Echt, hoe afwezig moeten je sociale leven en zelfrespect wel niet zijn als je als mens nog buiten de randstad woont? Groei een paar ballen en doe iets met je leven. En dan altijd die kansloze smoesjes als ''Ja, maar ik woon zo lekker dicht bij de boerderij'', ''Ik kom op het platteland niets te kort'' en ''Ik kan prima opschieten met mijn koeien'' . Het zijn over het algemeen ook allemaal van die suffe oninteressante figuren zonder levenservaring die nooit iets zullen bereiken in hun leven door hun gebrek aan sociale vaardigheden, zelfstandigheid en ondernemingszin.quote:
Ik vind het zwaar onderontwikkeld klinken.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Adidah het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik vind dat Limburgse accent bij vrouwen echt wel geil.
Ik kan ook een beetje limburgs pratenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Adidah het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik vind dat Limburgse accent bij vrouwen echt wel geil.
Deze moet ik even quotenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef Muzz_ het volgende:
Ze moeten daar is fatsoenlijk Nederlands leren spreken, achterlijke spraakgebrek daar zeg.
Limburgersquote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Deze moet ik even quoten
Terug naar school voor jou...
Ja dat is wel het enige wat je aan die domme boeren kan overlaten!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Ja, wat zou het fijn zijn als iedereen op het platteland woonde.
Waar zou jij dan je graan voor dönerbroodjes vandaan halen, domme TS?.
Thanx, want ookal woon ik nu in de randstad ik kom maar niet van dat accent afquote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Adidah het volgende:
Jouw beheersing van de Nederlandse taal: epic fail.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Limburgers
Brabanders
Zeeuwen
Friezen
Groningers
Epic fail![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Limburgers
Brabanders
Zeeuwen
Friezen
Groningers
Epic fail![]()
![]()
En dat döner van hem, groeit ook niet aan de bomenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Waar zou jij dan je graan voor dönerbroodjes vandaan halen, domme TS?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |