i'm with stupid ^^quote:Op maandag 6 juli 2009 04:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niks, maar ik lees al 18 topics mee, en je bent gewoon het prototype surrealistische fan die volledig doordraait als iemand even wat kritiek op de absurde levensstijl van meneer J heeft. Moet je zelf weten, maar daar mag ik dan weer wat van zeggen, zo werkt het
Leuk toch?
ik zie geen ruzie. Ik zie een discussie. Een ruzie is in mijn ogen heul wat anders.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Laten we ff geen ruzie lopen maken hier. De échte waarheid zal altijd wel troebel blijven. Ik kies ervoor om MJ het voordeel van de twijfel te geven, anderen doen dat niet. So be it.
Wat van de foto's ('s nachts gemaakt dus):quote:Once it was decided, there was no convincing me otherwise. Still, I thought more than once of giving it up altogether and to continue driving North. I tried to convince myself that I had trespassed many times before at other locations — but the implications had never really bothered me until I considered walking into Michael’s private park. As I write this, I still try to justify my actions by thinking how much Michael truly wanted to share his world. It was a genuine wish of his for everyone to understand things the way he did. And the world largely didn’t understand what he was trying to communicate with Neverland, so he abandoned it.
People have asked me over the past year what it felt like to be in Neverland at night, alone. I didn’t want to say anything except that it was the most surreal and incredible experience of my life. Others asked me how I felt about Michael, after seeing Neverland, but I couldn’t completely answer that. I was withholding judgement. Maybe, like all battle-bruised humans, I had the sneaking suspicion that all of my best feelings about the man would be shattered when another allegation would arise. But it never happened, just as I suspected, because everything I saw at the Ranch indicated to me that he was an innocent man.
The night I drove up to the front gates, the security guard was there, sitting in a well-lit pillbox on the side of the road. Neverland itself is up the road about 400 yards from the front gate. It happened to be a dark night. In fact, there was a new moon, and the sky was clear of any clouds. Out in Los Olivos, the stars shone brightly, and there was little light pollution in the atmosphere. I was sure to maintain my speed as I passed the guard, and I drove up the road to small parking area east of the park. The walk to Neverland was about a half-mile through rolling hills in pitch black conditions. I carried a GPS, set to its dimmest level, and continued on a straight click, towards the North end of the park
Ik hoop dat ik niet onder 'jullie' valquote:Op maandag 6 juli 2009 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk wel met dude eens. Jullie doen echt alsof die man een complete god was
Shitney, je moet denk ik niet gaan proberen mensen van jouw 'gelijk' te overtuigen. Ik denk ook niet dat het een pedofiel was, maar gestoord vond ik hem toch wel echt. Duderella heeft al een rijtje opgenoemd waar ik voor een gedeelte ook wel achter kan staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef Shitney het volgende:
Nog een spuit 11 hier.
Hebben jullie naar die Oxford Union Speech geluisterd? (De criticasters bedoel ik dan). Of naar een van de lange interviews (Geraldo, of Oprah, of zelfs de negatieve zoals die van Barbara Walters bijvoorbeeld) gekeken?
Ik vind het verbazingwekkend dat je naar die speech kunt luisteren en dan nog kunt denken dat de man gestoord was, of een pedofiel. Kun je uitleggen waar je dat dan op baseert?
'quote:Op maandag 6 juli 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
En kunnen we nu gewoon ohhhhhhhhh en ahhhhhhhhhhhhh roepen over dat stukje en de foto's die ik hierboven heb neergezet?
Ik zweef er een beetje tussenin, denk ik. Zodra ik de man zelf hoor praten, of zelf zie optreden, raak ik volledig in de ban van de Michael magic. Voor mij komt dat het dichtst bij een religieuze ervaring dan wat dan ook. Misschien omdat ik als kind al fan van hem was en het daardoor raakt aan iets in mezelf, een onschuld die ik zelf in die tijd nog had. Of misschien omdat hij nu eenmaal zelf zo magical is dat je of je nu wil of niet wordt meegezogen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:19 schreef JX het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet onder 'jullie' valMoet ook niets hebben van die 'religieuze' fans. Of fans die zo ver gaan dat ze een kartonnen beeltenis van hem aflebberen bijvoorbeeld
(ja, met eigen ogen gezien, wist niet waar ik kijken moest
)
Eens.quote:Ik verdedig hem wel, omdat ik begrip heb voor veel van zijn acties. Al ben ik ook van mening dat hij een hoop dingen verkeerd heeft gedaan en niet al te slim is geweest met zijn imago. Ik denk dat hij ernstig wereldvreemd was gezien hij nooit een normaal leven heeft kunnen leiden en dat ben ik me maar al te goed bewust. Maar ik denk dus ook dat hij een ontzettend goed en onbegrepen mens was die helaas veel te vaak vals beschuldigd is.
Maar da's mijn mening en ik waardeer die van anderen ook
cafepress.comquote:Op maandag 6 juli 2009 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind dat je het goed verwoordt Greys
is er nog iemand die weet waar dat vest te bestellen is van een paar pagina's eerder in dit topic?
Gestoord zou ik hem ook niet eens willen noemen (uitgezonderd die actie van die baby uit het raam dan..) hij was gewoon anders, vreemd... Bij 'gestoord' denk ik toch eerder aan een Jeffrey Dhamar of Marc Dutroux oid...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Shitney, je moet denk ik niet gaan proberen mensen van jouw 'gelijk' te overtuigen. Ik denk ook niet dat het een pedofiel was, maar gestoord vond ik hem toch wel echt. Duderella heeft al een rijtje opgenoemd waar ik voor een gedeelte ook wel achter kan staan.
Anders wordt het hier zo'n welles-nietus gebeuren en dan gaat de 'lol' er snel af hier denk ik.
Ieder zijn gevoel/mening. Laat dat nou gewoon zo
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
'
ohhhhhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
wanneer zijn die foto's eigenlijk gemaakt? het ziet er nogal herfstig uit.
quote:In December of 2007, I was on my way down to Ventura for the Holidays. I had taken multiple trips down the 101 before. Each trip, I made it a point to stop at a roadside abandonment to photograph at night.
Oh, ik probeer niemand te overtuigen hoor. Ik ben gewoon benieuwd naar wat anderen dan horen wat ik zelf kennelijk mis. Ik vind van mezelf dat ik een vrij goede mensenkennis heb, en probeer gewoon te begrijpen waarom een Duderella of ElizabethR met wie ik het als lurker vaak eens ben op dit punt zo van mening verschillen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Shitney, je moet denk ik niet gaan proberen mensen van jouw 'gelijk' te overtuigen. Ik denk ook niet dat het een pedofiel was, maar gestoord vond ik hem toch wel echt. Duderella heeft al een rijtje opgenoemd waar ik voor een gedeelte ook wel achter kan staan.
Anders wordt het hier zo'n welles-nietus gebeuren en dan gaat de 'lol' er snel af hier denk ik.
Ieder zijn gevoel/mening. Laat dat nou gewoon zo
Ik vind het gestoord als je je kind uit het raam laat bungelen. Bij anders, vreemd denk ik aan Johnny Depp.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gestoord zou ik hem ook niet eens willen noemen (uitgezonderd die actie van die baby uit het raam dan..) hij was gewoon anders, vreemd... Bij 'gestoord' denk ik toch eerder aan een Jeffrey Dhamar of Marc Dutroux oid...
Kijk, je hebt het over 'mensenkennis'. Maar je ként Michael niet als mens. Je kent hem van flarden interviews, van clips, van liedjes en van alle dingen die er over hem geschreven zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Oh, ik probeer niemand te overtuigen hoor. Ik ben gewoon benieuwd naar wat anderen dan horen wat ik zelf kennelijk mis. Ik vind van mezelf dat ik een vrij goede mensenkennis heb, en probeer gewoon te begrijpen waarom een Duderella of ElizabethR met wie ik het als lurker vaak eens ben op dit punt zo van mening verschillen.
Ik denk dat iedereen het er over eens is dat dat not his finest moment was. Volgens mij heeft hij er ook zelf wel spijt over betuigd, zoiets staat me vaag bij. Tegeljkertijd denk ik dat ieder mens weleens zoiets stoms doet, maar dat wij gewone stervelingen er gelukkig nooit duizenden cameras op gericht hebben en we niet direct door de jakhalzen aan stukken getrokken worden als we een keer iets stoms doen. En zo voert medeleven dan toch weer de boventoon. Ik zie het nut van dat halsstarrig vasthouden aan één enkel uitvergroot incident niet zo. Het lijkt mij aannemelijk dat als de cameras een ander incident hadden uitvergroot, de hele wereld een andere mening zou hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het gestoord als je je kind uit het raam laat bungelen. Bij anders, vreemd denk ik aan Johnny Depp.
Maar zo heeft ieder daar een eigen gevoel bij en mening over. Je krijgt een ander daar toch nooit van overtuigd
Ik denk dat ik eigenlijk minder dingen over hem gelezen heb, dan dat ik interviews met hem heb gezien. Ver voor de child abuse allegations was ik "te oud" om nog fan te zijn en dus elke scheet die een artiest liet te volgen en roddelbladen lees ik eigenlijk sowieso niet. Zelfs nu scroll ik eigenlijk bij al die artikelen door, want ik ga ervan uit dat ze toch niet waar zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, je hebt het over 'mensenkennis'. Maar je ként Michael niet als mens. Je kent hem van flarden interviews, van clips, van liedjes en van alle dingen die er over hem geschreven zijn.
Dat heb ik me ook afgevraagd. Aan alles zitten voor en nadelen, zelfs aan dit. Als zijn vader hem niet zo gepusht had, was hij wellicht ook niet zo perfectionistisch geworden.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef Re het volgende:
zou MJ eigenlijk zo groot zijn geweest zonder zijn vader?
Hij zegt zelf van niet. In de Oxford Union Speech (daar heb je hem weer, ik blijf het pluggen omdat ik hem daar zo goed vond) zegt hij dat zijn vader een "managerial genius" was en dat hij en zijn broers het grootste deel van hun succes danken aan de manier waarop hun vader ze gepusht had. Daarin praat hij trouwens ook over hoe zijn eigen vaderschap hem gedwongen had zijn eigen vader opnieuw te beoordelen en dat hij nu tot andere conclusies komt dan vroeger.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef Re het volgende:
zou MJ eigenlijk zo groot zijn geweest zonder zijn vader?
Ach, vorige week ik Londen was er een man die zijn kind de lucht in gooide staande op het randje van het perron terwijl er een metro aan kwam gereden. Daar hoor je dan weer niemand over. Hoeveel ouders gooien hun kinderen wel niet de lucht in (ok, niet naast een rijdende metro of coursequote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het gestoord als je je kind uit het raam laat bungelen.
Ik zie het niet als verdedigen hoor. Ik vind het gewoon leuk om hem te analyseren en vind het ook wel interessant dat er zoveel verschillende meningen over hem zijn. Voor de discussie is het dan wel handig om in ieder geval duidelijk te maken waarop ik mijn mening baseer, vooral omdat dat over het algemeen primaire bronnen zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:59 schreef Robijn1961 het volgende:
Shitney...je hoeft hem niet zo te verdedigen. Weet wat je er zelf van vind, en das okee
Daar hoor je dan weer niemand over? Ik weet zeker dat de mensen die dat zagen allemáál dachten 'die kerel is gek...'. Die metro-perron-man waar je het over hebt.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ach, vorige week ik Londen was er een man die zijn kind de lucht in gooide staande op het randje van het perron terwijl er een metro aan kwam gereden. Daar hoor je dan weer niemand over. Hoeveel ouders gooien hun kinderen wel niet de lucht in (ok, niet naast een rijdende metro of course)
Dat hele gedoe met Blancket over het balkon was zeker geen slimme actie, maar het was te kort en te impulsief om er zo'n heisa over te maken zoals gebeurd is.
sluit me hier bij aan. discussie ok, maar op maandagochtend...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Oh en verder vond ik het een muzikaal wonder, MJ. En heb ik eigenlijk geen trek meer in deze discussie.
Ieder zijn mening en gevoel. Dus discussiëren jullie fijn verder, dan doe ik morgen weer mee tijdens de memorial
Heb jij met mijn mama gebeld?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Kijk, er zijn volwassen kerels die als een klein kind gaan staan janken als hun voetbalclub verloren heeft. Of volwassen dames die een Frans Bauer dekbedhoes hebben en hun kussensloop elke avond kussen voordat ze gaan slapen. En ook al is die voetbalclub al lang vergane glorie, toch staan ze er nog met hart en ziel achter. En als je tegen de Frans Bauer fan zegt dat ze geen smaak heeft zal ze er alles aan doen om je te overtuigen waarom het voor haar een idool is.
Ik trek hier af en toe ook wel een wenkbrauw op als ik dingen lees als 'Ik kan niet stoppen met huilen'. Maar goed, toegegeven... ik schoot vrijdagavond vol toen ik langs Dancing With The Stars zapte en één van de dansen op Caruso uitgevoerd werd, ik kan mijn ogen niet droog houden bij dat soort muziek. En dat zal een ander weer raar vinden
Michael Jackson was een rare. Dat kan niemand ontkennen. Wat er wel of niet waar was van sommige geruchten zullen we misschien wel nooit weten. Geen normaal weldenkend mens laat zijn baby over het balkon bungelen. Maar van het huid bleken omdat hij blank wilde zijn geloof ik weer niets. En zo moet iedereen maar gewoon voor zichzelf uitmaken wat hij of zij wel of niet vindt of gelooft over MJ.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gestoord zou ik hem ook niet eens willen noemen (uitgezonderd die actie van die baby uit het raam dan..) hij was gewoon anders, vreemd... Bij 'gestoord' denk ik toch eerder aan een Jeffrey Dhamar of Marc Dutroux oid...
Ligt er maar net aan wat je eigen definitie is voor gestoordquote:Op maandag 6 juli 2009 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]gestoord is voor een dutroux of een fritzl wel érg zacht uitgedrukt hoor
Iemand die poederbrieven voor de gein naar essent stuurt, dat is gestoord. Iemand die kinderen verkracht, vasthoudt, martelt en gebruikt, die is inmens ziek in zn hoofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je eigen definitie is voor gestoord![]()
(ja Fritzl, die miste ik nog in mijn rijtje..)
quote:Zitting over testament Jackson
Uitgegeven: 6 juli 2009 10:46
Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 10:47
LOS ANGELES - Het testament van de 25 juni overleden Amerikaanse popster Michael Jackson wordt maandag in Los Angeles in een rechtzaal onder de loep genomen. Het werd in 2002 opgemaakt.
Advocaten van de familie Jackson bekijken het document samen met twee in het stuk benoemde executeur-testamentairs, beiden zakenpartners en bekenden van de popster, de advocaat John Branca en de zakenman en muziekmagnaat John McClain.
De moeder van Jackson, Katherine, heeft van de rechter op 29 juni tijdelijk de zeggenschap gekregen over de nalatenschap van haar zoon en over haar kleinkinderen. De advocaten van de familie stelden toen dat er geen testament was te vinden.
Bezwaren
Twee dagen later kwamen Branca en McClain met de laatste wilsbeschikking van Jackson op de proppen. Wanneer de familie Jackson geen bezwaren maakt, komt de nalatenschap in handen van de twee executeur-testamentairs.
quote:Jackson Doc Mum on Administering Anesthesia
Posted Jul 6th 2009 1:48AM by TMZ Staff
Michael Jackson, Conrad MurrayThe lawyer for the doctor who was at Michael Jackson's home the day he died tells TMZ he did not give Jackson OxyContin or Demerol that day, but he wouldn't say the same about the powerful anesthesia found at the singer's home.
Dr. Conrad Murray was interviewed by LAPD detectives a week ago Saturday. Law enforcement sources tell us the information Dr. Murray gave police regarding drugs at Jackson's home was enough for cops to secure a search warrant from a judge. A search warrant can only be issued if there is probable cause to believe a crime has been committed.
Law enforcement sources say when police searched the home, they found the powerful anesthesia Propofol. The drug was specifically labeled Propofol and there was no indication it had been prescribed to anyone.
Edward Chernoff reiterated to us his client did not administer Demerol or OxyContin to Jackson the day he died. But Chernoff would not take the same stand on Propofol. Chernoff told us, "I have no statement on whether the Dr. prescribed or administered Propofol."
Chernoff added, "We're confident whatever the doctor prescribed did not kill Michael Jackson."
As we reported last week, cops obtained a search warrant the day after Jackson died. A second warrant was issued two days after Dr. Murray's interview -- that's the one that led cops to the Propofol. The second warrant may have been necessary if the first warrant only covered prescription medications.
The LAPD and the DEA are on the hunt to determine how the Propofol ended up in Jackson's home. The drug should never be administered outside a hospital.
Dr. Murray's lawyer could not be immediately reached for comment.
quote:Jackson Showdown in Court Today
Posted Jul 6th 2009 1:20AM by TMZ Staff
Today we'll know if Katherine Jackson will fight over Michael Jackson's will -- or at least we'll know if her lawyer plans a fight.
We've learned lawyers for John Branca and John McClain -- the two men named co-executors in Michael Jackson's will -- will ask the judge to put them in charge of the estate, at least until the will is formally presented in court.
But here's the wild card -- last week, before the will was filed, Katherine Jackson's lawyer, Londell McMillan, went to court and got the judge to temporarily make Katherine the administrator of the estate. That power expires today.
The question -- will McMillan object to putting Branca and McClain in control of the estate? Jermaine Jackson has said he wants everyone to respect Michael's wishes. Sources tell us Jermaine's feelings are shared by the other siblings, but McMillan may have a different agenda. We're told many members of Michael's family are upset with McMillan and believe he's grandstanding. Lawyers for the named co-executors are bracing for a fight.
Ironically, the will names Katherine the guardian of Michael's children.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |