ja die jaquote:
Moet dat echt? Kan ik ze niet sniperen?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef tslh het volgende:
Trek een oude regenjas aan en ga ze snoep aanbieden op dat grasveldje. Gegarandeerd dat een van de moeders je ziet, denkt dat je een kinderlokker bent en haar kroost (en de anderen) gauw in veiligheid brengt!
1 groot probleem: daarvoor moet je wel de veiligheid van je ouderlijk huis verlaten en daadwerkelijk naar buiten toe!
HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef AquaMaryn het volgende:
Moet je hier eens in de zomer langskomen, hebben ze leuk 'kindervakantieweek' in het park. Echt de hele week lang staan die kinderen met palletten hutjes in elkaar te timmeren (leuk, kan niet eens m'n raam openhouden met dat lawaai)
En dan nonstop de hele dag zingen: VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY!
AAAAAaaaaaaaarrrrrgggggghhhhhhh
samenvatting: ben het met TS eens
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef B.E.D het volgende:
Pics van die moeders in witte doorschijnbroeken![]()
Die moeders zijn lelijk he, die kinderen nietquote:Op zondag 5 juli 2009 15:44 schreef Dropdown het volgende:
Godverredomme zeg,
Zit ik lekker van mijn welverdiende zondag te genieten op Fok!, hoor ik ineens een horde kinderen hier achter op het grasveldEn ze gaan maar niet weg.
Het lijkt wel een soort AA, want het gaat beetje van zo:
Één ventje: Mijn naam is Wouter
De Groep: Wouter, Wouter, Wouter, Wouter, Wouter, Wouter, Wouter
Ik:
Dan de volgende
Mijn naam is Jaap
De groep: Jaapie, Jaapie, enz
Net één moeder vanuit haar achtertuin:
Wie wil er een ijsje?
Groep; IJsje, IJsje, IJsje
Ik:
Klacht:
Kinderen
Moeders van kinderen die lelijk zijn en ijs aanbieden aan de groep
Kinderen die zich voordoen als AA
ROT MET JE GRAFCAPSLOCK UIT MIJN TOPIC OP OK DAN JA NEE NIET WEL OF MISSCHIEN NOU !quote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY!
Ook hun lichaam of alleen hun hoofd?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[..]
Die moeders zijn lelijk he, die kinderen niet
Ik heb zeker weten een zware (quote:
NEE OJA LELE IS EEN LEUK NUMMER. DAT ANDERE IS EEN KUTNUMMER. EN ALS IK CAPSLOCK WIL TYPEN DOE IK DAT EN VIND JE T NIET LEUK DAN MAAK JE ER EEN NIEUWE KLB TOPIC VAN.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:53 schreef Dropdown het volgende:
[..]
ROT MET JE GRAFCAPSLOCK UIT MIJN TOPIC OP OK DAN JA NEE NIET WEL OF MISSCHIEN NOU !
HET IS TROUWENS OJA LELE!!!
Jij hebt dan ook geen vrienden en je moeder is te arm voor ijsjes..quote:Op zondag 5 juli 2009 15:49 schreef Dropdown het volgende:Toen ik 5 of 6 was rende ik niet met een geluid uit mij strot van 120DB het grasveld rond hoor
HAHAHAHAHAA, nee sorry..quote:Op zondag 5 juli 2009 18:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen vrienden en je moeder is te arm voor ijsjes..
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef AquaMaryn het volgende:
Moet je hier eens in de zomer langskomen, hebben ze leuk 'kindervakantieweek' in het park. Echt de hele week lang staan die kinderen met palletten hutjes in elkaar te timmeren (leuk, kan niet eens m'n raam openhouden met dat lawaai)
En dan nonstop de hele dag zingen: VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY! VAN JE HÉLA HÉLA HÉLA HOOOOLA LA HEY!
AAAAAaaaaaaaarrrrrgggggghhhhhhh
samenvatting: ben het met TS eens
Nou, inmiddels zitten ze binnenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef padlarf het volgende:
KUTKINDEREN! HET IS HALF TIEN! BEDTIJD! GODVERDOMME!!!!![]()
je hele poortje nog wel?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:11 schreef Inktfles het volgende:
Of dat die krengen je hele poortje blokkeren met hun zooi zodat er geen enkele mogelijkheid is om bij je eigen achterduindeur te komen, en als je hun zooi dan aanraakt komen ze huilend met ouders naar buiten rennen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |