i'm with stupid ^^quote:Op maandag 6 juli 2009 04:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niks, maar ik lees al 18 topics mee, en je bent gewoon het prototype surrealistische fan die volledig doordraait als iemand even wat kritiek op de absurde levensstijl van meneer J heeft. Moet je zelf weten, maar daar mag ik dan weer wat van zeggen, zo werkt het
Leuk toch?
ik zie geen ruzie. Ik zie een discussie. Een ruzie is in mijn ogen heul wat anders.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Laten we ff geen ruzie lopen maken hier. De échte waarheid zal altijd wel troebel blijven. Ik kies ervoor om MJ het voordeel van de twijfel te geven, anderen doen dat niet. So be it.
Wat van de foto's ('s nachts gemaakt dus):quote:Once it was decided, there was no convincing me otherwise. Still, I thought more than once of giving it up altogether and to continue driving North. I tried to convince myself that I had trespassed many times before at other locations — but the implications had never really bothered me until I considered walking into Michael’s private park. As I write this, I still try to justify my actions by thinking how much Michael truly wanted to share his world. It was a genuine wish of his for everyone to understand things the way he did. And the world largely didn’t understand what he was trying to communicate with Neverland, so he abandoned it.
People have asked me over the past year what it felt like to be in Neverland at night, alone. I didn’t want to say anything except that it was the most surreal and incredible experience of my life. Others asked me how I felt about Michael, after seeing Neverland, but I couldn’t completely answer that. I was withholding judgement. Maybe, like all battle-bruised humans, I had the sneaking suspicion that all of my best feelings about the man would be shattered when another allegation would arise. But it never happened, just as I suspected, because everything I saw at the Ranch indicated to me that he was an innocent man.
The night I drove up to the front gates, the security guard was there, sitting in a well-lit pillbox on the side of the road. Neverland itself is up the road about 400 yards from the front gate. It happened to be a dark night. In fact, there was a new moon, and the sky was clear of any clouds. Out in Los Olivos, the stars shone brightly, and there was little light pollution in the atmosphere. I was sure to maintain my speed as I passed the guard, and I drove up the road to small parking area east of the park. The walk to Neverland was about a half-mile through rolling hills in pitch black conditions. I carried a GPS, set to its dimmest level, and continued on a straight click, towards the North end of the park
Ik hoop dat ik niet onder 'jullie' valquote:Op maandag 6 juli 2009 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk wel met dude eens. Jullie doen echt alsof die man een complete god was
Shitney, je moet denk ik niet gaan proberen mensen van jouw 'gelijk' te overtuigen. Ik denk ook niet dat het een pedofiel was, maar gestoord vond ik hem toch wel echt. Duderella heeft al een rijtje opgenoemd waar ik voor een gedeelte ook wel achter kan staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef Shitney het volgende:
Nog een spuit 11 hier.
Hebben jullie naar die Oxford Union Speech geluisterd? (De criticasters bedoel ik dan). Of naar een van de lange interviews (Geraldo, of Oprah, of zelfs de negatieve zoals die van Barbara Walters bijvoorbeeld) gekeken?
Ik vind het verbazingwekkend dat je naar die speech kunt luisteren en dan nog kunt denken dat de man gestoord was, of een pedofiel. Kun je uitleggen waar je dat dan op baseert?
'quote:Op maandag 6 juli 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
En kunnen we nu gewoon ohhhhhhhhh en ahhhhhhhhhhhhh roepen over dat stukje en de foto's die ik hierboven heb neergezet?
Ik zweef er een beetje tussenin, denk ik. Zodra ik de man zelf hoor praten, of zelf zie optreden, raak ik volledig in de ban van de Michael magic. Voor mij komt dat het dichtst bij een religieuze ervaring dan wat dan ook. Misschien omdat ik als kind al fan van hem was en het daardoor raakt aan iets in mezelf, een onschuld die ik zelf in die tijd nog had. Of misschien omdat hij nu eenmaal zelf zo magical is dat je of je nu wil of niet wordt meegezogen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:19 schreef JX het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet onder 'jullie' valMoet ook niets hebben van die 'religieuze' fans. Of fans die zo ver gaan dat ze een kartonnen beeltenis van hem aflebberen bijvoorbeeld
(ja, met eigen ogen gezien, wist niet waar ik kijken moest
)
Eens.quote:Ik verdedig hem wel, omdat ik begrip heb voor veel van zijn acties. Al ben ik ook van mening dat hij een hoop dingen verkeerd heeft gedaan en niet al te slim is geweest met zijn imago. Ik denk dat hij ernstig wereldvreemd was gezien hij nooit een normaal leven heeft kunnen leiden en dat ben ik me maar al te goed bewust. Maar ik denk dus ook dat hij een ontzettend goed en onbegrepen mens was die helaas veel te vaak vals beschuldigd is.
Maar da's mijn mening en ik waardeer die van anderen ook
cafepress.comquote:Op maandag 6 juli 2009 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind dat je het goed verwoordt Greys
is er nog iemand die weet waar dat vest te bestellen is van een paar pagina's eerder in dit topic?
Gestoord zou ik hem ook niet eens willen noemen (uitgezonderd die actie van die baby uit het raam dan..) hij was gewoon anders, vreemd... Bij 'gestoord' denk ik toch eerder aan een Jeffrey Dhamar of Marc Dutroux oid...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Shitney, je moet denk ik niet gaan proberen mensen van jouw 'gelijk' te overtuigen. Ik denk ook niet dat het een pedofiel was, maar gestoord vond ik hem toch wel echt. Duderella heeft al een rijtje opgenoemd waar ik voor een gedeelte ook wel achter kan staan.
Anders wordt het hier zo'n welles-nietus gebeuren en dan gaat de 'lol' er snel af hier denk ik.
Ieder zijn gevoel/mening. Laat dat nou gewoon zo
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
'
ohhhhhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
wanneer zijn die foto's eigenlijk gemaakt? het ziet er nogal herfstig uit.
quote:In December of 2007, I was on my way down to Ventura for the Holidays. I had taken multiple trips down the 101 before. Each trip, I made it a point to stop at a roadside abandonment to photograph at night.
Oh, ik probeer niemand te overtuigen hoor. Ik ben gewoon benieuwd naar wat anderen dan horen wat ik zelf kennelijk mis. Ik vind van mezelf dat ik een vrij goede mensenkennis heb, en probeer gewoon te begrijpen waarom een Duderella of ElizabethR met wie ik het als lurker vaak eens ben op dit punt zo van mening verschillen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Shitney, je moet denk ik niet gaan proberen mensen van jouw 'gelijk' te overtuigen. Ik denk ook niet dat het een pedofiel was, maar gestoord vond ik hem toch wel echt. Duderella heeft al een rijtje opgenoemd waar ik voor een gedeelte ook wel achter kan staan.
Anders wordt het hier zo'n welles-nietus gebeuren en dan gaat de 'lol' er snel af hier denk ik.
Ieder zijn gevoel/mening. Laat dat nou gewoon zo
Ik vind het gestoord als je je kind uit het raam laat bungelen. Bij anders, vreemd denk ik aan Johnny Depp.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gestoord zou ik hem ook niet eens willen noemen (uitgezonderd die actie van die baby uit het raam dan..) hij was gewoon anders, vreemd... Bij 'gestoord' denk ik toch eerder aan een Jeffrey Dhamar of Marc Dutroux oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |