Kanker ik had ''Dat wijf'' getypt maar ik dacht, laat ik niet TNA zijn smaak afraken, dus veranderde wijf in fotoquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kanker ik had ''Dat wijf'' getypt maar ik dacht, laat ik niet TNA zijn smaak afraken, dus veranderde wijf in foto
Toch aardig dat je het even toelicht.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kanker ik had ''Dat wijf'' getypt maar ik dacht, laat ik niet TNA zijn smaak afraken, dus veranderde wijf in foto
22quote:
Blond!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef nattermann het volgende:
Kijk-mij-ik-heb-geen-vrienden-die-me-via-msn-feliciteren-topic
Zonder de dood geen leven hequote:Op maandag 6 juli 2009 00:10 schreef Acinonyx het volgende:
Gefeliciteerd TS, weer een jaartje minder
Dit is mijn klaagtopic! Ksst!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik moet morgen om 9 uur opstaan voor een presentatie en om een verslag in te leveren. Alleen ik moet het nog afmaken maar heb geen zin omdat ik net bier heb gehad en nu alleen wil ouwehoeren.
Ik vind er nooit zoveel aan hoor.quote:
Gaaf. Een bijzettafeltje.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay sorry.
Hier nog een cadeautje:
[ afbeelding ]
Die ken ik (het plaatjequote:Op maandag 6 juli 2009 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay sorry.
Hier nog een cadeautje:
[ afbeelding ]
Ik zie haar wel eens in zo'n advertentie met van die chicks verschijnen. Je weet wel, van die enorm lekkere die altijd toevallig in jouw woonplaats wonen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Die ken ik (het plaatje) Stond die niet in het breezertopic ooit
Whehehe daar dacht ik ook aan toen ik die foto zagquote:Op maandag 6 juli 2009 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie haar wel eens in zo'n advertentie met van die chicks verschijnen. Je weet wel, van die enorm lekkere die altijd toevallig in jouw woonplaats wonen.
Maar hij is ook vast wel in het breezertopic gepost.
Dat heb ik nou nooit. Bij mij lijken alle lekkere chicks van de wereld in Drunen te wonen, en daar kom ik nooitquote:Op maandag 6 juli 2009 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie haar wel eens in zo'n advertentie met van die chicks verschijnen. Je weet wel, van die enorm lekkere die altijd toevallig in jouw woonplaats wonen.
Maar hij is ook vast wel in het breezertopic gepost.
Bij mij klopt het wel, alleen als ik bij m'n ouders ben wonen ze altijd in een of ander refodorp met 200 inwoners dat 20km verderop ligtquote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit. Bij mij lijken alle lekkere chicks van de wereld in Drunen te wonen, en daar kom ik nooit
Maar op de hei wel toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit. Bij mij lijken alle lekkere chicks van de wereld in Drunen te wonen, en daar kom ik nooit
Lekker?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef Joran-Joran het volgende:
een echt lekker wijf dan maar, gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef Joran-Joran het volgende:
een echt lekker wijf dan maar, gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Zo kenker zegquote:Op maandag 6 juli 2009 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay sorry.
Hier nog een cadeautje:
[ afbeelding ]
Dus jij vind haar lekker? Als alleen de tieten tellen: http://i41.tinypic.com/9qci1z.jpgquote:Op maandag 6 juli 2009 00:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Lekker?![]()
Alleen de tieten tellen en die ontbreken juist bij haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |