Wel de ezels van Bruseghin.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Reya het volgende:
Is er al iets verteld over de vader van Voeckler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Nee, die ging zeilen, en hij is nooit terug gekomenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef 456 het volgende:
[..]
Was die geen bank bediende?
Of ik haal ik nu wat verhalen door elkaar...
Andersom gaan ze het ook nog over Ducrot zijn kanoën hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Evertjan het volgende:
vind het heerlijk als Ducrot het schaatsen van Herbert aan het afzeikt
Je bedoelt op het eiland Manquote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Horloge het volgende:
Het verhaal van Cavendish als bankbediende gaat ook een classic worden hoor!
ik mis de knipoogquote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef mrkrul het volgende:
Ik vind ze schitterend en ben fan:
Ik hoorde ze net alweer praten in termen van een ander's bordje leeg eten. Hilarisch!
Als je het zelf allemaal zo goed ziet hoeft het toch niet nog een keer herhaald te worden door de commentator? Ik vind hun legendarische uitspraken juist zo mooi, wie er in de kopgroep zit kan ik zelf ook wel zien.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik mis de knipoog![]()
Die 2 weten totaal niet wat ze doen en waar ze kijken moeten.
Ze zitten meer met hun kop in Wiki en in wielerhistorieboekjes dan ze opletten wat er in de koers gebeurt.
Bij een ontsnapping hebben ze amper door wie er in de kopgroep zitten zelfs niet wanneer het in beeld staat.
De laatste kilometer, ik weet niet of het Zeikstra of DeKrot was of allebei. Maar der gaat er 1 op zijn bek (Euskaltel) en maar roepen "ze gaan rechtdoor, ze gaan rechtdoor"![]()
van mij mogen ze ze inruilen, zet paul de leeuw er neer of een andere irritante presentator, alles betrer dan dit
dat dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Overigens ging die Euskaltel-renner duidelijk op zijn bek omdat hij niet instuurde en dus ging hij rechtdoor.
En buiten dat, je hebt dus de hele dag vrijwillig naar iets zitten kijken wat je irritant vindt? Er zijn genoeg alternatieven hoor...
Sorry hoor, wist niet dat dit topic alleen maar positief gepraat mocht worden over dijkstra en ducrotquote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je het zelf allemaal zo goed ziet hoeft het toch niet nog een keer herhaald te worden door de commentator? Ik vind hun legendarische uitspraken juist zo mooi, wie er in de kopgroep zit kan ik zelf ook wel zien.
Overigens ging die Euskaltel-renner duidelijk op zijn bek omdat hij niet instuurde en dus ging hij rechtdoor.
En buiten dat, je hebt dus de hele dag vrijwillig naar iets zitten kijken wat je irritant vindt? Er zijn genoeg alternatieven hoor...
Doe niet zo achterlijk, klein kind.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat dit topic alleen maar positief gepraat mocht worden over dijkstra en ducrot
Dijkstra
Ducrot![]()
Zo beter
Daar is een gezegde voor?? Altijd het laatste .......... hebben, wat was dat ook alweer??quote:
Waarom mag Smeets geen commentaar meer geven? Ik dacht dat hij nog steeds Dijkstra wegbonjourde als er een (op papier) leuke etappe te verslaan was?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef Barca het volgende:
Ach ... beter dan die josti's is er helaas niet. Smeets mag geen commentaar meer doen. Sporza en Eurosport is bagger. Radio Tour is leuk qua commentaar, maar die waren om 12:15 nog niet in de lucht. Verder te veel (slechte) muziek.
Geen idee. De directie van Studio Sport vindt hem te oud?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Waarom mag Smeets geen commentaar meer geven? Ik dacht dat hij nog steeds Dijkstra wegbonjourde als er een (op papier) leuke etappe te verslaan was?
Bij klassiekers mag hij nog commentaar doen volgens mijquote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Waarom mag Smeets geen commentaar meer geven? Ik dacht dat hij nog steeds Dijkstra wegbonjourde als er een (op papier) leuke etappe te verslaan was?
Die vertelde bij de proloog/1e etappe dat zijn vrouw al bevallen was.quote:Op maandag 6 juli 2009 03:52 schreef Unstoppable het volgende:
Ergens gelezen dat Smeets iig nog een paar etappes de plek van Herbie zou overnemen deze Tour. Geloof dat zijn vrouw ergens midden in de Tour was uitgerekend ofzo..
Tomquote:Op maandag 6 juli 2009 14:00 schreef wimderon het volgende:
Het kind van Herbert zal wel Denis (of Denise) Nikolaievich Dijkstra heten zeker?
Parijs, Lyon, Marseille toch, in die volgorde?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zei Dijkstra nu? Marseille de 2 na grootste stad van Frankrijk? Dat is toch Lyon?
Die nietsnut weet niks van de koers (ondanks dat hij een ex-renner is), en grappig is hij zeker niet. Geilt alleen op zichzelf!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:19 schreef Moonlighter het volgende:
Ik vind ducrot altijd wel grappig. maar die analyses van hem slaan echt helemaal nergens op. de man snapt echt helemaal niets van de koers.
Het klopt wat hij zei;quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zei Dijkstra nu? Marseille de 2 na grootste stad van Frankrijk? Dat is toch Lyon?
Dan klopt het dus niet wat ie zeiquote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef MxM het volgende:
[..]
Het klopt wat hij zei;
Parijs 2.113.000
Marseille 815.100
Lyon 444.100
de schatting dateert wel uit 2002.
http://www.voorbeginners.info/frankrijk/grootste-steden.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |