Begrijp ik wel maar ja ik wilde natuurlijk zelf ff een oordeel vormen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je bedoelt het gezeik in de andere SC. Ik vond dat totaal niet leuk en ben blij als het er hier niet over hoeft te gaan.
Heb geen zin om het op te zoeken of me er nog verder mee bezig te houden.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begrijp ik wel maar ja ik wilde natuurlijk zelf ff een oordeel vormen.
Linkje per pm mag ook
Oe. volgens de buienradar krijgen jullie behoorlijk de volle laag ja!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:58 schreef Talitha het volgende:
Ik ga per fiets door de bliksemflitsen heen slalommen. Wish me luck!
Marrije wat jammer voor je.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
Good luck Talitha!
Heb het al gevonden trouwens, via de postgeschiedenis van LS was het zo gevonden
nog geen ene druppel hier....ik wil ook een verfrissend en afkoelend regenbuitje.....klote zooiquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Soury het volgende:
Het regent hier en ik zit gewoon op balkon !!! Heerlijk
Ik ga hier bijna van mijn sokken, mèn wat een hitte. En regen zit er volgens mij ook niet in.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Soury het volgende:
Het regent hier en ik zit gewoon op balkon !!! Heerlijk
Dat was het ook wel buitje .. Nu schijnt de zon weerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nog geen ene druppel hier....ik wil ook een verfrissend en afkoelend regenbuitje.....klote zooi
De ellende is dat de warmte echt lang in huis blijft hangen... Dus dat beetje briesje op balkon is welkom !!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga hier bijna van mijn sokken, mèn wat een hitte. En regen zit er volgens mij ook niet in.
Hier vielen net 10 druppels, jippie.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef Soury het volgende:
De ellende is dat de warmte echt lang in huis blijft hangen... Dus dat beetje briesje op balkon is welkom !!
En de ijskast is echt dood !! had de boekjes nog plus het contract van de keukenleverancier . Moet ik nummers noteren voor garantie, zit er zo'n innie minni stikker inMaar denk dat ik het uiteindelijk wel heb kunnen lezen. Morgen maar bellen
Avondwinkel (koele drankjes) en blikken soep en limonade (water uit de kraan is ook koel)quote:Op zondag 5 juli 2009 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier vielen net 10 druppels, jippie.![]()
Jeeez, das kut muis en die nummers kan ik zelfs niet lezen met een leesbril, zo ieniemienie zijn die.
Hoe koel je je eten en met name je wijntjes eik?![]()
Nu weer terug naar Wimbledon....berespannend. You go Andy.![]()
Nou, het heeft zo z'n saaie momenten hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga hier bijna van mijn sokken, mèn wat een hitte. En regen zit er volgens mij ook niet in.
@CarO: wat heb je toch een avontuurlijk leven. Heerlijk.![]()
Wimbledon is retespannend, toedels.
020 een vette bui !! Maar geen donderslagen, die vind ik juist wel coolquote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef Coos het volgende:
Hier nog steeds geen druppel.![]()
Van mij mag het los. Het gras begint gewoon dor te worden.
Doe maar niet meer zuipen jij.quote:
Sterker nog: ik drink niet meer als ik op FOK! ben, alleen nog offlinequote:Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar niet meer zuipen jij.![]()
Biertje moet kunnen.
zelfbeschermingquote:Op zondag 5 juli 2009 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik drink niet meer als ik op FOK! ben, alleen nog offline
Dankjequote:
Idd, FOK! en alc. gaan gewoon niet altijd goed samen, je remmingen vallen teveel weg en als je bijv. uitgaat kan je letterlijk een knal krijgen dus doe je dat niet, op Inet zijn die grenzen er niet en dat maakt het te gevaarlijk als je onder invloed bentquote:
Ik dacht altijd dat jij eenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Dit zal iig never nooit meer gebeuren dat is wis en zeker![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, FOK! en alc. gaan gewoon niet altijd goed samen, je remmingen vallen teveel weg en als je bijv. uitgaat kan je letterlijk een knal krijgen dus doe je dat niet, op Inet zijn die grenzen er niet en dat maakt het te gevaarlijk als je onder invloed bentDus geen onder invloed avatar meer
Mooi gesprokenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij eenwas en toen bleek je ook gewoon een mens te zijn
Hello dear(Alex), welcome back.. Je bent en blijft een skattie.quote:
Dankje BQquote:Op zondag 5 juli 2009 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hello dear, welcome back.. Je bent en blijft een skattie.![]()
![]()
Ik neem een wijntje dus proost.
Ik weet niet eens meer waarom .. Oh ja wachtquote:Op zondag 5 juli 2009 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje BQ![]()
Gelukkig is je mening niet veranderd tov mij
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waarom .. Oh ja wacht![]()
Ja dan lig ik er een maand afquote:
Waarom zou ik? Iedereen doet wel eens stomme dingen met zijn dronken harses, dat is toch niemand vreemd?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
Gelukkig is je mening niet veranderd tov mij
Denk toch dat ik me maar inschrijf voor die meetquote:
Door met je hoofd te draaien?quote:
Gelukkig zien de meeste dat zo idd, ergens weet je dan ook meteen wie de users zijn die het oprecht bedoelen en welke niet (dus die hier niet doorheen kijken en diegene als negatief bestempelen)quote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Iedereen doet wel eens stomme dingen met zijn dronken harses, dat is toch niemand vreemd?
BTW, Remlove voerde je aardig, maar daar gaan we het maar niet meer over hebben.![]()
Moet je doen, lijkt me erg gezelligquote:Op zondag 5 juli 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk toch dat ik me maar inschrijf voor die meet
Dat nut heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:21 schreef BONG4002 het volgende:
PS: mijn dronken avatar heb ik ook gedeleteerd bij deze
Sloeg ook nergens op, was een inside joke van mezelf, bij deze dus niet meer van toepassing aangezien ik niet meer bezopen achter de PC ga duikenquote:
Geen volle laag gehad, zelfs geen halfvolle laag! Een sullig kort buitje, das alles tot nu toe.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe. volgens de buienradar krijgen jullie behoorlijk de volle laag ja!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was zeiknat geregend toen ik van mijn pa naar huis fietste, zit nu nog in mijn onderbroek omdat mijn kleding nog moet drogenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen volle laag gehad, zelfs geen halfvolle laag! Een sullig kort buitje, das alles tot nu toe.
Maar er komt nog meer aan volgens buienradar.
Nou dat vond ik wel meevallen, en er is geen enkel excuus voor zuilke walgelijke dreigementen.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
BTW, Remlove voerde je aardig, maar daar gaan we het maar niet meer over hebben.![]()
Ik markeer deze even als je het niet erg vindquote:Op zondag 5 juli 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat vond ik wel meevallen, en er is geen enkel excuus voor zuilke walgelijke dreigementen.
Maar goed, het was een incident en geen regelmatig terugkerend gedrag, dus welkom terug Bong.
Hoi Liesjequote:
Ik had niet anders verwacht en goed om je hier weer terug te zien.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Liesje
Ik kom gewoon op de meet hoor, mocht je mss twijfelen of ik nog zou komen
Dankjequote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht en goed om je hier weer terug te zien.
Dat zijn er dan tweequote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Wil zeker graag een biertje met jou en remlof drinken
2 ook prima, kom jij ook dan?quote:
Gezellig dat doen we!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Wil zeker graag een biertje met jou en remlof drinken
Uiteraard!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig dat doen we!![]()
Naja ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar remlof vind dat vast ook wel goed
Op een of andere manier vind ik het wel leuk maar tis te masaal voor me !quote:
Leuk enquote:Op zondag 5 juli 2009 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig dat doen we!![]()
Naja ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar remlof vind dat vast ook wel goed
Dus het kanquote:
Daar ben ik nou juist zo bang voorquote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk en
[..]
Dus het kan![]()
Wellicht handig dat iedereen die op de meet komt een sticker met zijn/haar username op zijn/haar shirt heeft zodat je weet wie wie is
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het wel leuk maar tis te masaal voor me !
Hier een volvette bui met rake klappen. Heeeeeeeeerlijk, de straat blankquote:Op zondag 5 juli 2009 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen volle laag gehad, zelfs geen halfvolle laag! Een sullig kort buitje, das alles tot nu toe.
Maar er komt nog meer aan volgens buienradar.
Ik weet het echt niet .. plus ik ben geen tenten mensquote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel tof! Gaan we wijnen enzo
Voor mij is het de eerste keer dat ik in mijn leven "uit ga" dus zeer eng maar doe het wel, als het niet bevalt kan je altijd nog weggaanquote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het wel leuk maar tis te masaal voor me !
Ik had een crosspost willen doen !! Dat verklaarde allesquote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier een volvette bui met rake klappen. Heeeeeeeeerlijk, de straat blank![]()
En over dat andere subforum valt (bina) niks te vertellen Talitha![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wellicht handig dat iedereen die op de meet komt een sticker met zijn/haar username op zijn/haar shirt heeft zodat je weet wie wie is
Het er naartoe gaan kost me een 80000 calorien !! Dus als ik er ben zuip ik me moed in en blijfquote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor mij is het de eerste keer dat ik in mijn leven "uit ga" dus zeer eng maar doe het wel, als het niet bevalt kan je altijd nog weggaan
Hej NMNS thnxquote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh knal, knetter, kedeng, Bong.......mooi dat je d'r weer bent
Tuurlijk kom je elkaar wel tegenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou zo'n sterk plan vind, ik denk dat je elkaar vanzelf wel ergens tegenkomt.
Ja, lamaar. Wordt af en toe hyper van daar, maar dat zal mijn "fout" wel zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een crosspost willen doen !! Dat verklaarde alles
Thnx PP, we moeten nog eens MK'enquote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welcome back Bong, en naar de meet komen is tof
.
Daar heb ik gelukkig mijn Oxazepam voor en als de alc zijn werk doet gaat de rest vanzelfquote:Op zondag 5 juli 2009 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het er naartoe gaan kost me een 80000 calorien !! Dus als ik er ben zuip ik me moed in en blijf
Dan gaan we niet slapenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet .. plus ik ben geen tenten mens
Je moet er niet over dromen, er gewoon naar toe gaan. Mooi land, leuke latino'squote:Op zondag 5 juli 2009 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej NMNS thnxHad laatst nog over Roemenië gedroomd en toen moest ik aan jou denken, weet niet waarom haha
Nee hoor tis een VOLle bak daaroquote:Op zondag 5 juli 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, lamaar. Wordt af en toe hyper van daar, maar dat zal mijn "fout" wel zijn
Ik heb daar ook weleens over gedacht, vandaar de droom denk ik, maar heb je weleens over Roemenië zien posten vandaar de link in mijn droom denk ikquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet er niet over dromen, er gewoon naar toe gaan. Mooi land, leuke latino's
You're stealing my thunder!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier een volvette bui met rake klappen. Heeeeeeeeerlijk, de straat blank![]()
En over dat andere subforum valt (bina) niks te vertellen Talitha![]()
Dat kan ook nogquote:
Flikker ff opquote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef luciano het volgende:
SMS REL Luciano ON naar 06 - 7(r) 3(e) 5(l) 2(a) 5(l) 3(e) 7(r) 8(t)
Ik ga gewoon op het gras slapen denk ikquote:
Je mag best crossposten naar mijn pm hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een crosspost willen doen !! Dat verklaarde alles
Jah, maar iemand heeft het ook alweer van mij gestolenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
of een kamer boeken in een nabij hotel...lig je tenminste niet op de vloer
[TBO SC #104] Waar Luciano nog STEEDS geen ban heeft !!!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag best crossposten naar mijn pm hoor.
Als je genoeg gedronken hebt gaat dat makkelijk iddquote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet er dan nog wel kunnen komen he?
Volgens mij plof ik vanzelf ergens in een coma.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je genoeg gedronken hebt gaat dat makkelijk idd(zelf vaak genoeg ondervonden dat ik met kleding en al wakker werd op bed)
Dan moet het wel heel heftig zijn, ik haal het dus meestal wel maar ben ineens shutdown, dat wil zeggen dat ik de PC afsluit en op een autopilot naar mijn bed ga en KO benquote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik haal het bed ook wel eens helemaal niet meer
Ik altijd !! Maar soms met schroeiplekken van de muur of blauwe plekken waar ik nik vanaf weet.. Sjesus ergquote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik haal het bed ook wel eens helemaal niet meer
Ik lig al op de bank als ik laptop en soms denk ik dan: ik doe heel even mijn ogen dicht en dan ga ik zo naar bed". Dat werkt dus nietquote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel heftig zijn, ik haal het dus meestal wel maar ben ineens shutdown, dat wil zeggen dat ik de PC afsluit en op een autopilot naar mijn bed ga en KO ben
Nee niet specifiekquote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het de bedoeling van een meet dat je coma gaat zuipen
Ja je wil die fokkers toch niet nuchter zienquote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb ik je ooit iets misdaan ? Heb ik je ooit lastig gevallen ? Heb ik je ooit verkracht ? Heb ik je familie ooit iets aangedaan of verkracht ?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
[TBO SC #104] Waar Luciano nog STEEDS geen ban heeft !!!!!
Ach tis een kleine moeite
Zelf heb ik mijn laptop gewoon op het bureau dus een actieve houding dat scheelt al een beetjequote:Op zondag 5 juli 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lig al op de bank als ik laptop en soms denk ik dan: ik doe heel even mijn ogen dicht en dan ga ik zo naar bed". Dat werkt dus niet
Als het aan mij ligt niet nee, maar aangezien het een 10jarig jubileum is verwacht ik wel dat het er stevig aan toe zal gaan met de drank en eventuele blowtjesquote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF! Ze zegt toch niets?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef luciano het volgende:
[..]
Heb ik je ooit iets misdaan ? Heb ik je ooit lastig gevallen ? Heb ik je ooit verkracht ? Heb ik je familie ooit iets aangedaan of verkracht ?
Ik kan het me niet herinneren , dus .............. hou dan ook ff je grote gore vetklep en reageer gewoon NIET ipv flikker op ... COMPRENDE ?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je wil die fokkers toch niet nuchter zien
Ik wil ze eigenlijk helemaal niet zien, op een paar na.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je wil die fokkers toch niet nuchter zien
Chill, dat was een reactie op de manier waarop je binnenkwam.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef luciano het volgende:
[..]
Flikker op is niks zeggen ?
Ff terugscrollen Liesje ......
Uhhh gaat ie nogquote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef luciano het volgende:
[..]
Heb ik je ooit iets misdaan ? Heb ik je ooit lastig gevallen ? Heb ik je ooit verkracht ? Heb ik je familie ooit iets aangedaan of verkracht ?
Ik kan het me niet herinneren , dus .............. hou dan ook ff je grote gore vetklep en reageer gewoon NIET ipv flikker op ... COMPRENDE ?
Tsja , als ieder ander zo zou binnenkomen , dan zou het als grap worden opgevat ........ maar tis LUCIANO , dus FLIKKER FF OP ........quote:Op zondag 5 juli 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Chill, dat was een reactie op de manier waarop je binnenkwam.
Flikker opquote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Tsja , als ieder ander zo zou binnenkomen , dan zou het als grap worden opgevat ........ maar tis LUCIANO , dus FLIKKER FF OP ........
Was DIT nou het topic waqar je af en toe HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR mocht roepen of was dat ergens in SHO ? Ik ben de draad ff kwijt na zoveel dagen , excusez_moi.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest zo lachen om dit topic: De zandbak wordt steeds leger
En ja NMNS dat gaat zelfs mij te ver
Snap je nou zelf niet dat het juist dit soort posts zijn waarmee je geen vrienden maakt?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Tsja , als ieder ander zo zou binnenkomen , dan zou het als grap worden opgevat ........ maar tis LUCIANO , dus FLIKKER FF OP ........
Was DIT nou het topic waqar je af en toe HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR mocht roepen of was dat ergens in SHO ? Ik ben de draad ff kwijt na zoveel dagen , excusez_moi.
Bleef ie maar bij de hoerenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Snap je nou zelf niet dat het juist dit soort posts zijn waarmee je geen vrienden maakt?
Kijken jullie blauwen ooit wel eens naar de BRON van een relletje in spe, of zit er een speciaal Luciano filter in jullie software !?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Snap je nou zelf niet dat het juist dit soort posts zijn waarmee je geen vrienden maakt?
Je vind jezelf te belangrijk, echt ik heb niks met je en zal het ook niet hebben. Te platvloers en te onbelangrijk. Leg je er maar bij neer dat niet iedereen je super vindquote:Op zondag 5 juli 2009 21:18 schreef luciano het volgende:
[..]
Kijken jullie blauwen ooit wel eens naar de BRON van een relletje in spe, of zit er een speciaal Luciano filter op jullie in jullie software !?
Nu ik erover nadenk, ik moet nog wel een terrasquote:Op zondag 5 juli 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie je dronken ook niet echt met kruiwagens in de weer
Goed topicquote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest zo lachen om dit topic: De zandbak wordt steeds leger
En ja NMNS dat gaat zelfs mij te ver
Een heel terras jatten, dat wordt nachtwerkquote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik moet nog wel een terras
Leuke foto'squote:Op zondag 5 juli 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Hier heeft het niet geregend, maar veel scheelde het niet. De lucht was net erg mooi aan de kust:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Hier heeft het niet geregend, maar veel scheelde het niet. De lucht was net erg mooi aan de kust:
In mijn regio heeft het iig eventjes flink geregend en ook hier en daar een klap onweer, maargoed tis allemaal erg lokaal dus veel stelt het niet voorquote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Maar eerlijk is eerlijk, ik zit wel op een flinke bui te wachten eigenlijk. Ik hoor iedereen maar over onweer enzo en wat hebben wij gehad? 6 druppeltjes op vrijdag
En ik ben ook nog eens te lui om elke dag mijn gras te sproeien.
Zie je het voor je? Wordt iemand wakker, kijkt uit het raam, heel het terras wegquote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een heel terras jatten, dat wordt nachtwerk
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dementor heeft het in A'doorn afgelopen week wel voor de kiezen gehad. Hij postte er nog over dat het netwerk uitviel en daarna niets meer van hem vernomen, tot op de dag van vandaag.
Het gebeurt ook nogquote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Wordt iemand wakker, kijkt uit het raam, heel het terras weg
Je moet het terras van de kroeg waar je zit meenemen, die zijn meestal vrij compleetquote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Wordt iemand wakker, kijkt uit het raam, heel het terras weg
Er was daar afgelopen vrijdag zeer zwaar onweer, dat heb ik wel gelezenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dementor heeft het in A'doorn afgelopen week wel voor de kiezen gehad. Hij postte er nog over dat het netwerk uitviel en daarna niets meer van hem vernomen, tot op de dag van vandaag.
er staat zelfs water nog op mn balkonquote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Maar eerlijk is eerlijk, ik zit wel op een flinke bui te wachten eigenlijk. Ik hoor iedereen maar over onweer enzo en wat hebben wij gehad? 6 druppeltjes op vrijdag
Was jij niet degene die laatst een beetje bang was van wat achterlijk harde knallen?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Echt?quote:
Viel Ik JOU aan ? Heb jij mij ooit iets aangedaan in een vorig leven misschien ? Of was het nou JIJ die MIJ aanviel eerst ... wacht ff ... ik scroll ffffffffffff terug .....quote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vind jezelf te belangrijk, echt ik heb niks met je en zal het ook niet hebben. Te platvloers en te onbelangrijk. Leg je er maar bij neer dat niet iedereen je super vindDus dat je mij aanvalt is een zielige uithaal naar aandacht !! Je krijgt het ook nog van me
Elke dag 1 steen in mijn tasquote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het terras van de kroeg waar je zit meenemen, die zijn meestal vrij compleet
Ik heb hoge ramenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst een beetje bang was van wat achterlijk harde knallen?
Of nee jij ging dan juist naakt in de tuin staan dansen geloof ik.. missschien haal ik je door de war met iemand anders.![]()
Das duidelijk ja. Thanks Muis.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
De plantjes worden hier 's nachts uit de voortuintjes gejat en de bankjes voor de deur liggen inmiddels aan een ketting Triest maar waarquote:Op zondag 5 juli 2009 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?
Ik weet wel nog van vroeger toen we een keer net verhuist waren en mijn ouders de hele dag in de nieuwe voortuin bezig waren geweest met dingetjes planten enzo. Toen werden we wakker en waren alle plantjes gejat. Je kon zelfs de sporen zien van de aanhangwagen
Er zijn hier vrijdag 8 druppels gevallenquote:
Ga je nest in domme idioot !!! Denk dat het beste isquote:Op zondag 5 juli 2009 21:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Viel Ik JOU aan ? Heb jij mij ooit iets aangedaan in een vorig leven misschien ? Of was het nou JIJ die MIJ aanviel eerst ... wacht ff ... ik scroll ffffffffffff terug .....![]()
Je bent lievvvvvv , alleen moest je een biertje lusten , want volgens mij is die foto gewoon in je FOBO met al die biertjes gefotopoept
Biertje ?
Gaat me een hoop biertjes kosten tijdens de meet , eerst Remlof al , nu Zurie , dure grap !
Ik heb al een ring aan de muur en een slot, nu het bankje nogquote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De plantjes worden hier 's nachts uit de voortuintjes gejat en de bankjes voor de deur liggen inmiddels aan een ketting Triest maar waar
Pleur dan je sauna foto's nog maar een keer online.quote:
Doe es lekker relaxen muis, 't is een klamme lamme zondagquote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je nest in domme idioot !!! Denk dat het beste is
Zijn de meeste dat niet al?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Pleur dan je sauna foto's nog maar een keer online.
Zijn die wijven ook gelijk klaar met je.
Die heb ik zelfs gezienquote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Pleur dan je sauna foto's nog maar een keer online.
Zijn die wijven ook gelijk klaar met je.
En dat in die warmtequote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn hele vrije weekend lopen zeulen voor laminaat, kast, bed, gordijnen, rolhorren![]()
En morgen weer werken
Ik weet er een hele boel te staan.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al een ring aan de muur en een slot, nu het bankje nog
dat was dus niet een echt vrij weekendquote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn hele vrije weekend lopen zeulen voor laminaat, kast, bed, gordijnen, rolhorren![]()
En morgen weer werken
In de namiddag onkruid zitten wieden, schoffelen en gras gemaaid. Ik kies mijn momentje ook wel uitquote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat in die warmteIk zou er niet zo snel zin in hebben iig
Had ik ook niet, maar het was 1 van die weinige dagen dat we tegelijk tijd hadden en de winkels ook nog eens open warenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat in die warmteIk zou er niet zo snel zin in hebben iig
Mwahh als een diebiel geile dronken zak me aanvalt dan ga ik er gewoon netjes tegeninquote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es lekker relaxen muis, 't is een klamme lamme zondag
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet er een hele boel te staan.![]()
Neem je Remlof toch weer effe mee.
[ afbeelding ]
Nee niet echt, maar nog 1 weekje werken en dan ben ik 3 weken vrijquote:
kijk...das een heel stuk beterquote:Op zondag 5 juli 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar nog 1 weekje werken en dan ben ik 3 weken vrij
Word toch ruk weer dus !!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar nog 1 weekje werken en dan ben ik 3 weken vrij
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet er een hele boel te staan.![]()
Neem je Remlof toch weer effe mee.
[ afbeelding ]
Komende week is het weer kut met peren, maar daarna wordt het weer zomerquote:
-weg en genote, niet zo doorgaan-quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh als een diebiel geile dronken zak me aanvalt dan ga ik er gewoon netjes tegenin
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
Ik wil ook graag nieuwe betegeling in de achteruin voah wènag.
Ik noem verder geen namen, maar als er nog mensen met "lange vingers" behoefte hebben aan een extra zakcentje..
Ik ben echt totaal verbaasdquote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef luciano het volgende:
[..]
Pardon HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!
Debiel is je boerenkutfamilie .......... geil zal ik op JOU nooit kunnen zijn , daar ben je te verlept voor .......... dronken ..........ik vond die cola al raar smaken ja................
Ga eens deauddddddddddddddd jij . D'eau"d . betekent in het frans , ga eens het water in , voordat men beweert dat ik iets anders zeg![]()
Waar haal je het in je gore lichaam het lef vandaan om iemand die je niet kent eerst zo aan te vallen , en dan onder de beschermende reakties van je INTERNET " vrienden " zo te gaan beoordelen. Dat JIJ nou op de foto staat met 20 blikjes bier zegt mij genoeg
Ik wil gewoon eerst weten waarom ik als EERSTE REAKTIE FLIKKER FF OP te horen krijg van jou !quote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal verbaasdWat moet je in godsnaam van me rot es op joh !!!
Ja, bijzonder klare taal maar kan je dat niet op VOL en in TOB en weet ik waar allemaal doen?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef luciano het volgende:
[..]
Pardon HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!
Debiel is je boerenkutfamilie .......... geil zal ik op JOU nooit kunnen zijn , daar ben je te verlept voor .......... dronken ..........ik vond die cola al raar smaken ja................
Ga eens deauddddddddddddddd jij . D'eau"d . betekent in het frans , ga eens het water in , voordat men beweert dat ik iets anders zeg![]()
Waar haal je het in je gore lichaam het lef vandaan om iemand die je niet kent eerst zo aan te vallen , en dan onder de beschermende reakties van je INTERNET " vrienden " zo te gaan beoordelen. Dat JIJ nou op de foto staat met 20 blikjes bier zegt mij genoeg
Ik scroll er gewoon overheen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb er vreemd genoeg geen zin in, tv kijken maar
Teer zieltjequote:Op zondag 5 juli 2009 21:46 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eerst weten waarom ik als EERSTE REAKTIE FLIKKER FF OP te horen krijg van jou !
Alsjeblieft zeg, hou die sociale werkplaats gewoon lekker daar.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:46 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eerst weten waarom ik als EERSTE REAKTIE FLIKKER FF OP te horen krijg van jou !
Is FLIKKER FF OP voor jou dan een normale reaktie als iemand binnenkomt met een geintje ? Of mogen geintjes alleen door gein_experts gemaakt worden , waarvan Soury blijkbaar de hoofd_geine_breier is !quote:Op zondag 5 juli 2009 21:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder klare taal maar kan je dat niet op VOL en in TOB en weet ik waar allemaal doen?
Ik zeg niets.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
Ik wil ook graag nieuwe betegeling in de achteruin voah wènag.
Ik noem verder geen namen, maar als er nog mensen met "lange vingers" behoefte hebben aan een extra zakcentje..
Kun je ook leggen?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
Sjezus zeg...
Luciano, je ging er vandoor toch? Doe dat nou maar gewoon, dit komt niet meer goed hier vanavond.
(Ongeacht wie er "gelijk" heeft)
Ja mooi hè! En de saté was maar 12,50.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:48 schreef Noek het volgende:
Maar die lucht is bijna goddelijk, Gert. Mits en tenzij er een God is natuurlijk.
Wil de echte God nu opstaan?
en ik maar denken dat jij op een bruinwerker zat te wachten.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
maar jij kent vast wel goedkope zwartwerkers.
Nee maar ik snap het helemaal.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Is FLIKKER FF OP voor jou dan een normale reaktie als iemand binnenkomt met een geintje ? Of mogen geintjes alleen door gein_experts gemaakt worden , waarvan Soury blijkbaar de hoofd_geine_breier is !
Broodje poep iemand ?
Het was niet zo'n aardige opmerking, maar je kwam ook nogal provocerend binnen en met de nodige eigendunk, dus ik begrijp het wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef luciano het volgende:
[..]
JIJ bent toch moderator ... wordt een reaktie als FLIKKER FF OP tegenwoordig als normaal beschouwd op Fok ? laat het me dan ff weten , want ik pas me graag aan aan eventuele nieuwe regels. Ik haat de regels overtreden. Ik wil er graag bij horen .
Nog " zo eentje " . ik heb ECHT wat gemist tijdens mijn vakantie geloof ik .. ik bespeur wat haat en nijd , soort van kampjes/kliekjesvorming.....quote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, hou die sociale werkplaats gewoon lekker daar.
Maar gelukkig heb je mijn familie niet aangeraakt of verkracht.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Nog " zo eentje " . ik heb ECHT wat gemist tijdens mijn vakantie geloof ik .. ik bespeur wat haat en nijd , soort van kampjes/kliekjesvorming.....
Correct me if i am wrong, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
You're wrong. Je manier van posten wordt hier gewoon niet gewaardeerd, want je verneukt het topic ermee. Dus pas je aan of blijf weg.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Nog " zo eentje " . ik heb ECHT wat gemist tijdens mijn vakantie geloof ik .. ik bespeur wat haat en nijd , soort van kampjes/kliekjesvorming.....
Correct me if i am wrong, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Man nu voor en het laatst !! Ik erger me eigenlijk niet eens zo zeer aan jou maar aan de combie van doorgelekte Vol dames die fok overheersen. Niks mis mee maar dat je soms rete irritant ben mag duidelijk zijn. Dat jij van alles maar "mag" zeggen betekend niet dat andere dat niet mogen doen. Dus doe niet zo naief (daar versta ik dom onder btw) en pak je biezen en tief op uit dit gedeelte. Je past er niet net zoals de harem die met je gekomen is "Oh ik zei gekomen hihihihihihih "quote:Op zondag 5 juli 2009 21:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Is FLIKKER FF OP voor jou dan een normale reaktie als iemand binnenkomt met een geintje ? Of mogen geintjes alleen door gein_experts gemaakt worden , waarvan Soury blijkbaar de hoofd_geine_breier is !
Broodje poep iemand ?
Ok , dat is al iets , daar doe ik het wel mee ........... pas maar op Gert . ik krijg net een PM van iemand dat Soury een bezemsteel heeft , dus voordat jij het OOK weet ramt ze die zo anaal bij je naar binnen volgens mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was niet zo'n aardige opmerking, maar je kwam ook nogal provocerend binnen en met de nodige eigendunk, dus ik begrijp het wel.
Maar het zou fijn zijn als je dit nu verder laat rusten hier.
Die hangt in mijn slaapkamerquote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
maar deze is wel héél mooiiiiiiiii
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Ok , dat is al iets , daar doe ik het wel mee ........... pas maar op Gert . ik krijg net een PM van iemand dat Soury een bezemsteel heeft , dus voordat jij het OOK weet ramt ze die zo anaal bij je naar binnen volgens mij.
* kurk uit de kast pakt *
Tis al goed Gert.
Uhuh, en het bier was al doodgeslagen toen het geserveerd werd. En dat terwijl iedereen uit de provincie al weer terug naar huis was. Maar ze hadden vast een drukke dag gehad.quote:
Dus er IS een kampvorming , LOLL Had iemand wel is ff magge zegguh..... ik was ff weg , en leest echt niet 250 topics door hoor , en VOL ........quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Man nu voor en het laatst !! Ik erger me eigenlijk niet eens zo zeer aan jou maar aan de combie van doorgelekte Vol dames die fok overheersen. Niks mis mee maar dat je soms rete irritant ben mag duidelijk zijn. Dat jij van alles maar "mag" zeggen betekend niet dat andere dat niet mogen doen. Dus doe niet zo naief (daar versta ik dom onder btw) en pak je biezen en tief op uit dit gedeelte. Je past er niet net zoals de harem die met je gekomen is "Oh ik zei gekomen hihihihihihih "
Echt lieverd ik wil niet met je neuken !! Echt nietquote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Dus er IS een kampvorming , LOLL Had iemand wel is ff magge zegguh..... ik was ff weg , en leest echt niet 250 topics door hoor , en VOL ........Wil je me daarmee aub niet associeren , want dat was ik na een jaar al zat , dus heb ik de deur maar zelf achter me dicht geslagen uit zelfbescherming....
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3342039#3342039
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3355666#3355666
Had je ook gewoon kunnen vertellen ipv op deze manier lieve schat.
Dat fluisterde Gertje je zeker in, de slimmerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef Talitha het volgende:
Als jullie allemaal gaan reageren op dat uitlokgedrag, dan blijf ik scrollen.
He ? jammer werd net een beetje heetquote:
En het topic doodquote:Op zondag 5 juli 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat fluisterde Gertje je zeker in, de slimmerd.![]()
Kappe met op elkaar reageren fooks, dan is het zo over.
Biertje dan maar ?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt lieverd ik wil niet met je neuken !! Echt niet
Dat walgelijke dreigement heb ik óók al gemist.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat vond ik wel meevallen, en er is geen enkel excuus voor zuilke walgelijke dreigementen.
Maar goed, het was een incident en geen regelmatig terugkerend gedrag, dus welkom terug Bong.
Puh, het is de hele dag al wel gezellie hier. Wij hebben geen relletjes nodig.quote:
-niet doen-quote:
traditities zijn zo Rita Verdonkquote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
Dacht dat het traditie was een zondagavond's rel
Jij hebt het ramptoerisme ook gewoon úitgevonden hè.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat walgelijke dreigement heb ik óók al gemist.
Oh fuck.. verschuif het wel naar morgenavondquote:
Puh? Puh? Wat nou Puh?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Puh, het is de hele dag al wel gezellie hier. Wij hebben geen relletjes nodig.
Kut gemistquote:
Heb je de TT niet gelezen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
Dacht dat het traditie was een zondagavond's rel
Ben de dagen soms kwijt sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha, ja dat was even zo op dat moment nu ben ik weer:quote:
Dit IS mijn eigen forum.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Puh? Puh? Wat nou Puh?
Doe dat lekker in je eigen forum? Beetje zitten Puhhen naar mij![]()
Zet je msn eens aan ofzo
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef luciano het volgende:
Mensen snappen ECHT niet dat internet gedrag totaal afwijkend kan zijn , en meestal is van real life .. dat heb ik al meerdere malen bewezen , en zal dan ook met plezier biertjes gaan uitdelen tijdens de meet !Mensen snappen ook soms niet dat zelfs op een forum het gedrag een beetje vervelend is !! Dan druk ik me aardig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Arme Pim.quote:
Ja daar begon het meequote:
Jij bent van de TBO (pietjequote:Op zondag 5 juli 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit IS mijn eigen forum.![]()
En ja straks, ik doe van alles tegelijk momenteel en ik ben een vent dus ik kan sowieso al heel beroerd multitasken.
Ja en ik moest toen opeens weer denken aan die muziekjes van je. Zat ik hier doodsangsten uit te zitten met die kloosterklingels. Blij dat ik 's nachts weer wat slaap.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja dat was even zo op dat moment nu ben ik weer:
[ afbeelding ]
Jouw TOB vond ik leukerderquote:Op zondag 5 juli 2009 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent van de TBO (pietje) toch!
Ah ja, nou dan delete mijn PM ook maar
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef luciano het volgende:
Mensen snappen ECHT niet dat internet gedrag totaal afwijkend kan zijn , en meestal is van real life .. dat heb ik al meerdere malen bewezen , en zal dan ook met plezier biertjes gaan uitdelen tijdens de meet !Wees dan ook hier eens "je echte zelf", "ter bewijs".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Leuke broek toch ook?quote:
Dat was dus de Darkside zegmaarquote:Op zondag 5 juli 2009 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en ik moest toen opeens weer denken aan die muziekjes van je. Zat ik hier doodsangsten uit te zitten met die kloosterklingels. Blij dat ik 's nachts weer wat slaap.
Ik ook, misschien kunnen ze de naam voor de volgende keer veranderenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vind het ook beter klinken eigenlijk.
Nah, welcome back iig.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was dus de Darkside zegmaarNet zoals Pim van TBO alleen die heeft het dus niet laten zien
Sommige mensen moeten zoals ik al zo vaak in die 10 jaar Fok heb gezegd TROLLEN leren te onderscheiden van GEINEN ......... En raar maar waar , het zijn altijd de " nieuwelingen " die dat verschil maar niet kunnen of willen leren , en alleen maar oordelen op verhalen over iemand die ze ooit VAN iemand hebben gehoord. Zo werd ik ook op VOL " verwelkomd " , maar na een jaar " getolereerd " te zijn was ik het zat , en heb de deur achter me dicht getrokken met een uitgelokte permban , dat was beter , wat die kliek daar is nog erger dan .............. waar dan ook .quote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wees dan ook hier eens "je echte zelf", "ter bewijs".
Thnxquote:Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah, welcome back iig.
Speel je nog veel op de wii? Meneer is nu aan het Guitar Hero-en (Metallica) maar ik speel er amper meer mee.
Ja das een lastige. Ik tob er al over.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Leuke broek toch ook?
maar hoe krijgen we de vlekken er weer uit?![]()
Noek, kan je 2 controllers meenemen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah, welcome back iig.
Speel je nog veel op de wii? Meneer is nu aan het Guitar Hero-en (Metallica) maar ik speel er amper meer mee.
Ik weet dat Duitsers graag mensen in hokjes stoppen, liefst betegelde, maar de eerste vijf topics in MyAT komen uit vijf verschillende subfora.quote:
Je bent er helemaal vol vanquote:Op zondag 5 juli 2009 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja das een lastige. Ik tob er al over.
Ik denk ik de tobbe.
Oh, ik ga even kijken ter controle.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet dat Duitsers graag mensen in hokjes stoppen, liefst betegelde, maar de eerste vijf topics in MyAT komen uit vijf verschillende subfora.
quote:
Ja, dat kan. Gewone of de gitaren?quote:
2x GC hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet dat Duitsers graag mensen in hokjes stoppen, liefst betegelde, maar de eerste vijf topics in MyAT komen uit vijf verschillende subfora.
Als 'nieuweling' ben ik nooit te beroerd om wat te leren. Maar dat wil niet zeggen dat deze 'nieuweling' niet mag zeggen dat jouw manier van posten me niet aan staat. Dat mag je ook van mij zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zoals ik al zo vaak in die 10 jaar Fok heb gezegd TROLLEN leren te onderscheiden van GEINEN ......... En raar maar waar , het zijn altijd de " nieuwelingen " die dat verschil maar niet kunnen of willen leren , en alleen maar oordelen op verhalen over iemand die ze ooit VAN iemand hebben gehoord. Zo werd ik ook op VOL " verwelkomd " , maar na een jaar " getolereerd " te zijn was ik het zat , en heb de deur achter me dicht getrokken met een uitgelokte permban , dat was beter , wat die kliek daar is nog erger dan .............. waar dan ook .
But... but... but... what about Charlie?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah, welcome back iig.
Bongie!quote:
Haaa gitaren mag ook! Die heb ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Gewone of de gitaren?
Gaan we met Buuf rocken around the clock?
Absofuckinglutelyquote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Gewone of de gitaren?
Gaan we met Buuf rocken around the clock?
Tja, het was even een slip of the mind op dat moment, dat weten alleen de mensen die mij van vroeger kennen op FOK! dus het is allemaal een beetje ingewikkeld, iig zal het niet meer gebeuren dat is zekerquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bongie!Beetje jeckyll and hyde jij zeg!
quote:
Niet!quote:
Ga je dan op de meet met zo'n bord om je nek hangen zodat wel eieren kunnen gooienquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, het was even een slip of the mind op dat moment, dat weten alleen de mensen die mij van vroeger kennen op FOK! dus het is allemaal een beetje ingewikkeld, iig zal het niet meer gebeuren dat is zeker
Het ging mij eigenlijk om de post waar het naartoe linkte, die opmerking van NMNSquote:Op zondag 5 juli 2009 22:09 schreef luciano het volgende:
[..]
, kijk ZO' N reaktie mag ik nou weer WEL , tis maar hoe je het brengt blijkbaar.
Ja, dat is goed. Ik vergeet de kinderen trouwens wel hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaa gitaren mag ook! Die heb ik niet.
Maar de gewone mogen ook, dan kunnen de kindertjes met 4 tegelijk als ze dat willen.
Neem aan dat je er ook twee hebt?
Gaan we daar zingen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Charlie is Charlie.
![]()
Oh ja, liedjes op het strand. Ik zal eens zoeken tussen de bikini's.
Haha, ja ik zie het voor mequote:Op zondag 5 juli 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je dan op de meet met zo'n bord om je nek hangen zodat wel eieren kunnen gooien
Jajajjaja, ik weetquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, het was even een slip of the mind op dat moment, dat weten alleen de mensen die mij van vroeger kennen op FOK! dus het is allemaal een beetje ingewikkeld, iig zal het niet meer gebeuren dat is zeker
En óók nog pimpen met je Forum Crew!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet!![]()
O wacht.. jij ziet FC (Forum Crew) niet.![]()
En trouwens: twee keer GC, dan is DIT dus mijn forum.
ik vond jouw post over sms luciane on naar relalert wel grappig, de postings daarna niet, maar ja, dat HOERRR etc is sowieso niet echt mijn dingquote:Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zoals ik al zo vaak in die 10 jaar Fok heb gezegd TROLLEN leren te onderscheiden van GEINEN ......... En raar maar waar , het zijn altijd de " nieuwelingen " die dat verschil maar niet kunnen of willen leren , en alleen maar oordelen op verhalen over iemand die ze ooit VAN iemand hebben gehoord. Zo werd ik ook op VOL " verwelkomd " , maar na een jaar " getolereerd " te zijn was ik het zat , en heb de deur achter me dicht getrokken met een uitgelokte permban , dat was beter , wat die kliek daar is nog erger dan .............. waar dan ook .
Hahaha neehee. Ik zou liedjes schrijven voor Charlie op het Spaanse strand.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaan we daar zingen?![]()
Jij mag zingen in je bikini, jij mag alles in je bikini. Ik doe de luchtgitaar wel.
Nou.. je hebt het zelf verraden laatst tijdens je uitbarsting, dus de oplettende lezer weet prima wie jij vroeger was.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja ik zie het voor me![]()
Ik zal me op de meet ws. wel voorstellen als dubbel persoon, dus als BONG en het account wat ik vroeger had maar dan gericht aan de mensen die mij van die tijd kennen en BONG niet kennen zegmaar
Die neem je niet mee of laat je die bij mij?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is goed. Ik vergeet de kinderen trouwens wel hoor.
Dat zal ws. idd zo zijn, maar als de meet nadert noem ik het hier ook even zodat mensen een compleet beeld hebben, dan kan ik zegmaar beide versies en perioden bespreken op de meetquote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. je hebt het zelf verraden laatst tijdens je uitbarsting, dus de oplettende lezer weet prima wie jij vroeger was.
Tis al opgelost.... En die 20 cm lange snikkel kan ie vast wel ergens kwijt ( Tjee word ie steeds langer?)quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond jouw post over sms luciane on naar relalert wel grappig, de postings daarna niet, maar ja, dat HOERRR etc is sowieso niet echt mijn ding
Als jij écht gaat zingen, neem ik een échte gitaar mee. Heb jij die hoed nog? Kunnen de Duitsers daar hun geld in flikkeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha neehee. Ik zou liedjes schrijven voor Charlie op het Spaanse strand.
Dat ben ik gewoon vergeten. Ik weet ook niet meer wat ik daar wel heb gedaan maar dat iig niet.
Maar dan doen we het wel samen. Kun jij lekker alvast rammen op je luchtgitaar. Held!
Je kunt ook beide versies laten zién op de meet natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ws. idd zo zijn, maar als de meet nadert noem ik het hier ook even zodat mensen een compleet beeld hebben, dan kan ik zegmaar beide versies en perioden bespreken op de meet
Wat ik me nog kan herinneren,quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis al opgelost.... En die 20 cm lange snikkel kan ie vast wel ergens kwijt ( Tjee word ie steeds langer?)
Dat H*** is uiteraard een reaktie op een reaktie ....... maar zoals je ziet ,, wat de 1 wel grappig vindt , is dus blijkbaar een reden voor anderen om een reaktie als F****** ff op te plaatsen .... ik voorzie zo grote problemen op Fok als iedereen op andere golflengtes zit ..........quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond jouw post over sms luciane on naar relalert wel grappig, de postings daarna niet, maar ja, dat HOERRR etc is sowieso niet echt mijn ding
Nee joh, ben je gek. Die laat ik woensdagvond al achter in de ballenbak bij de Ikea.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die neem je niet mee of laat je die bij mij?
Dan maar liever de BONG versiequote:Op zondag 5 juli 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook beide versies laten zién op de meet natuurlijk.
Jemig dan zou het in mijn hart zitten, laat ik die zone's nou buiten beschouwing houwenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik me nog kan herinneren,, was het ook 20 cm ten tijde van de date met evaxs.
Erger nog , zij was de eerste die me de 30cm grens deed overschrijden , darn , ze is echt goed in " zulk soort dingen " hoor !quote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik me nog kan herinneren,, was het ook 20 cm ten tijde van de date met evaxs.
Same herequote:
Jamaar....quote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Die laat ik woensdagvond al achter in de ballenbak bij de Ikea.
Ze blijven gewoon thuis.
En bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar....laat je de buurjongens zomaar aan hun lot over in het Duitse?
Ja, nou ja, jongetjes hè. Dat zijn geen meisjesquote:
Ikke Nietquote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat H*** is uiteraard een reaktie op een reaktie ....... maar zoals je ziet ,, wat de 1 wel grappig vindt , is dus blijkbaar een reden voor anderen om een reaktie als F****** ff op te plaatsen .... ik voorzie zo grote problemen op Fok als iedereen op andere golflengtes zit ..........
Maar ok , we hebben het weer gehad , ik heb er weer 2 notes bij ineens ... ik ben benieuwd wie er nog meer notes hebben nu .......
Na een lang beraad heb ik besloten dat ik mooie snorretjes op ze teken en ze in de auto gooi.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar....laat je de buurjongens zomaar aan hun lot over in het Duitse?
KEWL!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Na een lang beraad heb ik besloten dat ik mooie snorretjes op ze teken en ze in de auto gooi.
Nu mis ik Gerts smiley.
Zit ik in de aftitelingquote:Op zondag 5 juli 2009 23:10 schreef FANN het volgende:Dat wordt een héél dik boek dat ik ga schrijven
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:10 schreef FANN het volgende:Dat wordt een héél dik boek dat ik ga schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |