Hoi allemaal,
Ik heb wat vrienden gevraagd of ze mee willen op vakantie deze zomer en er zijn wat mensen die dat wel willen. Ik heb ook op Twitter een kleine oproep gedaan en dacht: laat ik op Fok! ook eens kijken of er toevallig nog avontuurlijk ingestelde mensen zijn die bijvoorbeeld al wel weten waar ze heen willen, maar geen medereizigers kunnen vinden. Dit zijn de opties:
23 juli t/m 1 augustus (10 dagen)
Optie 1: Vliegen naar Kroatie, 10 dagen door Kroatie rijden, inclusief ritje naar Venetie in Italie en wellicht wat andere buurlanden. Kosten vlucht, auto en verblijf onderweg ongeveer 750 EUR.
Optie 2: Vliegen naar Noorwegen, 10 dagen door Noorwegen rijden (fjorden!). Kosten vlucht, auto en verblijf onderweg ongeveer 700 EUR.
5-26 augustus (mogelijke uitloop naar 29e): ZUID-AFRIKA.
Plan: Met KLM naar Johannesburg. Auto huren en drie weken lang door Zuid-Afrika rijden. Natuur- en wildparken, Kaapstad, etc. Er zijn twee manieren om deze reis te doen. Ten eerste: georganiseerd via een reisbureau. Dan kosten reis, verblijf en autohuur (exclusief eten en benzine) ongeveer 2300 EUR. De tweede optie -die door velen wordt aangeraden- is vlucht+auto boeken, en dan zelf accommodatie onderweg opzoeken. Dat zal ergens tussen de 500-900 EUR goedkoper zijn en het verblijf is dan waarschijnlijk enkele dagen langer dus. Ik ben erg voor optie twee dus.
Let op: op
http://blogger.xs4all.nl/locuta/archive/2009/07/05/495366.aspx staat deze informatie ook, plus hoe je je aan kunt melden om mee te gaan.
Reactie uiterlijk morgen om 12:00 uur dus!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)