als username of gitaar ?quote:
klinkt als een keer windows opnieuw installeren, mogelijk nieuw ram geheugen er in prikken en hij kan weer meequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Cynic het volgende:
Ik ga mijn laptop uit het raam flikkeren denk ik. Ik krijg ook mijn nieuwe geluidskaart niet goed geïnstalleerd. Heb er nu 4 verschillende op geprobeerd en de enige die het enigszins goed doet is mijn oude tascam 122, maar dan alleen met de win2000 drivers. Vage geheugenproblemen en blauwe schermen enzo. Wist ik nou maar wat meer van computers...
Het is een Acer Aspire, heb er al vanaf het begin problemen mee dus wat geluiskaarten betreft. Ik heb een Alesis geprobeerd, een Tascam 122, een Tascam 122L en nu dus een Tascam 1641 en elke keer heb ik die problemen. Ik draai XP. Een vriend van me zegt dat het zou kunnen dat het geheugen niet goed wordt toegewezen ofzo, dat kan je dan handmatig veranderen. Maar daar heb ik allemaal geen verstand van. Heb windows er al wel een paar keer opnieuw op gezet in de loop der tijd, maar dat heeft nooit geholpen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
4 verschillende geluidskaarten?
Wat is het voor laptop? Wat voor OS draai je?
5600quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef The_Dean het volgende:
Nee, fluitje van een cent. Klepje onderop los schroeven en er voorzichtig uit klikken.
En verder, Acer Aspire, heb ik ook
Welke?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Valt in de categorie : Tele/Stratocasters
Control Panel > Regional settings (oid, die met dat icoontje van een globe) > tabje Language > knopje 'Details'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef The_Dean het volgende:
Ook net Windows er opnieuw op, wat een genot
En Daan, heb het voor elkaar hoor, unattended. Moet alleen de keyboardtaalinstelling nog even zien te kunnen veranderen.
Acer, de Stagg onder de laptopsquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef blckbb het volgende:
Acerkutste laptop die ik ooit in mn handen heb gehad
En weer inquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef The_Dean het volgende:
Nee, fluitje van een cent. Klepje onderop los schroeven en er voorzichtig uit klikken.
En verder, Acer Aspire, heb ik ook
Welke?
Ik had vd week een pedaal-tuner gekocht. Ook maar meteen kabeltje erbij gekocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Acer, de Stagg onder de laptops.
Ik kreeg gratis een 3 m stagg, geen probleem meequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik had vd week een pedaal-tuner gekocht. Ook maar meteen kabeltje erbij gekocht.
Snel kabeltje gepakt, moest toch maar 2 meter zijn.... stagg gepakt.
Aangesloten thuis. Kabelbreuk
Dat moet sowieso niet mogen kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef DrD00m het volgende:
Dat lijkt mij vreselijk irritant spelen![]()
En daarbij zal de rek van de kabel ook niet zo superver zijn, omdat je (lijkt mij) na een tijdje je kabel of uit je versterker, of uit je gitaar trekt.
Welkom terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuk voor als je in een indie bandje speelt en je constant stil op je plek met je hakarm op je telecaster zit te jammeren.
Nee, dat snap ik. Maar als je zo'n telefoon gebruikt, en je loopt weg van het toestel met de hoorn nog in de hand, dan komt er ook spanning te staan op die kabel. Voor je het weet schiet het toestel om je orenquote:
En als je dan aan de andere kant van het podium bent gekomen, trapt de zanger/bassist je kabel uit je versterker/gitaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Aresdreams het volgende:
laatst met 9 meter kabel gespeeld... was wel nodig ook, kon bijna niet van de ene kant naar de andere kant van het podium toe... misschien toch maar eens een echte draadloosset vinden...
Waar was je al die tijdquote:
Undercoverquote:
nope, in mijn gitaar gaat ie met een lus door de schouderband, en me versterker is een andere kabel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En als je dan aan de andere kant van het podium bent gekomen, trapt de zanger/bassist je kabel uit je versterker/gitaar
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nope, in mijn gitaar gaat ie met een lus door de schouderband, en me versterker is een andere kabel.
volgens mij ben je relatief nieuw in dit topic? anders had je geweten dat mijn setup het volgende is: Gitaar->GT-8 (effect loop GT-8->M-13, effect loop M-13-> H&K Warp factor)->versterker
Ik kom hier dagelijks, maar dat onthoud ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nope, in mijn gitaar gaat ie met een lus door de schouderband, en me versterker is een andere kabel.
volgens mij ben je relatief nieuw in dit topic? anders had je geweten dat mijn setup het volgende is: Gitaar->GT-8 (effect loop GT-8->M-13, effect loop M-13-> H&K Warp factor)->versterker
Dat doen bassisten niet. Sterker nog, onze kabel wordt vaak eruit gelopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En als je dan aan de andere kant van het podium bent gekomen, trapt de zanger/bassist je kabel uit je versterker/gitaar
Ik wel, maar ook alleen van hemquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom hier dagelijks, maar dat onthoud ik ook niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |