Ik ben aan het sparenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat geld geef ik liever uit voor een nieuwe gitaar ofzo
Je zette de advertentie toch voor een vriend van je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparendrm moet dat beltegoed ook weg
`quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik nog iets gemist eignelijk ?
Volgens mij niet, Dean wordt nog steeds aangeprezen en telecasters afgezeken
Paar keer op mijn bek gegaan, ben maar met een biertje op de bank gaan zitten. Zou het opzich wel willen leren... geen idee hoe hij het doetquote:
Succesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar keer op mijn bek gegaan, ben maar met een biertje op de bank gaan zitten. Zou het opzich wel willen leren... geen idee hoe hij het doet
Ben benieuwd! A New Dawn toevallig nog gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef Aresdreams het volgende:
zo, ik ben weer terug uit slovenië
was echt heel tof daar, mooi land
we speelde in de stromende regen dus hadden weinig publiek helaas, maar troostje voor ons, de rest van de bands op het 2e podium hadden ook wienig publiek verder. Daarnaast bij elk nummer wel iets verneukt (het beste nog een nummer 3 keer in moeten zetten voordat er volume uit de gitaar kwam... D'OH!) maar wel heerlijk genoten van het grote podium dat we er hadden
Er zijn ook video opnamen gemaakt door ons, maar die moeten nog gemonteerd worden, dus wie weet binnenkort wat jijbuis filmpjes ervan
heb ik verder hier nog wat gemist?
in mijn autoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef The_Dean het volgende:
In wat?
ja, maar uiteindelijk was het elke dag het zelfde (ongeveer dan)quote:
Sweetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
in mijn auto
bergpasje: 47 haarspeldbochten, daling/stijging percentages van 14 tot 18%...
gaaf om in rond te crossen
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef Jimbo het volgende:
vandaag een opknappertje gekocht en wat aan opgeknapt
ziet dr nu best geil uit![]()
[ afbeelding ]
alles wat nu (weer) goud is was helemaal versleten en zaten best wat krassen in / op
ik verslijt het liever zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan![]()
Versleten gouden hardware is cool
Tell us more!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
alles wat nu (weer) goud is was helemaal versleten en zaten best wat krassen in / op
Of gewoon chroom, maar goud is iig niet het mooistequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:08 schreef brother52 het volgende:
Ik zou dat goud vervangen voor zwarte hardware
dat dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Op een zwarte lespaul hoort gewoon goude hardware
period
richwoodquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tell us more!
Merk? Kosten? en meer foto's
4 verschillende geluidskaarten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef Cynic het volgende:
Ik ga mijn laptop uit het raam flikkeren denk ik. Ik krijg ook mijn nieuwe geluidskaart niet goed geïnstalleerd. Heb er nu 4 verschillende op geprobeerd en de enige die het enigszins goed doet is mijn oude tascam 122, maar dan alleen met de win2000 drivers. Vage geheugenproblemen en blauwe schermen enzo. Wist ik nou maar wat meer van computers...
Vet dingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |