Maar heb je zulke dingen niet ook in het Nederlands? Ik heb geen problemen met Engels, maar ik vind het wel fijner om in het Nederlands een vreemde taal te lerenquote:
Dat lijkt me wel leuk! Even inschrijven enzo.quote:
Opzich merk je dat niet dat het in het engels is. Ja het programma is in engels, de menuutjes etc. Maar de taal leren opzich komt geen Engels aan te pas.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar heb je zulke dingen niet ook in het Nederlands? Ik heb geen problemen met Engels, maar ik vind het wel fijner om in het Nederlands een vreemde taal te leren
[..]
Dat lijkt me wel leuk! Even inschrijven enzo.
Zelf ervaring mee?
Het is wel grappigquote:Op zondag 5 juli 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar heb je zulke dingen niet ook in het Nederlands? Ik heb geen problemen met Engels, maar ik vind het wel fijner om in het Nederlands een vreemde taal te leren
[..]
Dat lijkt me wel leuk! Even inschrijven enzo.
Zelf ervaring mee?
Ziet er leuk uit, ook even inschrijven.quote:
Oke! Maar dan nog een probleem: ik zag Croatian er niet tussenstaanquote:Op zondag 5 juli 2009 18:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Opzich merk je dat niet dat het in het engels is. Ja het programma is in engels, de menuutjes etc. Maar de taal leren opzich komt geen Engels aan te pas.
ik ookquote:Op zondag 5 juli 2009 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, ook even inschrijven.
Als je een geschreven taal kent pik je de spraak vaak vlug op. Ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat maar in een paar weekjes kun je veel leren.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
livemocha is wel leuk voor een geschreven taal, maar ik wil niet schrijven. Ik wil het kunnen spreken. Dus toch nog een audio-ietsje. Al is het maar voor de uitspraak alleen
Rosetta Stone is echt heel makkelijk te begrijpen, ook al ben je het engels niet machtig. Ik ga het straks opnieuw installeren om Duits te leren.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |