Nee, lijkt me ook niet. Maar iedere euro is er eentje.quote:
Vrees ik ook, maar hoop van wel. We kunnen dat goed gebruiken.quote:
Aan wie is hij dan verkocht?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef oYo het volgende:
Ogararu is verkocht, Luque gaat gewoon weer naar Spanje, zijn aan het afronden.
quote:Hoor net van een vriend van hem dat ie gisteren op weg was na Amsterdam om te onderhandelen. Het was op dat moment voor 80% rond. Nu is het afhankelijk van de laatste onderhandelingen mbt salaris e.d. Hij kiest er in eerste instantie voor om te voetballen en niet direct voor het geld van Madrid dus.
Dus na dit trainingskamp kunnen we de selectie voor 09/10 verwachten? ben benieuwd wie er allemaal afvallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:18 schreef oYo het volgende:
De selectie vertrekt vanmiddag richting hotel De Bloemenbeek in De Lutte voor een zesdaags trainingskamp. Ajax speelt tijdens het trainingskamp drie oefenduels. Dinsdag staat een wedstrijd tegen algeheel amateurkampioen WKE op het programma. HZVV is donderdag de tegenstander van de ploeg van Martin Jol en zaterdag wordt het trainingskamp afgesloten met een oefenduel tegen Huizen. Tussendoor traint de selectie op de velden van sv De Lutte.
Selectie trainingskamp De Lutte:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Marco Bizot
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Jan-Arie van der Heijden
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Daley Blind
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Kennedy
Marvin Zeegelaar
Darko Bodul
Ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zag liever Luque mee gaan naar de Lutte dan Kennedy![]()
Bron?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef oYo het volgende:
Ogararu is verkocht, Luque gaat gewoon weer naar Spanje, zijn aan het afronden.
iedereen denk ik, maar het lijkt me dat ook de prijs/kwaliteit verhouding hier een rol speelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zag liever Luque mee gaan naar de Lutte dan Kennedy![]()
Jol zei dat daar wel enkele onverwachte namen bij zullen zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dus na dit trainingskamp kunnen we de selectie voor 09/10 verwachten? ben benieuwd wie er allemaal afvallen.
Ik vind het sowieo raar, want er gaat 27 man mee naar de Lutte.. Ofwel bijna de hele selectie met paar afvallers + jeugd.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
iedereen denk ik, maar het lijkt me dat ook de prijs/kwaliteit verhouding hier een rol speelt.
Het gaat Onyewu niet om het geld, anders ging hij wel naar Engeland of Fenerbahce. De vraag is of zo'n speler er trek in heeft om puur vanwege het feit dat hij uit de VS komt naar Real wil.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef w00h00 het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)ativa-a-arbeloa.html
Als hij een keer een strakke voorzet zou geven in plaats van die waardeloze slappe boogballetjes..quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Pritt het volgende:
Rommedahl kan nog wel eens handig zijn op het einde van een wedstrijd om het uit te counteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |