Ja, dit.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef McFearless het volgende:
Serieus, al had ik jouw humor gehad dan had ik mezelf voor de trein gegooid.
Bedankt mijn waarde. Eervolle vermelding ook voor McFearless. Hij weet goed te verwoorden wat wij hier allen denken.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef RickoKun het volgende:
BK heeft hier de topicwending medaille gewonnen!
Gefeliciteerd BK!!!!!!!!!!!!!!!!! TOPPER!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een klager ben jij. dit is gewoon grappig en als je dat niet vindt, best, maar één keer reageren is wel genoeg...quote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef McFearless het volgende:
Serieus, al had ik jouw humor gehad dan had ik mezelf voor de trein gegooid.
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wat een klager ben jij. dit is gewoon grappig en als je dat niet vindt, best, maar één keer reageren is wel genoeg...
het verbaasd mij dat jij je nog niet voor de trein hebt gegooid...
PRACHTIG TOPIC!
Ja en gelijk voor jouw Fifa topicquote:Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt die modje nou langs voor een slotje?
Ja, vast, jij kan hier wel om lachen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wat een klager ben jij. dit is gewoon grappig en als je dat niet vindt, best, maar één keer reageren is wel genoeg...
het verbaasd mij dat jij je nog niet voor de trein hebt gegooid...
PRACHTIG TOPIC!
Wat kwam er uit dan? Jonas-Sebastiaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:25 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik had dat ook. Ik stuurde een sms naar zo'n dienst over wat de perfecte babynaam zou zijn voor een kind van mij en mijn partner, maar hij was het er niet mee eens!
Eens, wat een drama.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef BigKahuna het volgende:
Als je dit serieus grappig vind móet je wel het syndroom van Down hebben.
dat hadden wij ook gedaan, maar op het moment dat we de sms kregen met de babynaam viel haar telefoon uit en waren we de sms kwijtquote:Op zondag 5 juli 2009 13:25 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik had dat ook. Ik stuurde een sms naar zo'n dienst over wat de perfecte babynaam zou zijn voor een kind van mij en mijn partner, maar hij was het er niet mee eens!
wat een zure types hierquote:Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef BigKahuna het volgende:
Als je dit serieus grappig vind móet je wel het syndroom van Down hebben.
Een prachtig topic nog wel.. Wat doe je als je wel een echt goed topic leest? Neem je dan een paar dagen vrij om dat te vieren?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:57 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wat een zure types hier... Ik kom normaal nooit op KLB, maar vind dit wel een prachtig topic (beter dan dat serieuze gejank). Het past wel in ONZ, maar dan was het een stuk minder leuk geweest.
over het syndoom van down beginnen
Je bent een gozer van begin 20 en je vindt dit grappig? Als je nou een 8-jarig meisje was (quote:Op zondag 5 juli 2009 13:57 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wat een zure types hier... Ik kom normaal nooit op KLB, maar vind dit wel een prachtig topic (beter dan dat serieuze gejank). Het past wel in ONZ, maar dan was het een stuk minder leuk geweest.
over het syndoom van down beginnen
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:57 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wat een zure types hier... Ik kom normaal nooit op KLB, maar vind dit wel een prachtig topic (beter dan dat serieuze gejank).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |