Kijk je in de spiegelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef guitarist het volgende:
Leeluk ding.
Hoop centjes...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef A-mineur het volgende:
Mijn volgende wordt een Gibson Les Pauls Custom. Tel je wel ¤4000 neer, maar dat heb ik er wel voor over.
Gaat die aanschaf op korte termijn plaatsvinden of is dat gewoon je jongensdroom?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef A-mineur het volgende:
Mijn volgende wordt een Gibson Les Pauls Custom. Tel je wel ¤4000 neer, maar dat heb ik er wel voor over.
een les paul van 4000 euro o_O... ik ben ook opzoek naar een LP maar toch wel een meer budget versiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:04 schreef Falcon4ever het volgende:een baja in de OP....
Hoewel ik 't geluid op m'n Baja wel top vind, begin ik me steeds meer te ergeren aan de snaren die bij de brug wegglijden. Vooral de B en de E snaar glijden dan weg richting de gaten in de cilinder vormige zadels (dus naar de schroefjes). (pica: http://www.multigesture.net/downloads/baja/baja1.jpg )
Soms lijkt de gitaar ook wat te ratelen op dezelfde snaren. Begin dit jaar is ie al terug geweest om opnieuw te worden afgesteld maar dit heeft maar in beperkte mate geholpen
Iemand nog tips om dit te verbeteren?
Met een eenvoudige studio kom je ook een heel eind. En ik vind Standards ook niet eens zo duur meer...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
een les paul van 4000 euro o_O... ik ben ook opzoek naar een LP maar toch wel een meer budget versie
Is het niet keidonker nu op je balkon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:14 schreef Metalfreak het volgende:
Vanaf 't balkon ook maar even 'n tvp plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een Deanquote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een Dean V kopen, wil je nooit meer anders.
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een gitaar met p90 en met filtertrons![]()
Damn ik kom er niet uit![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Moest laatst met iemand spelen. Had die 1 uur van te voren zijn snaren vervangen. Zou ik nooit doen
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een Dean V kopen, wil je nooit meer anders.
Ohhhhhja, dat is waar ookquote:
Tja maar dan heb je een mensuurlengte van 25,5 inch en ik wil 24,75.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost!!!
quote:
Paisley gitaren rocken de pan uitquote:Op zondag 28 juni 2009 00:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Jah opzich. Had zelf een keer 15 minuten voor een optreden een geknapte snaarHele tijd zitten stretchen maar tog klonk hij redelijk vals. Na elk nummer steeds weer effe herstellen.
Ja of ik mocht een bloementjesgitaar van iemand lenen xD
Tell me about it!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Paisley gitaren rocken de pan uit![]()
Girl not included zekerquote:
Ik vertrek binnenkort voor een langere tijd naar de USA dus hopelijk kan ik er een schappelijk geprijste les paul vinden... (M'n fender strat en fender tele blijven in NLquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met een eenvoudige studio kom je ook een heel eind. En ik vind Standards ook niet eens zo duur meer...
De prijzen van LPs in Amerika viel mij tegen. Zeker de duurdere types zijn in bijv. Duitsland vele malen goedkoper. Tweedehands gaat er wel een flinke wereld voor je open!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik vertrek binnenkort voor een langere tijd naar de USA dus hopelijk kan ik er een schappelijk geprijste les paul vinden... (M'n fender strat en fender tele blijven in NL)
Toch kan die gast goed kippenpickenquote:
Volgens mij bulkt ie van het geld, stikt in de teles, spaart harnassen en dure auto's... Hij MOET bij de maffia zitten!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Toch kan die gast goed kippenpicken![]()
*Harnassen in je woonkamer![]()
![]()
Het feit dat het op zijn website staat, met prijzen en zijn naam erbij, zou ik bijna geloven van wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef The_Dean het volgende:
Dat het op de film staat wil nog niet zeggen dat het van hem is
Mwoa volgens mij is het gewoon een verkoper van alles wat los en vast zitquote:Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij bulkt ie van het geld, stikt in de teles, spaart harnassen en dure auto's... Hij MOET bij de maffia zitten!
Waarom wil je per se een kortere mensuur? Kleine handen ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja maar dan heb je een mensuurlengte van 25,5 inch en ik wil 24,75.
Die Filtertron met Bigsby is welvreemde brugkam dat wel maar het zal wel functioneel zijn
Omdat ik alleen maar gitaren met lange mensuur heb en ik wil wel eens wat anders vasthoudenquote:Op zondag 28 juni 2009 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom wil je per se een kortere mensuur? Kleine handen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |