Nee, dat hielp niet helemáál, maar toch enorm bedankt! Dat hij zich nauwelijks heeft laten opereren... ja daar ging het bij mij al mis, sorry.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:55 schreef JX het volgende:
[..]
Ok is het proberen waard
[..]
Hij heeft bekend zijn neus te hebben verkleind en een dimple in zijn kin te hebben gemaakt. Verder heeft hij mijn inziens (afgaande op foto's) inderdaad niets laten doen.
[..]
Nooit bewijs voor gezien
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde zou doenAls ik het geld had kwam er ook een pretpark in mijn achtertuin, en een zwembad, en nog veel meer. En dan zou ik het niet eens willen delen zoals hij deed
![]()
[..]
Ik vrees dat het voor iemand in zijn positie de enige manier was om vader te worden.. Bovendien bood Debbie, een vriendin die hij al 15 jaar kende, het hem aan. Overigens niet heel vreemd, er zijn genoeg homostellen die vriendinnen of draagmoeders inschakelen om kinderen te krijgen.
[..]
Eens dat het vreemd zal zijn voor de "gewone mens" (als zoiets al bestaat), maar Michael Jackson was daar echt niet de enige in (zie vorig punt). Een moederband is niet noodzakelijk, er zijn genoeg single vaders die het zonder moeten doen.
[..]
Meest schandalige roddel die ik ooit heb gehoord en ik geloof er geen snars van. Vast verzonnen na de roddels dat de kinderen niet van hemzelf zouden zijn. Wat ze wel zijn, er zijn duidelijk gelijkenissen.
[..]
Ik noem het eerder 'verlegen' en 'nerveus'. Bovendien kan ik het gezien zijn verleden als kindster en zijn Peter Pan syndroom ergens wel begrijpen. Inderdaad, het is vreemd, maar ik vind het persoonlijk niet storend.
[..]
True, biggest mistake he's ever made. Maar hij blijft ook maar een mens. Hoe zit het met ouders die hun kinderen de lucht in gooien, die vader die onlangs zijn baby in de auto vergat (baby stierf), en Steve Irwin die een krokodil voerde met z'n baby op de arm. Mensen gaan wel een ondoordacht te werk en fouten kunnen gemaakt worden. Moet daar echt zo zwaar aan getild blijven worden alleen maar omdat hij beroemd is?
[..]
Inderdaad, volgens de laatste berichten. Wie zegt dat het waar is? Waar blijft het bewijs? Ik heb over de jaren heen zoveel roddels voorbij zien komen die later totaal onwaar bleken, dat ik bij elk nieuw verhaal eerst het bewijs afwacht. Wacht nog maar even. Het officiele autopsierapport komt echt nog wel naar buiten, en de politie is bezig met een grootschalig onderzoek, maar dat duurt nog wel even.
Hoop dat dit iets helpt
Dit gaat níet over jou of jouw gevoelens voor Michael Jackson. Dat moet je toch lekker zelf weten allemaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:56 schreef Robijn1961 het volgende:
Beste Duderella, dit gaat niet om een willekeurig onbekende wereldburger. Voor mij gaat dit om iemand die ik bijna mijn hele leven heb meegemaakt, en gevolgd heb. Ikzelf heb juist het idee gekregen dat het een heel zachtaardig, liefdevol mens was die het moeilijk heeft gehad. Heel moeilijk, want zijn leven was ongelofelijk vanaf kleins af aan.
Zeker had hij hulp nodig. Die is hem echter niet gegeven.
Ik geloof niet dat hij zoveel verbouwd heeft als dat de media beweren. Dat baseer ik puur op fotos van hemzelf en van zijn broers en zussen en ouders. Die neus, die kin, en wat facelifts, en daar houdt het wel mee op, volgens mij. En in facelifts en verbouwen is MJ niet uniek, het komt kennelijk with the job. Kijk naar een Meg Ryan, mooie vrouw, maar klaarblijkelijk is het voor een artiest boven een bepaalde leeftijd noodzakelijk, of denken ze dat, om te gaan verbouwen. Zelfs onze Mickey heeft voor haar 40e al een facelift achter de rug!quote:Op maandag 6 juli 2009 01:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt me niet overtuigd. Ik noem geen roddels als het betasten van jongetjes of het slapen in zuurstoftanks. De dingen die ik noem zijn redelijk tot zeer wel aanneembaar en als je dan zegt: "Was je erbij dan?", dan houdt het een beetje op natuurlijk.
Verder gaat het me er niet om of ik dingen kan verklaren of zelfs wel kan begrijpen, maar of het tekenen zijn van gestoord gedrag. Dat is in zichzelf niet eens een oordeel, want iemand die gestoord is, daar kan ik alleen maar meelij mee voelen,. MJ had hulp nodig, big time.
En nog als laatste: het gaat me niet eens om MJ's leven en dat van zijn kids. Zal me feitelijk een zorg zijn. het gaat me om jullie gedrag hier. Als we het hier niet over MJ zouden hebben, maar een willekeurige onbekende wereldbiurger, zou jullie normen- en waardenset compleet anders zijn. Ben ik van overtuigd. Dat vind ik bizar.
En nogmaals: Gaat niehiet over zijn talehennnnt!!!
P.s.: Anti-depressieva zijn toch écht wat anders dan er naar verluidt in zijn huis is gevonden hoor!Maar we wachten het af.
Bedankt, hoop dat je ons dat gunt.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dit gaat níet over jou of jouw gevoelens voor Michael Jackson. Dat moet je toch lekker zelf weten allemaal.
Maar nu ga ik lekker slapen, dus let the worshipping continue!![]()
![]()
Alsquote:Op maandag 6 juli 2009 02:03 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat hij zich nauwelijks heeft laten opereren... ja daar ging het bij mij al mis, sorry. (quote Duderella, weet niet hoe te splitsen)
Al had ie zijn neus honderd keer laten opereren, dat moet ie toch zelf weten? En OOK of hij daarvoor uit wil komen of niet. Het is zijn gezicht. En niet de jouwe.
quote:Op maandag 6 juli 2009 02:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, dat hielp niet helemáál, maar toch enorm bedankt! Dat hij zich nauwelijks heeft laten opereren... ja daar ging het bij mij al mis, sorry.
Verder wachten we het inderdaad maar af en hopelijk waren alle laatste berichten nonsens en heb ik het helemaal mis. Voor de kindjes zou dat wel erg fijn zijn!
JIJ vind het gestoord. Ik vind het te begrijpen, als hij door zijn vader meerdere malen vernederd is over zijn neus. (als voorbeeld dit)quote:Op maandag 6 juli 2009 02:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als
Teken
Dat
Hij
Gestoord
Was.
Man, ik kan het niet zingen hoor. Tuurlijk moet hij dat zelf weten, maar de vraag was in hoeverre de man wacko was. Nou, dit lijkt me het bewijs. Wat ik daar verder van vind, is helemaal niet interessant verder.
O ja, slapen.![]()
"Give him a bunch of kids and let him dance!"quote:Op maandag 6 juli 2009 02:20 schreef Shitney het volgende:
Speciaal voor Duderella, zo denk ik er ongeveer over:
Die Star Wars spullen alleen alquote:Op maandag 6 juli 2009 02:03 schreef DrDentz het volgende:
Hier kun je zien wat hij allemaal had staan in z'n arcade hall, in panorama view
http://www.pinsane.com/pi(...)on_arcade_entry.html
Waarom moet ze wachten? Dit is een discussieforum, en meningen waar jij het niet mee eens bent mogen te allen tijden geventileerd worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, niet alleen als je kritiekloos bent. Maar bij jou zit er zoveel venijn en domme smileys. En weet je. Het is net voor zijn begrafenis. En net na zijn dood. Kan je niet effe wachten, met je gedoe?
Goh. En nu?quote:Op maandag 6 juli 2009 03:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom moet ze wachten? Dit is een discussieforum, en meningen waar jij het niet mee eens bent mogen te allen tijden geventileerd worden.
Verder ben ik het hartgrondig met Dude eens. Het talent van MJ zal ik nooit ontkennen, zijn recht op ouderschap, daar heb ik ernstige twijfels bij. Om alle redenen die Dude noemt.
En ik vind jou het voorbeeld van zo'n enge adorerende fan waardoor MJ is geworden die hij is geworden, totaal verknipt.
Nu niks, maar ik lees al 18 topics mee, en je bent gewoon het prototype surrealistische fan die volledig doordraait als iemand even wat kritiek op de absurde levensstijl van meneer J heeft. Moet je zelf weten, maar daar mag ik dan weer wat van zeggen, zo werkt hetquote:
Prima. Het ging mij alleen om de manier waarop Duderella het deed. Vol venijn en zogenaamd grappend met smileys.quote:Op maandag 6 juli 2009 04:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niks, maar ik lees al 18 topics mee, en je bent gewoon het prototype surrealistische fan die volledig doordraait als iemand even wat kritiek op de absurde levensstijl van meneer J heeft. Moet je zelf weten, maar daar mag ik dan weer wat van zeggen, zo werkt het
Leuk toch?
Ik vind de manier waarop Dude dat deed realistisch. En een goede tegenhanger voor de idioterie en idolate verering van de die-hard fans. En Andre Hazes is al dood. Was ook een junk, heeft zichzelf doodgezopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 04:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Prima. Het ging mij alleen om de manier waarop Duderella het deed. Vol venijn en zogenaamd grappend met smileys.
Ik wilde daar eerst niet inhoudelijk op ingaan, maar heb het op een gegeven moment toch gedaan, zoals je hebt kunnen zien.
However, ik vind het gewoon onfatsoenlijk dit te doen op dit moment. Ik vind dat je dan best even kan wachten.
Maar das mijn mening. Als Andre Hazes sterft, waar ik helemaal niets mee heb, ga ik ook niet in een topic zitten poeren waar mensen die er van balen dat hij dood is. En allemaal dingen aandragen waarom hij dit, en waarom hij dat. Die laat ik dan met rust. Zo, en nu hou ik er over op.
Het is jammer dat hij soms zo weinig had om om te lachen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dank je!
Hij heeft de mooiste lach ooit...check this out.
ik ben het eigenlijk wel met dude eens. Jullie doen echt alsof die man een complete god wasquote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
De man was een goed artiest in zijn goede tijd. Verder heeft hij verloren van het leven. En toen ging hij door zijn eigen toedoen dood. Geniet van zijn muziek als je ervan houdt, maar dat nagenoeg religieuze gelul over hem in dit topic vind ik krankzinnig. En dat mag hier volgens mij ook gewoon gezegd worden.
ho ho, dit is een openbaar forum, en dus voor iedereen toegankelijk. Zou wat moois zijn dat iemand met een andere mening maar moet oppleurenquote:Op maandag 6 juli 2009 01:05 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Inderdaad, je reageert zeer ongevoelig. Alsof je je niet in anderen kunt inleven.
Maar goed, jij je mening. Als je dit zo'n quote religieus gelul vind hier, kom je hier toch niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |