quote:Op zondag 26 juli 2009 22:26 schreef Elvislives het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
2-0 voor Mexico door speler van het toernooi Giovani
3-0 voor Mexico door Vela, prachtig afgerond, maar de assist van Giovani was echt geniaal...
4-0 voor Mexico door José Antonio "Gringo" Castro. Ironie
Hij deed een Michael Jacksontje na zijn goal
Hij viel in. Mexico had ook niet al zijn belangrijkste spelers en het gaat erom dat Mexico eindelijk weer een serie goede wedstrijden speelt en 5-0 is echt niet afgetekend.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
VS speelde met een B elftal, over een maandje is de echt belangrijke wedstrijd al is die voor de VS niet zo heel belangrijk
Franco kan er overigens niks van en het zegt genoeg dat Mexico die nodig heeft.
Dat je even weet wie er ook alweer ontbreken:quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
VS speelde met een B elftal, over een maandje is de echt belangrijke wedstrijd al is die voor de VS niet zo heel belangrijk
Franco kan er overigens niks van en het zegt genoeg dat Mexico die nodig heeft.
Eb wie ontbraken er bij de VS? Mexico speelde met een B elftal en de VS met een C-elftal.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat je even weet wie er ook alweer ontbreken:
Bij o.a. Mexico geen:
Marquez
Osorio
Galindo
Salcido
Maza
Pardo
Guardado
Fonseca
Castillo
Niet alles wat Mexico is is slecht, maar volgens mij snap jij dat niet helemaal
Oh nu is het weer een C-elftal en Mexico een B? Vertel mij maar wie de VS allemaal miste, kom je redelijk gelijk met Mexico en dan is 5-0 gewoon echt duidelijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eb wie ontbraken er bij de VS? Mexico speelde met een B elftal en de VS met een C-elftal.
Over een maand spelen beide teams met de sterkste opstelling, dat geeft een veel beter beeld
VS zag het toernooi gewoon als een oefentoernooi en dan de finale halen is gewoon goed. In 2007 zagen ze de Gold Cup als het belangrijke toernooi en de Copa America als een oefentoernooi en toen waren de resultaten precies omgekeerdquote:Op zondag 26 juli 2009 23:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Oh nu is het weer een C-elftal en Mexico een B? Vertel mij maar wie de VS allemaal miste, kom je redelijk gelijk met Mexico en dan is 5-0 gewoon echt duidelijk.
Neemt niet weg dat er over een 2 weken inderdaad gewonnen moet worden, want anders sta je niet op het WK en dan telt deze winst in een keer niet meer.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eb wie ontbraken er bij de VS? Mexico speelde met een B elftal en de VS met een C-elftal.
Wel belangrijk? Niet belangrijk? B? C? altijd leuk, die DAMquote:Op zondag 26 juli 2009 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit toernooi was gewoon niet boeiend, het wordt pas belangrijk als Mexico en de VS tegen elkaar spelen in Azteca
Mexico killen in eigen huis, beter wordt het nietquote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef Elvislives het volgende:
Ja hopelijk dan wéér zo'n Mexico. Dan maakt het namelijk geen zak uit met wat voor team de VS in het veld staat want dan gaan ze eraan. VS nog nooit in het Azteca gewonnen trouwens, goede traditie moeten in stand gehouden worden!
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om te begrijpen als je niet fatsoenlijk kan lezenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel belangrijk? Niet belangrijk? B? C? altijd leuk, die DAM![]()
Nee ik kan het me voorstellen na vandaagquote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mexico killen in eigen huis, beter wordt het niet
Ook al speelde VS met een prutselftal, het is wel mooie motivatiequote:Op maandag 27 juli 2009 00:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee ik kan het me voorstellen na vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |