quote:Congressman on Jackson: 'He Was a Pedophile'
Posted Jul 5th 2009 10:35PM by TMZ Staff
Congressman Pete King (R-NY) feels we should be honoring the men and women of the Armed Forces -- and not a "pedophile" and "child molester" like Michael Jackson.
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=40aee77a-ff06-433d-957b-8a6f25c026bd
Standing in front of the American Legion in Wantagh, King ripped into America's celebration of the life of Michael Jackson -- instead of the people who serve in the military.
It's safe to say King wasn't one of the 1.6 million people who signed up for memorial tickets.
Je mist niets Shitney! Je hebt alleen heel andere inzichten. Dude, en daar was ik het volledig mee eens, zette ernstige vraagtekens bij de ouderlijke capaciteiten van MJ en gaf als moverende reden daarvoor onderstaand lijstje:quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Oh, ik probeer niemand te overtuigen hoor. Ik ben gewoon benieuwd naar wat anderen dan horen wat ik zelf kennelijk mis. Ik vind van mezelf dat ik een vrij goede mensenkennis heb, en probeer gewoon te begrijpen waarom een Duderella of ElizabethR met wie ik het als lurker vaak eens ben op dit punt zo van mening verschillen.
Met name het rondslingeren van allerlei zeer zware opiaten in een huis waar relatief kleine kinderen aanwezig zijn vind ik zelf toch wel erg heikel. Nergens zul je me horen zeggen dat de man geen geniale entertainer en muzikant was overigens, maar voor mij staat buiten kijf dat ie zo gestoord als een deur was. Ook zijn Peter Pan complex, zijn kinderen beschermen voor kidnappers door hen juist de meest opvallende maskers en sjaaltjes ( Pick me, pick me!!) om de kop te binden, het zelf constant verschijnen als John Merrick in disguise is op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd. Nu heeft iedereen natuurlijk het recht om een beetje vreemd te zijn, maar ik word een beetje kriegelig als er kinderen in het spel zijn die al die vreemdheid dagelijks meekrijgen en dat dus gaan beschouwen als de normaalste zaak van de wereld.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Knettergek. Ik zal even op een rij zetten waarop ik dat, zo uit de mouw geschud, baseer. Als jij die dingen geen bewijs vindt van knettergekkisme en bijbehorend onvermogen om kinderen op te voeden, dan is dat prima hoor. Even goede vrinden hè?
1. Liet zijn kop versleutelen, maar ontkende dat grotendeels.
2. Liet zijn kop zó versleutelen dat medici hem dagelijks moesten bijstaan.
3. Liet zijn ranch ombouwen tot een soort pretpark, waarin hij in documentaires als een kirrend kind rondrende.
4. Betaalde twee vrouwen om voor hem kinderen te baren.
5. Vond het oké dat zijn kinderen ontstaan zijn uit een zakelijke overeenkomst. Streefde ook op geen enkele manier na dat er een moederband was - want dan ga je zo'n overeenkomst niet aan hè?
5. Vergat zijn kinderen vervolgens te adopteren.
6. Toont zich in diverse interviews en docu's een giechelend kind. Normaal heet dat 'imbeciel', maar in MJ's geval heet dat 'schattig', 'puur'en 'authentiek'.
7. Laat zijn kind over een balkon-rand bungelen.
8. Heeft zich van drugs voorzien, volgens de laatste berichten, die ernstige verslaving en illegale aanschaf verraden. En dat lag daar allemaal gezellig in huis! Ik wil jullie graag eens horen over de eerste de beste junk in Rotterdam, die zo leuk met zijn kids omgaat. Ach ja, maar hij houdt wel van ze!![]()
Nou, nu vind ik het wel weer welletjes. Ik gun jullie verder je rouw wel hoor. Maar ik krijg soms wel een beetje een 'Leave Michael Alone!!!!!!'-syndroom hier.
Whahaha, dank je wel hiervoor, deze kende ik nog nietquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mist niets Shitney! Je hebt alleen heel andere inzichten. Dude, en daar was ik het volledig mee eens, zette ernstige vraagtekens bij de ouderlijke capaciteiten van MJ en gaf als moverende reden daarvoor onderstaand lijstje:
[..]
Met name het rondslingeren van allerlei zeer zware opiaten in een huis waar relatief kleine kinderen aanwezig zijn vind ik zelf toch wel erg heikel. Nergens zul je me horen zeggen dat de man geen geniale entertainer en muzikant was overigens, maar voor mij staat buiten kijf dat ie zo gestoord als een deur was. Ook zijn Peter Pan complex, zijn kinderen beschermen voor kidnappers door hen juist de meest opvallende maskers en sjaaltjes ( Pick me, pick me!!) om de kop te binden, het zelf constant verschijnen als John Merrick in disguise is op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd. Nu heeft iedereen natuurlijk het recht om een beetje vreemd te zijn, maar ik word een beetje kriegelig als er kinderen in het spel zijn die al die vreemdheid dagelijks meekrijgen en dat dus gaan beschouwen als de normaalste zaak van de wereld.
Kijk, ik vind deze post al veel meer in respect.
Ja, er zijn hoogstwaarschijnlijk opiaten gevonden in zijn huis.Dit moet echter nog bevestigd worden, maar ook ik geloof dat hij aan dat spul zat. Hij had al jaren erge pijn aan zijn rug (overgehouden van een concert waarin ie naar beneden donderde) en nog meer klachten. Bovendien geloof ik zeker dat hij zijn emotionele pijn wilde verdoven, na de rechtzaken rond kindermisbruik.
Maar wie zegt dat hij die heeft laten rondslingeren? Dat weten we nog helemaal niet. Zijn huis is bovenstebuiten gekeerd, en naar ik mag hopen heeft hij dat spul goed achter slot en grendel gezet.
Ik geloof erin dat hij op zijn manier ontzettend veel van zijn kinderen hield.
En Robijn, dat heeft niets met zwartmaken te maken, dat zijn dingen die iedereen heeft kunnen zien gebeuren. En voor zover ik het bericht van Dude goed heb begrepen zijn het bij haar ook juist de door MJ gekochte kinderen waar ze zich druk om maakt. Niet zozeer om wat MJ zichzelf aan heeft gedaan.
Ik zie hem regelmatig in een commercialquote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
heb gisteren een deel van die private home videos zitten kijken, best leuk
vroeg me wel ineens af wat er met macauly culkin is gebeurd
quote:In 2009, Culkin appeared in a UK-based commercial for Aviva Insurance (formerly Norwich Union) to help promote their companies rebrand. Culkin stared into the camera citing the phrase "Remember me".
Nog een keer.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mist niets Shitney! Je hebt alleen heel andere inzichten. Dude, en daar was ik het volledig mee eens, zette ernstige vraagtekens bij de ouderlijke capaciteiten van MJ en gaf als moverende reden daarvoor onderstaand lijstje:
[..]
Met name het rondslingeren van allerlei zeer zware opiaten in een huis waar relatief kleine kinderen aanwezig zijn vind ik zelf toch wel erg heikel. Nergens zul je me horen zeggen dat de man geen geniale entertainer en muzikant was overigens, maar voor mij staat buiten kijf dat ie zo gestoord als een deur was. Ook zijn Peter Pan complex, zijn kinderen beschermen voor kidnappers door hen juist de meest opvallende maskers en sjaaltjes ( Pick me, pick me!!) om de kop te binden, het zelf constant verschijnen als John Merrick in disguise is op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd. Nu heeft iedereen natuurlijk het recht om een beetje vreemd te zijn, maar ik word een beetje kriegelig als er kinderen in het spel zijn die al die vreemdheid dagelijks meekrijgen en dat dus gaan beschouwen als de normaalste zaak van de wereld.
En Robijn, dat heeft niets met zwartmaken te maken, dat zijn dingen die iedereen heeft kunnen zien gebeuren. En voor zover ik het bericht van Dude goed heb begrepen zijn het bij haar ook juist de door MJ gekochte kinderen waar ze zich druk om maakt. Niet zozeer om wat MJ zichzelf aan heeft gedaan.
quotes splitsen is redelijk eenvoudig. Als je een tekst hebt gequotet dan begint die met [quote ] en op het einde staat [/quote ].quote:
Dank je wel hiervoorquote:Op maandag 6 juli 2009 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quotes splitsen is redelijk eenvoudig. Als je een tekst hebt gequotet dan begint die met [quote ] en op het einde staat [/quote ].
Als je nu een tekst in tweeen wilt splitsen dan zet je op het punt waar je wilt splitsen die [/quote ] neer (maar dan zonder spatie ertussen! Dat heb ik alleen gedaan om het aan je te laten zien, anders zie je de quote tags niet eens) en waar de tekst door moet lopen zet je voor de eerste letter daarvan weer de openingstag van een quote, dus [quote ]
Je kunt het beste gewoon even oefenen tot je het doorhebt, dat kun je doen met de preview knop voor je een bericht daadwerkelijk post. Succes! Je leert het wel
dus home alone was zijn eerste en laatste succesquote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig in een commercial
[..]
Macauly Culkin...is die niet ontspoord, in zijn volwassen leven?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
heb gisteren een deel van die private home videos zitten kijken, best leuk
vroeg me wel ineens af wat er met macauly culkin is gebeurd
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quotes splitsen is redelijk eenvoudig. Als je een tekst hebt gequotet dan begint die met [quote ] en op het einde staat [/quote ].
Als je nu een tekst in tweeen wilt splitsen dan zet je op het punt waar je wilt splitsen die [/quote ] neer op het punt waar je de splitsing wilt (maar dan zonder spatie ertussen! Dat heb ik alleen gedaan om het aan je te laten zien, anders zie je de quote tags niet eens) en waar de tekst door moet lopen zet je voor de eerste letter daarvan weer de openingstag van een quote, dus [quote ]
Je kunt het beste gewoon even oefenen tot je het doorhebt, dat kun je doen met de preview knop voor je een bericht daadwerkelijk post. Succes! Je leert het wel
Wat ik ook zo frappant vind aan hem, is de tegenstelling hoe hij was op het podium, en buiten het podium.quote:
Sorry Robijn, maar je geeft hier wel een schot voor open doel, want ik hen ernstig de neiging om te zeggen: ' Dat komt er nou van als je kleine kinderen langdurig met MJ laat omgaan'quote:Op maandag 6 juli 2009 12:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Macauly Culkin...is die niet ontspoord, in zijn volwassen leven?
Verrek! Daar heb ik nog nooit op geletquote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]of je gebruikt het knopje in je full reply "splits quote"
helemaal rechts, met die 2 rode 3 hoekjes
The Sun, die verzint alles.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:
die kop![]()
![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)iz-Jackson-kids.html
"Was your daddy a druggie"![]()
druggie
Dat ben ik volledig met je eens. Tegelijkertijd ga ik er - misschien ten onrechte- vanuit dat kinderen van celebs een dusdanig ander soort leven leiden als mijn eigen kinderen, dat die vrij weinig van dergelijke zaken meekrijgen. Ik heb altijd het idee dat dergelijke sterren in huizen wonen waar je elkaar bij wijze van spreken dagenlang niet tegen kunt komen en dat hun dagelijks leven vooral bestaat uit nannies en personeel. Dus wellicht naief, ik ga er dan bij het lezen eigenlijk direct vanuit dat drugs en dergelijke niet open en bloot op pa of moe's nachtkastje ligt. (Wat voor mijn gevoel ook ondersteund wordt door het feit dat het pas bij een tweede huiszoeking gevonden wordt, dus kennelijk lag het ook niet open en bloot voor zijn personeel of de eerste agenten ter plekke). Maar misschien geloof ik wel te veel in het gezonde verstand van mensen, dat kan hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
Met name het rondslingeren van allerlei zeer zware opiaten in een huis waar relatief kleine kinderen aanwezig zijn vind ik zelf toch wel erg heikel.
Daar verschillen we dan echt over van mening. Ik vind hem juist zo ontzettend "normaal" in een volkomen krankzinnig leven. Ik heb veel bewondering voor het feit dat hij (wederom, zo komt dat op mij over he, dat kan jij heel anders interpreteren) in interviews heel erg bewust lijkt van de krankzinnigheid van zijn leven en zich daar ook volledig bij neer lijkt te leggen waar het zichzelf betreft. In die speech heeft hij het daar ook over, dat de kans groot is dat zijn kinderen hem later zullen verwijten dat ze geen normaal leven hebben gehad en dat hij daar zorgen en zelfs ook schuldgevoel over heeft omdat zij niet voor die roem gekozen hebben. Maar dat hij hoopte dat ze zich uiteindelijk zouden herinneren dat hij zijn uiterste best deed hen een zo normaal mogelijk leven te geven, uiteraard fouten gemaakt had, maar dat zijn bedoelingen goed waren. Als ik hem dat dan hoor zeggen, dan vind ik het een hele normale vader, dat zou ik zelf zo gezegd kunnen hebben. En vind ik hem dus juist opvallend veel zelfkritiek hebben.quote:Nergens zul je me horen zeggen dat de man geen geniale entertainer en muzikant was overigens, maar voor mij staat buiten kijf dat ie zo gestoord als een deur was.
Ik vraag me af of dat wel echt zo is. We hebben inderdaad allemaal die sjaaltjes gezien, maar als je goed kijkt naar wat er nu aan fotos verschijnt, zijn dat steeds dezelfde fotos. Ik ken een serie fotos waar die dochter met een paars sjaaltje om haar hoofd loopt en de zoon met een groene, en een serie fotos waarop de kinderen een soort verenmaskers op hebben. En dan nog 1 serie waarop ze zonder maskers te zien zijn met die spijkerbroekjes aan en hun nanny erbij. De kinderen zijn inmiddels 12 en 11, en afgezien van die fotos heb ik nooit fotos van ze gezien. Daaruit trek ik dus juist de conclusie dat hij behoorlijk goed slaagde in zijn kinderen buiten de spotlights te houden.quote:Ook zijn Peter Pan complex, zijn kinderen beschermen voor kidnappers door hen juist de meest opvallende maskers en sjaaltjes ( Pick me, pick me!!) om de kop te binden,
Ik ben Robijn dan wel niet, maar ik ervaar het ook niet als zwartmaken hoor. Ik ben juist wel benieuwd wat je van mijn mening vind, of je het vreemd vind dat ik tot zo'n totaal andere mening dan jij komt.quote:En Robijn, dat heeft niets met zwartmaken te maken, dat zijn dingen die iedereen heeft kunnen zien gebeuren. En voor zover ik het bericht van Dude goed heb begrepen zijn het bij haar ook juist de door MJ gekochte kinderen waar ze zich druk om maakt. Niet zozeer om wat MJ zichzelf aan heeft gedaan.
Jammer dat je niet ingaat op mijn reactie op de opiaten en de kinderen. Het is gewoon nog helemaal niet duidelijk hoe en wat hij die opiaten had en waar ie ze liet liggen. Dat bedoel ik nou...er is jarenlang maar gespeculeerd en geroddeld.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry Robijn, maar je geeft hier wel een schot voor open doel, want ik hen ernstig de neiging om te zeggen: ' Dat komt er nou van als je kleine kinderen langdurig met MJ laat omgaan'
Maar dat doe ik niet en dat meen ik ook niet. Voor zover ik in de gauwigheid op zijn Wiki heb kunnen lezen is ie een keertje gearresteerd geweest voor een cannabis overtreding.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:
die kop![]()
![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)iz-Jackson-kids.html
"Was your daddy a druggie"![]()
druggie
nee, het ging me ook om die kopquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]alsof die maatschappelijk werkers ook maar iets naar buiten laten komen over dergelijke gesprekken.
Daarnaast, stel dat hun daddy een druggie was, maakt dat wat uit of ze dan beter af zijn bij oma of hun zogenaamde moeder?
Ja, zat er dik in dat dit zou gebeuren.quote:
Zie 2 post boven je, ebay staat er vol meequote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
Robijn ik heb de kaartjes niet gewonnen
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
Same here, dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
Robijn ik heb de kaartjes niet gewonnen
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
Wat mij opvalt, daar heb ik me over verbaasd de afgelopen dagen, is dat hij zo ontzettend hetero overkomt. Dat had ik me nooit gerealiseerd, je gaat altijd van dat pipestemmetje en dat bijna vrouwelijke gedrag en uiterlijk uit dat je van buiten het podium kent. Hij lijkt zo seksloos, maar als je hem op het podium ziet dan is hij een brok seksuele energie en heel erg macho. Grappig vind ik dat, ik betrapte mezelf tot mijn eigen schrik op de gedachte dat hij vast heel dominant in bed wasquote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ik ook zo frappant vind aan hem, is de tegenstelling hoe hij was op het podium, en buiten het podium.
Op het podium naar zijn kruis grijpen, en buiten het podium verlegen zijn
Ik ook, zie het nu dankzij jullie pas.quote:
Ook nóóit eerder gezien hoor, in al die jaren, dat knopjequote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verrek! Daar heb ik nog nooit op gelet![]()
![]()
Ik ben een oldbie hoor, ik ben zo gewend om het zo te doen als ik al 9 jaar doe op Fok. Maar die optie is inderdaad handiger voor Robijn.
Ik ook niet!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook nóóit eerder gezien hoor, in al die jaren, dat knopje![]()
Vrij dom, want ik meen dat er duidelijk gezegd is dat ze op naam worden uitgegeven en dat je je ook moet legitimeren.quote:
Ik denk dat hij heel passioneel wasquote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, daar heb ik me over verbaasd de afgelopen dagen, is dat hij zo ontzettend hetero overkomt. Dat had ik me nooit gerealiseerd, je gaat altijd van dat pipestemmetje en dat bijna vrouwelijke gedrag en uiterlijk uit dat je van buiten het podium kent. Hij lijkt zo seksloos, maar als je hem op het podium ziet dan is hij een brok seksuele energie en heel erg macho. Grappig vind ik dat, ik betrapte mezelf tot mijn eigen schrik op de gedachte dat hij vast heel dominant in bed was.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel passioneel was
dat kunnen we precies kijken tussen de Dangerous tour en de docuquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erland.avi_plain.xml
vanavond om half 11
hahahahaaa nou, ik vind het een onweerstaanbare combinatie, hoe hij buiten het podium was, en eropquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook nóóit eerder gezien hoor, in al die jaren, dat knopje![]()
roep je dat vanaaf nog ff rond half 11?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erland.avi_plain.xml
vanavond om half 11
of een pm sturenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
roep je dat vanaaf nog ff rond half 11?
Anders vergeet ik het
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, daar heb ik me over verbaasd de afgelopen dagen, is dat hij zo ontzettend hetero overkomt. Dat had ik me nooit gerealiseerd, je gaat altijd van dat pipestemmetje en dat bijna vrouwelijke gedrag en uiterlijk uit dat je van buiten het podium kent. Hij lijkt zo seksloos, maar als je hem op het podium ziet dan is hij een brok seksuele energie en heel erg macho. Grappig vind ik dat, ik betrapte mezelf tot mijn eigen schrik op de gedachte dat hij vast heel dominant in bed was.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel passioneel was
Ieuwwwww, meiden, hou op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |