quote:Op zondag 5 juli 2009 19:01 schreef BigKahuna het volgende:
Klagen over de jeugd terwijl je 6 jaar geleden op de basisschool zat.
Valt mij inderdaad ook op. Kids die al met mobieltjes rondlopen en inderdaad dingen roepen waarvoor ik echt klappen had gekregen, want dat kon niet!.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef Muuyad het volgende:
Ik zie nu al kinderen op de basisschool die roken en met kanker schelden. Toen ik 6 jaar geleden nog op de basisschool zat deed niemand dat nog.
Ik vraag mij echt af hoe het over 10 jaar zit. Dan zitten waarschijnlijk de meeste basisschool kinderen al aan de drank en drugs
Waarschijnlijk is hij bang voor die groep kinderenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef beverton het volgende:
TS is waarschijnlijk 16 of iets dergelijks en dan al klagen of een groep waar hijzelf nog toe behoord
ik zal even een paint makenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij bang voor die groep kinderen
Want iemand van 29 jaar oud valt zelf onder 'jeugd'?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:13 schreef Ritmo het volgende:
Mensen van onder de 30 die over 'de jeugd' spreken.Zeg dan gewoon kinderen of pubers.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef Muuyad het volgende:
Ik zie nu al kinderen op de basisschool die roken en met kanker schelden. Toen ik 6 jaar geleden nog op de basisschool zat deed niemand dat nog.
Ik vraag mij echt af hoe het over 10 jaar zit. Dan zitten waarschijnlijk de meeste basisschool kinderen al aan de drank en drugs
Eens met je punt. Maar TS is ongeveer 16.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want iemand van 29 jaar oud valt zelf onder 'jeugd'?
Wat heb je af en toe toch 'n aparte (lees: beperkte) kijk op de wereld.
kan je een beetje rekenen?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef beverton het volgende:
TS is waarschijnlijk 16 of iets dergelijks en dan al klagen of een groep waar hijzelf nog toe behoord
Nee hoor, maar ik vind het niet klinken, iemand van 25 die 'jeugd' zegt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want iemand van 29 jaar oud valt zelf onder 'jeugd'?
Zestien jaar oud zijn en spreken over 'jeugd' is wel bijzonder, inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Eens met je punt. Maar TS is ongeveer 16.
Bedankt voor je nutte bijdrage aan dit topicquote:Op zondag 5 juli 2009 19:01 schreef OldJeller het volgende:
Jeugd schrijf je zonder hoofdletter in je TT.
Ah, we zakken al.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het niet klinken, iemand van 25 die 'jeugd' zegt.
Was even een random voorbeeldje.quote:
'Bijzonder'. Interessante woordkeus.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zestien jaar oud zijn en spreken over 'jeugd' is wel bijzonder, inderdaad.
Tenzij het over De Jeugd Van Tegenwoordig gaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:01 schreef OldJeller het volgende:
Jeugd schrijf je zonder hoofdletter in je TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |