quote:Op zondag 5 juli 2009 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rot op
En dan zeker niet dood gaan als ik van de stoel afspring, en daardoor minuten lang spartelen en naar adem happen. Daar begin ik niet aan, dat doet zeer.quote:
Ik heb ook nog wel een paar kogels voor je.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef Kafka. het volgende:
[..]
En dan zeker niet dood gaan als ik van de stoel afspring, en daardoor minuten lang spartelen en naar adem happen. Daar begin ik niet aan, dat doet zeer.
Mensen weten tegenwoordig niet meer wat echte pijn is, in de hongerwinter moest ik mijn eigen penis opeten om te overleven.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef Kafka. het volgende:
[..]
En dan zeker niet dood gaan als ik van de stoel afspring, en daardoor minuten lang spartelen en naar adem happen. Daar begin ik niet aan, dat doet zeer.
Ik heb geen pistool.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar kogels voor je.
En groeide hij toen weer je keel uit?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen weten tegenwoordig niet meer wat echte pijn is, in de hongerwinter moest ik mijn eigen penis opeten om te overleven.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:13 schreef Ritmo het volgende:
Anders doe je even respectvol naar de mensen die jou welvaart hebben bezorgd door ons land op te bouwen.
Weet ik ook wel, veteranen/babyboomers.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:13 schreef Ritmo het volgende:
Anders doe je even respectvol naar de mensen die jou welvaart hebben bezorgd door ons land op te bouwen.
Het spijt me heel erg oma van Mr. Cooper, kunt u mij vergeven?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Biedt gewoon je excuus aan aan me oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |