Juist niet, dat tekent voor mij een topper, die wil alles perfect doen. Iemand als Taylor kan ook gruwelijk geagiteerd zijn door iets onbenulligs, terwijl iemand als Mardle dan al staat te lachen en grapjes aan het maken is met het publiek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:15 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik irriteer mij vooral aan het nee schudden en aan de gekke bekken trekken als er een pijl in de 1 of 5 terecht komt. Totaal onnodig, en ook respectloos omdat hij vaak nog wel voorstaat.
Klopt, maar dan nog is het respectloos en vooral irritant, dan kijk ik liever naar Mardle.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juist niet, dat tekent voor mij een topper, die wil alles perfect doen. Iemand als Taylor kan ook gruwelijk geagiteerd zijn door iets onbenulligs, terwijl iemand als Mardle dan al staat te lachen en grapjes aan het maken is met het publiek.
Hij gooit 110 gemiddeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef nightfall het volgende:
leuk voor baxter, speelt een goed tournooi ook.
taylor-lewis loopt weer precies zoals je verwacht,. volgens mij mag die lewis gewoon niet winnen ofzo,. die gast speelt altijd onwijze wedstrijden, en dan tegen taylor kan ie het in 1 keer niet meer.
ja,. taylor staat nu wel heel erg goed te smijten ja,. dat maakt me'n verhaal gelijk lachwekkende onzinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gooit 110 gemiddeld. Maar Taylor 118.
Inderdaad een ongelofelijke smijtpartijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
16-3 Taylor, wat een zieke partij gooit hij weer. 14 180-ers, 110 gemiddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |