quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Mirel het volgende:
Dan vind de eerstvolgende persoon ze vast wel grappig. Ik had er een aantal verzameld en gelijk gepost. Maakt me verder niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef aiemkoel het volgende:
Geschoren poesjeArm dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geniaal, stuk voor stukquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Mirel het volgende:
Dan vind de eerstvolgende persoon ze vast wel grappig. Ik had er een aantal verzameld en gelijk gepost. Maakt me verder niet uit.
ik vind ze grappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Mirel het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Flubberbal het volgende:
Ze zijn eindelijk aangekomen …
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hadden zij zonnebrillen op dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
Nigga stole my bike.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:18 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Inderdaad, deze heb ik nog geen week geleden gepost!
Maar hij blijft inderdaad leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |