Ja.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef brother52 het volgende:
Bij mij is het de laatste tijd een stuk simpeler.
Gitaar -> Spelen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk bijna iedereen, maar dat hoort gewoon bij je amp, klaar
Ik ook. Het is een handig boek, maar geen boek waar je voor je plezier in kijkt. Het gaat over Prince2 en dat slaat niet op het zoontje van Michael Jacksonquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb vandaag in een boek gelezen. Dat is lang geleden dat ik dat uit mezelf heb gedaan.
Haha maar de trailer ziet er al tof uit:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een handig boek, maar geen boek waar je voor je plezier in kijkt. Het gaat over Prince2 en dat slaat niet op het zoontje van Michael Jackson.
Ik wel driequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik heb namelijk een eigen auto.
surrealistische humor heerscht
Moet je The Wheel Of Time van Robert Jordan eens proberenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat zijn bij mij eigenlijk de enige boeken die een beetje doorlezen.
Die serie van Stephen King?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef Cynic het volgende:
Ik begin telkens opnieuw in The Dark Tower.
Moet toch weer eens een ander boek regelen
yup. Ben er nu voor de derde keer in begonnen.quote:
Dat eerste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef The_Dean het volgende:
Omdat je hem telkens uitleest, of omdat je de moed opgeeft
Dan lig je 1 keer voor op mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef Cynic het volgende:
yup. Ben er nu voor de derde keer in begonnen.
Dat is toch die gigantische serie? Daar moet ik ook nog eens aan beginnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |