haha, dit is zo grappig.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:20 schreef Mike het volgende:
Ik heb ooit gratis een show van 'm gezien in Tilburg. In Nederland is-ie niet zo bekend en ze konden de kaarten niet kwijt, dus ze gaven ze weg.
Een van de leukste shows was dat die ik ooit live heb gezien.
Hehe, mja, dat was ook het leukste wat ik over 'm te vertellen had.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef Daskaar het volgende:
[..]
haha, dit is zo grappig.
ik was net aan t zoeken naar een topic op fok over Eddie en de enige die ik vond was degene die ik begonnen was onder een alias van 8 jaar terug, maar die was gesloten ondertussen.
maar de eerste of tweede reaktie die erin stond was van jou en toen zei je hetzelfde.
dus we vallen allebei in de herhaling!
maar wat relaxed dat ze de tickets weg gaven! Je zal wel met weinig vertrouwen het theater binnen zijn gegaan, ik bedoel het biedt weinig hoop als een show zo slecht verkoopt dat de tickets weg gegeven worden..
Vond het publiek het leuk? Konden ze m een beetje volgen, hij praat niet altijd even duidelijk en door zn improvisaties dwaalt ie nog wel es af..
OMG, is daar meer info over? DWZ, zijn er nog kaartjes?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef Daskaar het volgende:
ik krijg net een mail van zn site dat ie twee optredens geeft in amsterdam!!!
aaaaaahahhhhhhhhrrrrggg!!
en dat terwijl ik de hoop op had gegeven dak m kon bekijken deze toernee.
echt geweldig!!
nu nog iemand omkopen om met me mee te gaan
Grappig, in Engeland kost een show van hem zo 60 pondquote:Op zondag 5 juli 2009 13:20 schreef Mike het volgende:
Ik heb ooit gratis een show van 'm gezien in Tilburg. In Nederland is-ie niet zo bekend en ze konden de kaarten niet kwijt, dus ze gaven ze weg.
Een van de leukste shows was dat die ik ooit live heb gezien.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Hij is leuk ja!
Deze vind ik een van de leukste:
''What is it Sebastian, I'm arranging matches''
Dure show danquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Grappig, in Engeland kost een show van hem zo 60 pond
En verder, zie m'n sig.
Hij waarschuwt voor duurdere kaartjes en handelaren.quote:Eddie was particularly adamant that ticket prices should be kept to a minimum. Ł30 outside London and Ł35 in London.
dat was mijn eerste kennismaking met hem, ik was meteen om. vond het zo leuk, meteen laten horen aan mn broer, bij hem echter kon er geen glimlach van af, vreemd is dat toch hoe de 1 iets hilarisch vind en de ander doet t niks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ha, da's ook mijn favoriet, die heb ik zelfs nog in 1 van m'n lessen gebruikt, kinderen vonden het schitterend
.
Oh, misschien was het dan 60 pond voor beidequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dure show danVan zijn site:
[..]
Hij waarschuwt voor duurdere kaartjes en handelaren.
Leuk! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ha, da's ook mijn favoriet, die heb ik zelfs nog in 1 van m'n lessen gebruikt, kinderen vonden het schitterend
.
Hij heeft ook wel in grotere producties gespeeld zoals Ocean's 12 & 13, My Super Ex-Girlfriend en recent nog in Valkyrie. Hij is zeker geen onverdienstelijk acteur.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag hem laatst ook ineens in een film![]()
Leipe film ook trouwens. En hij speelt ook in Blueberry zag ik, maar die film heb ik te lang geleden gezien dus kan het me niet herinneren.
"the body of christ, who ordered the body of christ?"quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:59 schreef Sapstengel het volgende:
Of in Circles, "Drink this wine, it is my blood." "You said what?"
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Op welke dagen gaan jullie eigenlijk? Ik ga zaterdag de 14e.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
Ik heb tickets voor vrijdag 13 november![]()
Twee vrienden gaan mee, de rest kon die dag niet of vond het te duur (hoewel ze niet zo bekend zijn met de materie). Persoonlijk vind ik 42 euro nog meevallen
wa..?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
Oja idd, ik moet topics eens lezen.
Sinds kort trouwens ook de DVD van Sexie, de enige die ik nog miste. Wat een geweldige show is dat![]()
. Samen met Definite Article de beste imo
.
Ik heb gewoon een dvd-box uit het VK laten overvliegen, daar zitten al zijn shows inquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds kort trouwens ook de DVD van Sexie, de enige die ik nog miste. Wat een geweldige show is dat![]()
. Samen met Definite Article de beste imo
.
Ja dat vond ik ook inderdaad. Met "should've been funnier". En het einde was ook een beetje matig. Maar het publiek was ook erg moeilijk volgens mij, ivm dat van z'n andere shows. Ik vond het stuk van de Odyssey, hunter-gatherers en dat van Mars die dichtbij was echt te grappig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:00 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wa..?
sexie is zo'n teleurstelling!
zijn in mijn mening zo weinig goeie grappen.
t werd op een gegeven moment een beetje awkward hoevaak ie "should've been funnier" ertussen gooide.
he, ik zou naar m kijken als ie het telefoonboek voorleest, maar veel grappiger zou dat niet zijn dan Sexie..in mijn meniing dan he!
quote:Just doing a souncheck at Nottingham arena. On in one hour. There will be a live Twitter feed on the screens before the show
Vriendin en ik hebben kaarten voor de 13e, vanavond mooi ff kijken om op te warmen. Eerlijk gezegd vind ik ondertiteling bij Eddie Izzard wel prima, soms enigszins lastig te volgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:17 schreef Felixa het volgende:
Vrijdagavond aanstaande komt Dress To Kill op tv, bij Veronica om 23.25u!
Nog even snel wat nationale reclame voor de HMH.
Ik kan precies hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Vriendin en ik hebben kaarten voor de 13e, vanavond mooi ff kijken om op te warmen. Eerlijk gezegd vind ik ondertiteling bij Eddie Izzard wel prima, soms enigszins lastig te volgen
ah dat zou mooi zijnquote:Op maandag 13 november 2009 10:50 schreef Felixa het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben (weet écht niet meer waar) dat het 2x50 minuten duurt met een pauze.
Dus ik gok dat het rond 22.15/22.30u is afgelopen.
geen plaatsing hč dus als je een goed plekje wil moet je optijd zijnquote:Op maandag 13 november 2009 16:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Start 20.15. Zaal open om 18.45.
WTF. Gewoon anderhalf uur
Ja, ongeplaceerd maak ik wel vaker mee. Maar anderhalf uur van te voren de zaal open gooien vind ik vrij uniek hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen plaatsing hč dus als je een goed plekje wil moet je optijd zijn
Dan verkopen ze ook nog wat bier dat is natuurlijk de bedoeling van de bierhal. Bij comedy verkoop je anders maar 2 drankjes maxquote:Op maandag 13 november 2009 16:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, ongeplaceerd maak ik wel vaker mee. Maar anderhalf uur van te voren de zaal open gooien vind ik vrij uniek hoorMaar misschien doen ze dat ook omdat mensen waarschijnlijk van ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat getwitter vond ik ook erg leuk.
En het duurde dus véél langer dan ik had gedacht en ook langer dan op de deur stond.
Het begon zo tegen 20.20u en om 23.15u stonden we weer buiten.
Heb allebei de bekers gekocht, die van Stripped en de Cake or Death-beker.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als ik me niet vergis is ongeveer alles uit het tweede deel van de show.
-edit-
Die camerabeelden voor de show waren ook geweldig, leuk om te zien hoe sommige mensen reageren![]()
Wat zat ik me daar toch te stressen toen ie toch weer doorging nadat hij had 'afgesloten'quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Felixa het volgende:
Het begon zo tegen 20.20u en om 23.15u stonden we weer buiten.
Volgens mij zaten er idd ook een hoop expats tussen. Geweldig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:29 schreef 988012 het volgende:
[..]
Wat zat ik me daar toch te stressen toen ie toch weer doorging nadat hij had 'afgesloten'M'n laatste trein richting de andere kant van het land ging al om 23:19, had niet gerekend op een pauze van een half uur...
Heb ik nog veel gemist? Liep net weg toen ie lekker op gang kwam over de maan
Vond het verder wel leuk voor een keertje. Ben niet laaiend enthousiast maar heb me zeker wel vermaakt. Toch wel erg lastig om het verhaal te blijven volgen, lig je de ene keer in een deuk, snap je de andere keer niet waarom de andere helft zo zit te lachen. Kon het verder wel goed volgen vanaf de eerste rij van de tribune![]()
Trouwens wat een opkomst uit andere landen zeg, leek wel of een derde van de zaal z'n hand opstak toen ie vroeg naar Britten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Deur ging om half zeven open, ik was er om kwart voor zeven en zat op rij 4.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je er bent wanneer de zaal opengaat, is dat op tijd genoeg voor goede plaatsen? Of moet ik me echt U2 taferelen voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me een prima tijd. Ik kwam 10 minuten na het openen van de zaal aan, en ik kon nog n goed plekje vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je er bent wanneer de zaal opengaat, is dat op tijd genoeg voor goede plaatsen? Of moet ik me echt U2 taferelen voorstellen?
Jaquote:Op zondag 15 november 2009 00:39 schreef Felixa het volgende:
Was jij dit, Sapstengel?![]()
Sapporo23: @eddieizzard greetings fro apeldoorn. in the hmh nowand hi to everyone from fok.nl
Speedo's busted?quote:Op zondag 15 november 2009 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nog geflitst op de heenweg. Crap 100km p/u snelwegen rond Amsterdam.
I'm very busy..quote:Op zondag 15 november 2009 17:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Het was de eerste show van Izzard die ik zag. Sowieso de eerste hele show van de beste man. Ik had af en toe echt moeite om bij te komen. Heb meerdere malen tot tranen aan toe zitten lachen.
"Searg, he's a Raptor!"
O, dat is netjes.quote:Op zondag 15 november 2009 19:49 schreef Felixa het volgende:
DVD komt 23 november uit.
Of als je het meteen goed wilt aanpakken, klik.
Oeh die 7 box klinkt erg aanlokkelijkquote:Op maandag 15 november 2009 19:49 schreef Felixa het volgende:
DVD komt 23 november uit.
Of als je het meteen goed wilt aanpakken, klik.
Ik vond juist dat hij dat wat te vaak deed... Misschien vond ik het storend omdat er naast me een Britse koe zat die overal veel te hard om lachte, waaronder deze grapjes. Bij het rondvragen waar iedereen vandaan kwam (ze kwamen wel overal vandaan trouwensquote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Reena het volgende:
Wat een leuke show, zeg! De dag erna had ik nog een beetje pijn in mijn wangen van al dat lachen. Echt geweldig!
Ik moest ook erg lachen om de stukjes als bleek dat de grap niet werkte of men het niet begreep
[ afbeelding ]
"must be funnier" of "lost them in this bit"
quote:Eddie Izzard op 19 en 20 april 2013 in de Heineken Music Hall!
EDDIE IZZARD: FORCE MAJEURE
WORLD TOUR 2013
EDDIE IZZARD'S BRAND NEW WORLD TOUR
Force majeure (French, pronounced: [fɔʁs maʒ˝ʁ][1]) "superior force", "chance occurrence, unavoidable accident"
In 2011 EDDIE IZZARD, the man who turned talking 'Bollocks' into an art form performed and sold–out Madison Square Garden in New York. He spent a three-month residency at the Théâtre de Dix Heures in Paris performing STRIPPED: 'Tout en Francais' (in French!) and then become the first stand-up to play a solo show at Los Angeles' legendary Hollywood Bowl. It was an extraordinary year from an extraordinary man. Never one to rest on his laurels IZZARD now plans to take on the world with a brand-new comedy tour, FORCE MAJEURE.
FORCE MAJEURE will be the most extensive comedy tour ever. It begins its mammoth journey around the globe during spring 2013. From Cardiff to Kathmandu, Moscow to Mumbai, EDDIE will visit 25 countries throughout Europe, USA, Africa, Russia, Australia, New Zealand, India, Nepal and The Far East.
Morgenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef Felixa het volgende:
Nog meer mensen die een van de aankomende dagen naar de HMH gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |