abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 12:38:35 #1
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70663682
Hoi allemaal,

Ik heb wat vrienden gevraagd of ze mee willen op vakantie deze zomer en er zijn wat mensen die dat wel willen. Ik heb ook op Twitter een kleine oproep gedaan en dacht: laat ik op Fok! ook eens kijken of er toevallig nog avontuurlijk ingestelde mensen zijn die bijvoorbeeld al wel weten waar ze heen willen, maar geen medereizigers kunnen vinden. Dit zijn de opties:

23 juli t/m 1 augustus (10 dagen)
Optie 1: Vliegen naar Kroatie, 10 dagen door Kroatie rijden, inclusief ritje naar Venetie in Italie en wellicht wat andere buurlanden. Kosten vlucht, auto en verblijf onderweg ongeveer 750 EUR.
Optie 2: Vliegen naar Noorwegen, 10 dagen door Noorwegen rijden (fjorden!). Kosten vlucht, auto en verblijf onderweg ongeveer 700 EUR.

5-26 augustus (mogelijke uitloop naar 29e): ZUID-AFRIKA.
Plan: Met KLM naar Johannesburg. Auto huren en drie weken lang door Zuid-Afrika rijden. Natuur- en wildparken, Kaapstad, etc. Er zijn twee manieren om deze reis te doen. Ten eerste: georganiseerd via een reisbureau. Dan kosten reis, verblijf en autohuur (exclusief eten en benzine) ongeveer 2300 EUR. De tweede optie -die door velen wordt aangeraden- is vlucht+auto boeken, en dan zelf accommodatie onderweg opzoeken. Dat zal ergens tussen de 500-900 EUR goedkoper zijn en het verblijf is dan waarschijnlijk enkele dagen langer dus. Ik ben erg voor optie twee dus.

Let op: op http://blogger.xs4all.nl/locuta/archive/2009/07/05/495366.aspx staat deze informatie ook, plus hoe je je aan kunt melden om mee te gaan.

Reactie uiterlijk morgen om 12:00 uur dus!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_70664925
Noorwegen even duur als Kroatie ? Ik vond Noorwegen erg duur met verblijf en eten en drinken enz. Wel echt de moeite waard!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zondag 5 juli 2009 @ 13:24:01 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70664992
Ben je niet wat optimistisch door 10 dagen Noorwegen net zo duur te schatten als 10 dagen Kroatie?
Optie 2 klinkt wel heel aantrekkelijk, 't is 10 jaar geleden dat ik in Noorwegen ben geweest.
censuur :O
  zondag 5 juli 2009 @ 13:32:29 #4
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70665239
Ik ben er net zelfs achtergekomen dat Noorwegen waarschijnlijk nog 200 EUR goedkoper is (!). Vlucht vanaf Dusseldorf kost 6 EUR inclusief belasting. Betekent avondje eerder met de trein naar Dusseldorf (48 EUR retour), hostel (22 EUR) en dan vlucht. Scheelt 200 EUR.

Alles is exclusief eten en drinken natuurlijk. Maar verder deel je de kosten ivm gedeelde auto en gedeelde kamers. Dus tis echt goedkoop. Tenzij je alleen maar alcohol wilt drinken, dan wordt het duur.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_70665716
Een retourtje Amsterdam - Oslo met Norwegian voor die genoemde data kost incl alles niet meer dan 140 euro, dus waarom zou je dan eerst naar Dusseldorf gaan, daar nog de bus moeten nemen naar Weeze (wat ook vanaf Utrecht kan) voor 15 euro, en dan nog eens de 30 euro aan extra toeslagen van Ryanair willen betalen ?
pi_70670819
ik kan naar je zwaaien als je in Zuid Afrika bent aangezien ik er woon. (woon in johannesburg) Dus moet je nog iets van info willen let me know
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  zondag 5 juli 2009 @ 20:54:35 #7
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70679818
Die 140 EUR tip is ook wel handig ja. Thanks.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:55:38 #8
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70679856
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:38 schreef RPG het volgende:
ik kan naar je zwaaien als je in Zuid Afrika bent aangezien ik er woon. (woon in johannesburg) Dus moet je nog iets van info willen let me know
Nou, ik was van plan om in Johannesburg te gaan couchsurfen (www.couchsurfing.com), maar als je logeerplek hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')