Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef rompompom het volgende:
Sinds wanneer is iemand met redelijk leiderschap een FC?
Maar het idee was om iedereen dan online zijn voorspellingen in te laten vullen en niet in het topic, anders heeft Nelisz alleen maar veel meer werkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zelfs als je iedereen zijn uitslagen in het topic laat invoeren kan Nelisz de uitslagen online invoeren. weet alleen niet of dit minder werk is.
Omdat goed beter is? Als je zo redeneert kan je net zo goed een matig leiderschap FC nemen.quote:
Redelijk geeft dezefde LS resultaten als goed, het verschil is dus alleen dat goed eigenlijk het effect van twee keer zo lang een redelijk LS trainer geeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat goed beter is? Als je zo redeneert kan je net zo goed een matig leiderschap FC nemen.
On a side note: Jezelf afvragen "Waarom niet?" is gepruts. "Waarom wel?" laat je beter nadenken over dingen.
[/filosofie]
Het was zo lekker rustig...quote:
Mijn clubopa van 32 kan weer spelen na een +8 eind april. Beetje jammer dat ie in waardeloos vorm is en ondertussen gezakt in scorenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn spits die geblesseerd was heeft weer een pleister en kan dus spelen vanavond![]()
Was geblesseerd geraakt in mijn vakantie en heeft het met een +4 nog een week zonder dokters moeten doen, maar zijn herstel kan zondag belangrijk zijn!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn spits die geblesseerd was heeft weer een pleister en kan dus spelen vanavond![]()
Was geblesseerd geraakt in mijn vakantie en heeft het met een +4 nog een week zonder dokters moeten doen, maar zijn herstel kan zondag belangrijk zijn!
+8quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn clubopa van 32 kan weer spelen na een +8 eind april. Beetje jammer dat ie in waardeloos vorm is en ondertussen gezakt in scoren
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
ff algemeen trainen voor 3 weken en je vorm is zo weer redelijk.
Bij mij komt een Lets team over de grasmat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond komt Costa Rica over de vloer
Ben je inmiddels trouwens alweer 'normaal' aan het trainen?quote:
Ja ik had vorige week zelfs een stijgert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ben je inmiddels trouwens alweer 'normaal' aan het trainen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik had vorige week zelfs een stijgert.![]()
Ik hoop toch op een berg meer stijgerts de komende weken. Die 3 weken algemeen hebben mn trainies wel ouder gemaakt maar geen steek vooruit geholpen natuurlijk. Toch heb ik er voor als nog geen spijt van.quote:
Ik hoop op diezelfde berg, begint wel eens tijd te worden!! Dit seizoen op 1 na alleen nog maar klaverjassers...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop toch op een berg meer stijgerts de komende weken. Die 3 weken algemeen hebben mn trainies wel ouder gemaakt maar geen steek vooruit geholpen natuurlijk. Toch heb ik er voor als nog geen spijt van.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij komt een Lets team over de grasmat.
Edit:
ps. Ik wist dat je niet helemaal tevreden was (prive) maar om dan heel costa rica uit te nodigen lijkt me wel wat ver gaan. Of komt er all1 een voetbal team over de vloer? (nog best veel trouwens)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik wacht even af wat ze te bieden hebben, anders nodig ik volgende week gewoon Jamaica uit
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef Gijs_ het volgende:
De betrokkenen bij een transfer die ik laatst heb aangegeven lijken gebanned, ik heb de 200k vorige club geld wel mogen houden!
Is ook al een tijdje terug! Ik had een 21 jarige briljant middenvelder met goed passen die net gestegen was in zowel PM als Passen verkocht voor 2,6 mljn en 4 weekjes later kreeg ik een melding dat ik 200k ontving, omdat diezelfde spelerT voor 5 mljn was verkocht. Zoveel in waarde kon ie niet zijn gestegen en bij de transfergeschiedenis van dat team stonden meer dubieuze verkopen, dus heb het toen even aangegevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:59 schreef Outpost76 het volgende:Doet eens een herhaling plz. Ik denk dat ik dat gemist heb....
Ik weet dat er een oud jeugd speler van je door verkocht werd maar meer weet ik niet.
quote:Monique Riders > big up fc (ontslagen speler) 11 213 707 ¤ 12 000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |