Clement?quote:
quote:
iets met mon maar kom er niet uitquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Klem- ent Clement
Nu nog een antwoord op die van mij
Is hij goed dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het is moeilijk om een moeilijke te maken.....
ja... Cute + o + i = coutiequote:
Cancellaraquote:Op zondag 5 juli 2009 23:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
/faal![]()
Een eigen, ben benieuwd of-ie makkelijk te raden is:
[ afbeelding ]
Ik stel voor om gewoon degene die de vorige raadde er eentje te laten maken.quote:
goed voorstel, wie die van vaarsuvius raad maakt een nieuwe rebus.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ik stel voor om gewoon degene die de vorige raadde er eentje te laten maken.
die van vaarsuvius staat nog open.
heel goedquote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Corkscrew het volgende:
Fumiyuki Beppu, de enige Japanner van Skil Shimano misschien?
Baden Cooke of Tom Boonenquote:
Inigo Cuestaquote:Op maandag 6 juli 2009 00:17 schreef vaarsuvius het volgende:
sorry dat ik meteen de code doorbreek, maar ik ga zo slapen en deze vind ik behoorlijk goed, en wil jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
-d
[ afbeelding ]
Q=C
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:31 schreef vaarsuvius het volgende:
(Mark) Ren Shaw
Maar er is wel een renner die ik in mijn hoofd heb bij het plaatje. Het is meer een halve crytogram.quote:
In de OP gezet.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ik stel voor om gewoon degene die de vorige raadde er eentje te laten maken.
die van vaarsuvius staat nog open.
Piet Rooijakkersquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?? Piet Rooijakkers is een Brabander. Marcodej volgens mij toch niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef Klopkoek het volgende:
Piet Rooijakkers
(simpel, met een CDA'er moet je het altijd dichtbij huis zoeken)
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef Klopkoek het volgende:
(simpel, met een CDA'er moet je het altijd dichtbij huis zoeken)
Sastrequote:Op maandag 6 juli 2009 11:18 schreef Omega3 het volgende:
Eentje van mij dan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-e
Ballanquote:
Ik zie ze er toe in staat!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Juist!
Ik lach me kapot als de NOS gewoon een rebus pakt die hier is verzonnen
Uhhm, ja. Deze sla ik even overquote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zal hem niet heel moeilijk maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, maar dit is toch helemaal geen rebus???quote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zal hem niet heel moeilijk maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt ja. Maar is dat die dame erboven Sheryl Crow?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Omega3 het volgende:
tjs, wie kent onze eigen daniele overgaag niet. Nu getrouwd met Reinout Oerlemans maar ze had ooit een relatie met Lance.
Marcodej, die had 'em goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Omega3 het volgende:
veel te snel weer....maargoed hij was te makkelijk...
Nu een moeilijke, wie o wie maakt m
Claudio Chiapucci? Snap alleen dat 2de plaatje niet....quote:Op maandag 6 juli 2009 12:39 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rapper heet Dio.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Cawarra het volgende:
[..]
Claudio Chiapucci? Snap alleen dat 2de plaatje niet....
Da's Dio, een rappert.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Cawarra het volgende:
[..]
Claudio Chiapucci? Snap alleen dat 2de plaatje niet....
Ok, mij geheel onbekendquote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef DeeBee het volgende:
Claudio Chiapucci.
Fock, moet refreshen.![]()
[..]
Rapper heet Dio.
Cancellaraquote:Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Ok komtie ..
Een woord op dit bord -r.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
= ?
Cancellaraquote:Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Ok komtie ..
Een woord op dit bord -r.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
= ?
(Juan) Manuel Gáratequote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef stokky het volgende:
boomhut, aroma , roman abramovich is het volgens mij.
Ik heb wel een leuke nieuwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet langs zien komen maar kan me vergissen, zie ook niet allesquote:
Wilde gok: Albasiniquote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef eentwee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Corkscrew het volgende:
Doet-ie mee aan de Tour? (over de lopende rebus van eentwee)
Je hebt in je vorige post inderdaad iets over het hoofd gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Barca het volgende:
Ik snap d'r werkelijk niks van op dit moment.
Die van die nier snap ik al niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je hebt in je vorige post inderdaad iets over het hoofd gezien
1e schors, mergquote:Op maandag 6 juli 2009 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
-nier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- [ afbeelding ]
Tony Martin?quote:
Ik dacht al dat er iets niet klopte aan dat - bij Plassterk. Dacht dat daar een letter ontbrak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef eentwee het volgende:
Edit: laat maar
Paul+Ronaldinho-Ronald = Paulinho
Alleen snap ik die nier niet..
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef eentwee het volgende:
Edit: laat maar
Paul+Ronaldinho-Ronald = Paulinho
Alleen snap ik die nier niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
inderdaad misleiding gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef Szura het volgende:
Z'n voornaam is Sergio maar wat een nier daar mee te maken heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Die nier staat er voor niks want nier -nier is niks.
Het was een instinker dat je eerst zou denken Grischa Niermann!!!! en dan toch niet!
Meer wel de proximale en distale tubuli en schors en merg laten zien dus het klopt gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed.quote:
Dan had er een pijltje bij moeten staan want anders had het alles wat in een nier zit kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Meer wel de proximale en distale tubuli en schors en merg laten zien dus het klopt gewoon niet
doet maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:14 schreef Barca het volgende:
Maar mag ik wel een nieuwe plaatsen? Of telt 't niet?
Antwoord is correct. Dank u. Hij was niet zo moeilijk. Met een toevoeging of verwijdering van een letter midden in een woord of lettergreep wordt 't pas echt leuk.quote:
ik zeg niks, je komt er wel uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef Barca het volgende:
Gost rider? Matt? Long?
Icoontje uit pac man?
Vest of hes
Dal?
Hm ... voor- + achternaam?
Die aanwijzing geeft aan dat je het taaltechnisch over de grens moet zoekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:05 schreef vaarsuvius het volgende:
kom er niet uit, Ballan is de enige naam met een bal die ik kan vinden, maar dat zie ik hier niet in terug
nop,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:21 schreef eentwee het volgende:
@Ferdii: Bo Hamburger? (twee letters van het woord 'boom')
Lijkt me goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef eentwee het volgende:
Pollentier?
Hardop denkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Lijkt me goed.
Maar, welke renner was die Baskische bal nou?
Moet wel ja. Ar + jojo.quote:
Nu zit je wel héél dichtbij. Hint: hij doet mee aan de Tour.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef Omega3 het volgende:
Ángel Arroyo, dit moet hem zijn
Zo gauw Corky het bevestigd heeft kom ik met een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Omega3 het volgende:
Ja, dat is hem dan. Vond toevallig de andere Arroyo
Bijna goed.quote:
Ja.quote:
Foto 1 is van de Drentse rijwiel4daagse, ofwel een toer door Drenthe. De naam Thor wordt uitgesproken als Toer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:53 schreef Omega3 het volgende:
Hushovd
Alleen snap ik de eerste foto niet...
Correct!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef Mr.Grant het volgende:
Vladimir EfimkineIk zal de volgende eens even uitvogelen
Ik dacht dat er - ON stond. Maar iig bedankt voor de uitleg. Zodra mijn antwoord bevestigd is, plaats ik een nieuwe. Heb er al een gevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:50 schreef eentwee het volgende:
Mijn niet opgeloste rebus met die groene bal was trouwens Valverde (balón verde).
Klopt, da's de bonus. En, denk goed na. Want, om zijn naam te raden had je de naam nodig van het persoon op het plaatje.quote:
Nou, je moet maar net weten wie er op het plaatje staat. Maar nu ik weet dat het antwoord op de bonusvraag Boonen is:quote:
Voor iedere Nederlander is dat een stukje algemene ontwikkeling. Dik Trom hoort bij je opvoeding.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:56 schreef Petera het volgende:
[..]
Nou, je moet maar net weten wie er op het plaatje staat. Maar nu ik weet dat het antwoord op de bonusvraag Boonen is:
(Graeme) Brown?
Nee. Je moet datgene wat je op het plaatje ziet niet zo letterlijk nemen. Denk na over wie je ziet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Omega3 het volgende:
Moet ik hem dan maar oplossen:
poging 2: Hatton
Nee. In zijn naam niet iets van Bruin. En ook niet hoed, pet, ton, enz.quote:
We hebben een winnaar/winnares!quote:
Dat lijkt mij ook abraham olano.quote:
Dan had ik niet Noach afgebeeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook abraham olano.
Lans armstrongquote:
Omdat deze nog niet beantwoord is: Olaf Ludwig?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Petera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitgezonderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correctquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef Mr.Grant het volgende:
[..]
Omdat deze nog niet beantwoord is: Olaf Ludwig?
Deze was nog niet geraden geloof ik, of ik moet er overheen hebben gekeken. Is het Sergio Ghisalberti?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Piratino het volgende:
De achternaam van deze vrouw:
[ afbeelding ]
+
De achternaam van deze man
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:54 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Deze was nog niet geraden geloof ik, of ik moet er overheen hebben gekeken. Is het Sergio Ghisalberti?
Maar ... degene die 'm geraden heeft MOET de nieuwe verzinnen. Anders wordt 't een chaos. Bovendien ... ik heb op 't strafbankje gezeten.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Corkscrew het volgende:
Kick, een al te moeilijke lijkt me:
[ afbeelding ]
En @Barca: Neem anders zelf even de moeite om er een te maken...
Uranquote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Corkscrew het volgende:
Kick, een al te moeilijke lijkt me:
[ afbeelding ]
En @Barca: Neem anders zelf even de moeite om er een te maken...
Ach ja ... uur aan. Uran. Ja, die is vast goed.quote:
Valverde?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Gitanki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- O
Si, esattamente!quote:
Nee. Je moet de naam van een der heren op 't plaatje veranderen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Corkscrew het volgende:
Het is toch geen naam van een bokser mag ik hopen he?
Sandy Casarquote:Op maandag 13 juli 2009 00:56 schreef moetjenetmijhebben het volgende:
en omdat ik het niet kan laten:
[ afbeelding ]
& ([ afbeelding ])
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht aan Leaonardo (da vinci) en Duck (Duque)quote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Barca het volgende:
Die met die tennis weet ik niet, maar die van mij is nog niet geraden!
Die met die platte vogel weet ik ook niet. Sint Maarten + ? Toevallig Maarten Ducrot?
Die foto van crv is Tony Martin.
correctquote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef moetjenetmijhebben het volgende:
het moet toch maarten ducrot zijn. sint maarten en een duck die rot. of dat het rot is voor die duck dat ie dood is. Either way: maarten ducrot.
Andy Schleck?quote:PS zo moeilijk zijn de tennissers en de ballon toch niet?
ik dacht Andy Roddick + ballon die lek geprikt wordt = Andy + is lek = Any Schleckquote:Op maandag 13 juli 2009 12:13 schreef Barca het volgende:
Die ballon was eerst niet zichtbaar! Ballan?
Had ik Maarten Ducrot dus goed!
Indurain is goed, iets te voor de hand liggend misschien.:) Die met die boksers is wel een beste hersenbreker.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:24 schreef Barca het volgende:
Miguel Indurain
Maar, die van mij is nog steeds niet geraden. Je mag eigenlijk pas een nieuwe plaatsen als de vorige geraden is omdat je anders veel te veel tegelijk krijgt.
Andy Schleck is denk ik goed.
ik ken geen boksers dan wordt t al bijna onmogelijk. Ennuh Tom Pet?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef moetjenetmijhebben het volgende:
meer voor de grap want te makkelijk:
[ afbeelding ]
-R
die boksers vat ik echt niet trouwens...
Tom Boonenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef moetjenetmijhebben het volgende:
meer voor de grap want te makkelijk:
[ afbeelding ]
-R
die boksers vat ik echt niet trouwens...
trombone ... - r = tombone ... Nou ja, dan kom je dus uiteindelijk op Van7ant!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef mmmkai het volgende:
[..]
ik ken geen boksers dan wordt t al bijna onmogelijk. Ennuh Tom Pet?
is t een nederlandse bokser?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Tom Boonen
Wat betreft die boksers. Het gaat erom dat je de "boksers" herkent (zoals je ook Roddick herkende). Verander dan de naam van een van hen volgens de aanwijzing en je krijgt de naam van een renner.
Nee. De renner doet overigens mee aan deze tour.quote:
Ja, dat is het juiste antwoord!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef moetjenetmijhebben het volgende:
ik moest er even voor googlen:
die gast is blijkbaar ene Ignashov. Dat wordt dus Ignatiev?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |