Ik zie alleen analyse?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu mixed dubbel op BBC2.
Ow, dat zal zo wel komen dan. Nu napraten
Ja, als Roddick de beste wedstrijd van zijn leven speelt lijkt het inderdaad alsof Federer minder is. Dat is logisch. Hij haalde natuurlijk niet het formidabele niveau van vroeger, maar ik vond hem 'gewoon' goed spelen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop, dit is geen schijn meer van de Federer van enkele jaren terug. Hij speelde ook aardig laf en maakte hij nog best veel domme fouten. Een matige Federer is nog steeds geweldig, maar hij heeft veel meer in huis...
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:14 schreef 2020 het volgende:
Dan mag hij vandaag hebben verloren van die Zwitser, maar wat een held! Na zoveel tegenslagen, blessures, verloren finales en gezeur met zijn coach speelt hij ongeveer de beste partij uit zijn carrière. Wat een held!
Andy Roddick
![]()
Federer zijn kwaliteiten![]()
Federer zijn attitude![]()
![]()
![]()
![]()
Federer zijn speach![]()
![]()
![]()
![]()
F: 'I lost last year to Rafa, I know how you feel'
R: 'You already got five'
Pwnt
Aller tofste van de hele finale; Federer die niet huilt!![]()
![]()
![]()
Waar is KZ eigenlijk?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
15 keer. Denk maar eens na waarom zo vaak
Karl Zastosavich, een Tsjechische tennislegende uit de vroege '90er jaren. Hij is tegenwoordig bevriend met Roddick.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben een tennisnoob, maar wie is KZ?
Dat dus, en dit soort emoties maken sport alleen maar mooierquote:
Ah oke, bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Karl Zastosavich, een Tsjechische tennislegende uit de vroege '90er jaren. Hij is tegenwoordig bevriend met Roddick.
En dat met een boel arrogantiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |