Als het zoeen is moet je het even zeggenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
Wat doen die stukken brandhout daar telkens?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:57 schreef Witchfynder het volgende:
Doen we in het volgende topic een gitaar in de OP zonder dildoheadstock?.
quote:
Beter dan die BC Rich die standaard in de OP zitquote:Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef Meursault het volgende:
Ik had gewoon geen tele meer verwacht..
Mij hoor je niet klagen.
Dat moet dan toch wel een rare gitaar zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:42 schreef blckbb het volgende:
Dat nylon speelt toch echt reteveel beter als staal op mijn westerntje
ik denk dat je voor zo'n 500 euro wel een MIM kan vinden...!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het zoeen is moet je het even zeggen
TeleluvR, wat kosten deze krengen gemiddeld?
[ afbeelding ]
Nieuw kosten die deluxes en customs niet zoveel, maar het zijn dan ook Mexicanen. Ongeveer 700-800 euro.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het zoeen is moet je het even zeggen
TeleluvR, wat kosten deze krengen gemiddeld?
[ afbeelding ]
Helemaal waar, maar als ik mijn morgen Les Paul zou kunnen inruilen, dan zou ik geen moment twijfelen!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef Svyatagor het volgende:
Dat was mijn wensgitaar totdat ik mijn huidige Tele in handen kreeg. Die twang krijg je echt alleen met single coils, hoe vet zo'n humbucker ook is.
Leuke gitaartjes, maar absoluut geen vergelijk met de oude USA.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Jehebt ook een Squire remake van de Telecaster Custom,
[ afbeelding ]
Die is voor onder de 200 euro nieuw te koop
Die heeft dan weer wel een behoorlijke headstockquote:Op zondag 5 juli 2009 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nieuw kosten die deluxes en customs niet zoveel, maar het zijn dan ook Mexicanen. Ongeveer 700-800 euro.
De oude zijn alleen gemaakt in de jaren '70 en die prijzen vliegen omhoog. 1500 is een koopje, meeste gaan al door de 2000, helaas!
Vooral in Mocca, zo tof!
[ afbeelding ]
Seventies headstock, FTW!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel een behoorlijke headstock.
Dude, dat is voor ons drie nummersquote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel een behoorlijke headstock.
Zo, vandaag toch nog nuttig kunnen zijn met z'n drieën. Toch nog een nieuw nummer kunnen beginnen. We hebben er al 5 riffjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |