet nog steeds jaloers isquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die (goed def/goed pas/matig pos) ja.
Van 42k naar 56kquote:Hjoed
(20:41)SC diepFries begûn harren stadion oan te passen.
warm, zonnig, mooi en droogquote:
De vrouwen waren ook mooi? En droog?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
warm, zonnig, mooi en droogen dan heb ik het alleen nog maar over het weer gehad
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De vrouwen waren ook mooi? En droog?
Ja en dat zal ik ook wel doen. Ik denk dat ik mn keeper maar als B def opstel. Misschien wil ie 1 niveau stijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat 'ie met 10 dokters in ieder geval na 3 en misschien zelfs na 2 weken (14 updates) al weer speelt?
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
warm, zonnig, mooi en droogen dan heb ik het alleen nog maar over het weer gehad
Had ik ook afgelopen zondag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:00 schreef MrMoon het volgende:
@#%$^@ Hoe is het mogelijk dat ALLEDRIE mn scouts geen geschikte speler voor mn jeugdopleiding kunnen vinden???
De vrouwen in Portugal zijn BIJNA allemaal mooi!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De vrouwen waren ook mooi? En droog?
Mwah, ik weet niet of daar net als op Lanzarote ook allemaal Britse toeristen zijn...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De vrouwen in Portugal zijn BIJNA allemaal mooi!!!
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn doorgaans niet droog!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of daar net als op Lanzarote ook allemaal Britse toeristen zijn...
Das lekkah man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:22 schreef Silver_Shark het volgende:
heb een goeie jeugdspeler keeper met 8 sterren en hij nog steeds niet uit getraind op keepen de "scouts" van u20 hebben al contact met mij gelegd.
Ja das ook weer zo. MrMoon zat in Lisabon ik heb eigenlijk geen idee hoe t daar gesteld is met de nationaliteiten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of daar net als op Lanzarote ook allemaal Britse toeristen zijn...
Zeker nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn doorgaans niet droog!
Dat is zeker zo, alleen je moet wel erg dronken zijn wil je je daar aan vergrijpen... maar dat verklaart weer waarom al die Britse kerels zoveel zuipen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn doorgaans niet droog!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, alleen je moet wel erg dronken zijn wil je je daar aan vergrijpen... maar dat verklaart weer waarom al die Britse kerels zoveel zuipen!
Niet eens naar Jamaica?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week naar Maleisie met de jongens... hebben ze wel verdiend na hun overwinningstreak
Wat een wereld TU weerquote:Yo!
Jaapjan Nefs: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...
Jaapjan Nefs: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.
Jeffrey Moed: Zijn Verdedigen-vaardigheid is zwak.
Olivier Harpman: Om eerlijk te zijn, weet ik niet of hij zijn potentieel wel volledig leert benutten in de jeugdopleiding, hoe lang je hem ook traint.
Ruben Langhout: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Passen.
Deze week viel me op dat Ricky Reuvers enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Passen is zwak.
Dat is het tot dusver. Een prettige dag baas!
Toptalentenquote:
Die kon ik niet regelen via de oefenpot... deze welquote:
Ik duim ook dat één van mijn formidabele spitsen stijgt en op de lijst kan, heb nu een trainee teveel nu één van mijn spitsen weer fit is!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga nu alvast duimen dat mn uitmuntend Mid morgen stijgt. Speelt ie zondag nog mee in de belangrijkste thuiswedstrijd, gaat ie woensdag op de TL.
Ik heb een trainee teveel nu ik er een gepromoveerd hebquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik duim ook dat één van mijn formidabele spitsen stijgt en op de lijst kan, heb nu een trainee teveel nu één van mijn spitsen weer fit is!
quote:
Ach so.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kon ik niet regelen via de oefenpot... deze wel
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga nu alvast duimen dat mn uitmuntend Mid morgen stijgt. Speelt ie zondag nog mee in de belangrijkste thuiswedstrijd, gaat ie woensdag op de TL.
Ik duim me na elke TU al weer rot voor de volgende TU!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik duim ook dat één van mijn formidabele spitsen stijgt en op de lijst kan, heb nu een trainee teveel nu één van mijn spitsen weer fit is!
Maar dat doe je in meeste gevallen verder niet om een speciale reden. Mijn mid MOET weg. Ook al gaan mn prestaties onderuit erdoor...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ik duim me na elke TU al weer rot voor de volgende TU!
Hij duimt vooral wanneer ie Algemeen traint dat z'n spelers wel echt in vorm stijgen, omdat iedereen er hier anders weer veel digitale lol om heeft!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dat doe je in meeste gevallen verder niet om een speciale reden. Mijn mid MOET weg. Ook al gaan mn prestaties onderuit erdoor...
Niet alleen digitalequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij duimt vooral wanneer ie Algemeen traint dat z'n spelers wel echt in vorm stijgen, omdat iedereen er hier anders weer veel digitale lol om heeft!
Er moeten bij mij elke week spelers stijgen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dat doe je in meeste gevallen verder niet om een speciale reden. Mijn mid MOET weg. Ook al gaan mn prestaties onderuit erdoor...
Tja die was te verwachten. Wel scherp trouwensquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij duimt vooral wanneer ie Algemeen traint dat z'n spelers wel echt in vorm stijgen, omdat iedereen er hier anders weer veel digitale lol om heeft!
hehehehehequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet alleen digitale![]()
* FrituurVetPet valt van stoel
Ach, 4 stijgerts in een week is ook wel eens leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er moeten bij mij elke week spelers stijgen!
[..]
Dan moet je algemeen of spelhervatten gaan trainen dan stijgen er een hele boel per week.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, 4 stijgerts in een week is ook wel eens leuk
Nee, dank jequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je algemeen of spelhervatten gaan trainen dan stijgen er een hele boel per week.
Dat gaat alleen niet zo snel!quote:
Klopt maar dan heb je toch wel vaker stijgers dan met de andere.quote:
Ik ook. het beruchte tussen seizoen hequote:
mja belachelijk.. ze hebben me alle drie verteld dat ze geen speler hebben gevonden..quote:
ik denk dat als je een keer naar Portugal gaat er toch behoorlijk snel op terug komt hoor..quote:De vrouwen in Portugal zijn BIJNA allemaal mooi!!!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Van 42k naar 56k
Is nogal een stap, echter met m'n inmiddels 2151 leden van de fanclub zijn er nog voldoende groeimogelijkheden. Daarnaast denk ik dat ik dit seizoen zeker een p/d kan halen en dan met het thuisvoordeel moet handhaving er in zitten. Volgend seizoen zien we dan wel weer. Investeren in m'n spelersmateriaal heeft op het moment weinig zin.. Mocht 1 van m'n bejaarden achterin een doodschop krijgen, dan heb ik pech gehad. Voor echte versterkingen zal er sowieso een A-trainee verkocht moeten worden. Dat gebeurd echter ws. aan het einde van het seizoen (als p/d of handhaving 'zeker' is).
Nouja, en mocht ik onverhoopt toch (rechtstreeks) degraderen, dan moet ik volgend seizoen met een 'winning streak' in VI maar zien de boel weer vol te krijgen
Hij staat inm op +4quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat 'ie met 10 dokters in ieder geval na 3 en misschien zelfs na 2 weken (14 updates) al weer speelt?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja belachelijk.. ze hebben me alle drie verteld dat ze geen speler hebben gevonden..
quote:ik denk dat als je een keer naar Portugal gaat er toch behoorlijk snel op terug komt hoor..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:Hup
Akris Nijmegen
Hup!!!
![]()
Match ID : 236203329
* Outpost76 Duimt voor t 1e Nederlandse Hattrick suc6![]()
Gelijkmakerquote:
maar 2-2quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zo gebeurt er 30 minuten niets en zo is t 3x raak in ą4 minuten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |