Prima!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het wekelijks bestandje weer ge-upload.
oooh.. Misschien had je wat moeten nuanceren. Hij stapte al zo teleurgesteld onder de douche vandaan...quote:Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had mn spelers gewaarschuwd dat ze ontslag zouden krijgen als ze Enrique aanraakte.
Teleurgesteld na een hattrick en een 4-3 winstquote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh.. Misschien had je wat moeten nuanceren. Hij stapte al zo teleurgesteld onder de douche vandaan...
't was (weer eens) vroeg vanochtend...quote:
Tsja, wat is beste keuze? Hij krijgt een kleine malus op z'n vleugelverdediging, maar z'n scoringskans centraal is dusdanig hoger dan die op de vleugels dat ik de beslissing voor Centrumaanval prima kan begrijpen. Om de wedstrijd te winnen was het niet nodig, maar ik denk dat met deze keuze Outpost76 zijn kansen op een grote uitslag wel heeft gemaximaliseerd.quote:Daarnaast ben ik het met FVP eens dat centrumaanval niet de beste keuze was. Normaal was beter geweest daar zijn aanval op alle plaatsen beter was. Centrumaanval is in mijn ogen alleen beter als je vleugelaanvallen echt dramatisch zijn ten opzichte van de vleugelverdediging.
Leuke speler!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Jeej (:
Zojuist mijn eerste speler gepulled:
Thimo Galama
17 jaar en 74 dagen, TSI = 1 370
redelijk in vorm, conditie zwak [Snel]
Scoren: Goed
Passen: Redelijk
Vleugelspel:slecht
positiespel: zwak
verdedigen: matig
Ik vrees dat ik zulke goede niet zo vaak ga hebben (: Ben benieuwd hoeveel hij op gaat brengen.
Staat online, alleen wel weer 10.000 keer met Nederland er doorheen!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het wekelijks bestandje weer ge-upload.
Is dan ook niet ergens anders aangeboden eerst.quote:Rembrandt Huijdts looks promising. He is 15 (78d) years old and seems to have something extra.
Given the chance to improve his Passing skills, this guy might well reach passable in that department. His overall abilities are weak, in my opinion. Without any further training, this player will remain with weak Winger.
Can I offer him a place at the academy?
ja al is dat erg tegen gevallen. Met een uitmuntend ca verwachte ik toch wel iets meer doelpunten tegen zijn matig verdediging.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't was (weer eens) vroeg vanochtend...
[..]
Tsja, wat is beste keuze? Hij krijgt een kleine malus op z'n vleugelverdediging, maar z'n scoringskans centraal is dusdanig hoger dan die op de vleugels dat ik de beslissing voor Centrumaanval prima kan begrijpen. Om de wedstrijd te winnen was het niet nodig, maar ik denk dat met deze keuze Outpost76 zijn kansen op een grote uitslag wel heeft gemaximaliseerd.
Lekkah!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Jeej (:
Zojuist mijn eerste speler gepulled:
Thimo Galama
17 jaar en 74 dagen, TSI = 1 370
redelijk in vorm, conditie zwak [Snel]
Scoren: Goed
Passen: Redelijk
Vleugelspel:slecht
positiespel: zwak
verdedigen: matig
Ik vrees dat ik zulke goede niet zo vaak ga hebben (: Ben benieuwd hoeveel hij op gaat brengen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:17 schreef Ruudt het volgende:
* Ruudt staat gewoon op een gedeelde 1e plaats!
Dat kan een leukertje worden idd.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef rompompom het volgende:
Voorwaar geen slechte scouting:
[..]
Is dan ook niet ergens anders aangeboden eerst.
Ik krijg chinezen over de mat. Lekkah loempiaatje snaaien na de wedstrijd.quote:Morgen een Argentijns jeugdteam op bezoek, dan kunnen we eens kijken wat-ie kan..
De nummer ben ik inderdaad vergeten. En dat NL probleem krijg ik ook niet weg...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat online, alleen wel weer 10.000 keer met Nederland er doorheen!
Edit: al weg gewerkt, alleen klopt de nummering van de ranglijst ook niet, maar dat is geen ramp!
Dat staat bij de Memorable moments/Speciale gebeurtenissen. Dat blijft trouwens ook staan als ze naar de senioren zijn gepromoveerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan een leukertje worden idd.![]()
Heb je dat wel eens gezien dan? Ik weet dat ze dat hebben veranderd maar ik heb nog nooiit een speler aangeboden gekregen die al bij een andere club was aangeboden.
Ik vervang al altijd de classes die excel mee geeft aan de cellen voor niks, dat doe ik voortaan ook wel even bij Nederland... dan staan er hier en daar nog wat zwevende mini komma's, maar dat is niet zo'n punt!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nummer ben ik inderdaad vergeten. En dat NL probleem krijg ik ook niet weg...
ow cool. thxquote:Op maandag 6 juli 2009 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat staat bij de Memorable moments/Speciale gebeurtenissen. Dat blijft trouwens ook staan als ze naar de senioren zijn gepromoveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Outpost76 op 06-07-2009 11:03:09 ]
Jammer dat het na zijn verjaardag nog even duurt voordat ik hem kan pullen!quote:6. Reinout van Dulmen (VL) (50605133)
16 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Specialiteit: Technisch
Arriveerde bij de club: 04-05-2009 10:18 (63 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: matig (max. matig)
lekkah bezig!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
Team van de Maand staat ook op de site![]()
Ook even aangepast in de OP in de wiki, ik weet niet of FVP het nog aan kan passen in de huidige OP. Ook de ontbrekende bij de teauteau even toegevoegd!
Ik denk dat je die tijd wel nodig hebt om m op goed en redelijk te krijgen.quote:[b]Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef Gijs_ het volgende:
Dit is toch wel een leuk spelertje:
[..]
Jammer dat het na zijn verjaardag nog even duurt voordat ik hem kan pullen!
quote:
Nou, m'n trainer zegt:quote:Ik denk dat je die tijd wel nodig hebt om m op goed en redelijk te krijgen.
Alles gewijzigd, ook dit topic toegevoegd in de OP en op de wiki.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
Team van de Maand staat ook op de site![]()
Ook even aangepast in de OP in de wiki, ik weet niet of FVP het nog aan kan passen in de huidige OP. Ook de ontbrekende [b] bij de teauteau even toegevoegd!
Het ging niet helemaal goed met t quoten van die [b] zo te zien.quote:
Ja dat zou je wel zeggen ja. Dat zegt all1 nog niets over zn vleugelspel.quote:Nou, m'n trainer zegt:
Reinout van Dulmen: Het gaat goed met zijn Passen-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn als hij dit als primaire training houdt.
Dat betekent volgens mij dat ie wel snel traint
Waarom niet in de OP?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Alles gewijzigd, ook dit topic toegevoegd in de OP en op de wiki.
Dat is waar, we wachten het wel afquote:Op maandag 6 juli 2009 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel zeggen ja. Dat zegt all1 nog niets over zn vleugelspel.
Dacht dat ik dat gedaan had, kwam er net achter van niet. Boeit ook niet zoveel verder, volgende topic staat het erin.quote:
Ja logies je kan ook niet andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is waar, we wachten het wel afiig leuk om iets rond te hebben lopen met wat potentie!
Weet ik geeft ook niet. vroeg t me all1 ff af omdat je je OP wel ge edit had.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat gedaan had, kwam er net achter van niet. Boeit ook niet zoveel verder, volgende topic staat het erin.
hij scoort gewoon ook graag onder de douche. Heeft tie waarschijnlijk van zijn broer Carlo geërfdquote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Teleurgesteld na een hattrick en een 4-3 winst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |