Nee, lijkt me ook niet. Maar iedere euro is er eentje.quote:
Vrees ik ook, maar hoop van wel. We kunnen dat goed gebruiken.quote:
Aan wie is hij dan verkocht?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef oYo het volgende:
Ogararu is verkocht, Luque gaat gewoon weer naar Spanje, zijn aan het afronden.
quote:Hoor net van een vriend van hem dat ie gisteren op weg was na Amsterdam om te onderhandelen. Het was op dat moment voor 80% rond. Nu is het afhankelijk van de laatste onderhandelingen mbt salaris e.d. Hij kiest er in eerste instantie voor om te voetballen en niet direct voor het geld van Madrid dus.
Dus na dit trainingskamp kunnen we de selectie voor 09/10 verwachten? ben benieuwd wie er allemaal afvallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:18 schreef oYo het volgende:
De selectie vertrekt vanmiddag richting hotel De Bloemenbeek in De Lutte voor een zesdaags trainingskamp. Ajax speelt tijdens het trainingskamp drie oefenduels. Dinsdag staat een wedstrijd tegen algeheel amateurkampioen WKE op het programma. HZVV is donderdag de tegenstander van de ploeg van Martin Jol en zaterdag wordt het trainingskamp afgesloten met een oefenduel tegen Huizen. Tussendoor traint de selectie op de velden van sv De Lutte.
Selectie trainingskamp De Lutte:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Marco Bizot
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Jan-Arie van der Heijden
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Daley Blind
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Kennedy
Marvin Zeegelaar
Darko Bodul
Ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zag liever Luque mee gaan naar de Lutte dan Kennedy![]()
Bron?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef oYo het volgende:
Ogararu is verkocht, Luque gaat gewoon weer naar Spanje, zijn aan het afronden.
iedereen denk ik, maar het lijkt me dat ook de prijs/kwaliteit verhouding hier een rol speelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zag liever Luque mee gaan naar de Lutte dan Kennedy![]()
Jol zei dat daar wel enkele onverwachte namen bij zullen zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dus na dit trainingskamp kunnen we de selectie voor 09/10 verwachten? ben benieuwd wie er allemaal afvallen.
Ik vind het sowieo raar, want er gaat 27 man mee naar de Lutte.. Ofwel bijna de hele selectie met paar afvallers + jeugd.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
iedereen denk ik, maar het lijkt me dat ook de prijs/kwaliteit verhouding hier een rol speelt.
Het gaat Onyewu niet om het geld, anders ging hij wel naar Engeland of Fenerbahce. De vraag is of zo'n speler er trek in heeft om puur vanwege het feit dat hij uit de VS komt naar Real wil.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef w00h00 het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)ativa-a-arbeloa.html
Als hij een keer een strakke voorzet zou geven in plaats van die waardeloze slappe boogballetjes..quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Pritt het volgende:
Rommedahl kan nog wel eens handig zijn op het einde van een wedstrijd om het uit te counteren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Parttimeboterham het volgende:
http://link.marktplaats.nl/263320360
Een paar ton zou al een hele meevaller zijn. Kostenloos en in samenspraak het contract laten ontbinden lijkt me een illusie.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we daar dan nog 3 tot 4 miljoen voor.
omgquote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Parttimeboterham het volgende:
Dit is echt zo 2004quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Parttimeboterham het volgende:
Flauw.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Parttimeboterham het volgende:
Kan me zomaar indenken dat het wel ter sprake is gekomen, weet alleen niet of Danny het ook zo gezegt heeft als Elia nu voordoet...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:30 schreef twi het volgende:
Grappig dat Elia nu ineens voor velen de boosdoener is. Toen ik het las dat Ajax vanuit zichzelf de suggestie deed om op welke manier dat ook (ofwel zakelijk, ofwel door bepaalde uitspraken te doen in de pers) een transfer te forceren, zat ik hier toch wel met wat plaatsvervangende schaamte. Dat hoor je niet te doen, hoe de situatie ook ligt.
Verder moet Elia niet mauwen dat Ajax hem blijkbaar niet wilde hebben "omdat ze dan wel meer hadden geboden". Het is niet altijd Kerstmis, Eljero. Het is onzin om flink meer te bieden dan de afspraak die jij hebt gemaakt met Munsterman, de geldbomen reiken nu eenmaal niet tot de hemel en de onwillendheid van Twente om op een normale manier te onderhandelen maakte het bieden van meer geld ook niet aantrekkelijk.
Kortom, alleen maar verliezers in deze partij. Twente krijgt bijster weinig geld, ADO krijgt het geld in termijnen (dat kan blijkbaar nu ineens wel, nu Twente het moet betalen in plaats van ontvangen) en Twente heeft het zo ver weten te duwen dat zelfs de ouders van Elia iets moeten afstaan. En Ajax heeft blijkbaar weer willen leunen op een arbitragezaak. Erg treurig, allemaal.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Parttimeboterham het volgende:
Zou wel iets voor Ajax zijn om pas over 1 week te gaan onderhandelenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Black-Death het volgende:
Zou trouwens wel een epic fail zijn als Ajax alsnog naast Obradovich grijpt
En Cisse.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel iets voor Ajax zijn om pas over 1 week te gaan onderhandelenEn dan er idd naast grijpen
Net als bij Sahar.
Hij zal het iig ontkennen, denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kan me zomaar indenken dat het wel ter sprake is gekomen, weet alleen niet of Danny het ook zo gezegt heeft als Elia nu voordoet...
Maar bij die vind ik het niet ergquote:
Dit ben ik met je eens, maatje.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Merkie het volgende:
Dat mensen nog kunnen lachen om voetballers/trainers die aangeboden worden op Marktplaats, heb je een verstandelijke handicap ofzo? Serieus. Denk eens even na of het wel echt grappig is, en ga niet als een josti op de ""-smiley rammen. Je lijkt wel een kind dat voor het eerst op internet komt
.
Zo, dat is mijn zegje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Merkie het volgende:
Dat mensen nog kunnen lachen om voetballers/trainers die aangeboden worden op Marktplaats, heb je een verstandelijke handicap ofzo? Serieus. Denk eens even na of het wel echt grappig is, en ga niet als een josti op de ""-smiley rammen. Je lijkt wel een kind dat voor het eerst op internet komt
.
Zo, dat is mijn zegje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Merkie het volgende:
Dat mensen nog kunnen lachen om voetballers/trainers die aangeboden worden op Marktplaats, heb je een verstandelijke handicap ofzo? Serieus. Denk eens even na of het wel echt grappig is, en ga niet als een josti op de ""-smiley rammen.
Zo, dat is mijn zegje.
Nee, je bent gewoon te dom om humor te onderscheiden van pogingen tot humor. Jij bent zeker zo iemand die bij elke flauwe grap in Transformers 2 dubbel ligt. Gewoon, omdat het een flauwe grap is, en dan moet je lachen toch? Vooral niet zelf nadenkenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft niet iedereen zo een geniaal gevoel voor humor als jij.
Elmundo is ook weer zo'n roddelkrant met een random berichtquote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef w00h00 het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)ativa-a-arbeloa.html
Blijkbaar heb je het artikel niet goed gelezen van de TELEGRAAF of de VI.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Joh, Ajax heeft tegen Elia gezegd dat ze niet verder gingen dan 8 miljoen, en dat hij het zelf maar met Jopie moest oplossen, waarna Elia begon te miepen in de media.
Over Onyewu, gok ik zo?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:36 schreef Nashje het volgende:
Weer een leuk geruchtje gaande. Betrouwbaar of niet.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |