Dan pas je de OP ook maar lekker aanquote:Op zondag 5 juli 2009 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als je het al 3 keer gebruikt is het is geen 30 ml meer he, eerder 28 ofzo
Oja en ik heb het juiste subforum ingesteld
maar even OT, waar ruikt ie eigenlijk naar ?quote:
Nee alleen de mijne en de reactie van Jimbo op mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft ie ook seireus die reacteis weg zitten halen
zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:31 schreef Jimbo het volgende:
ik wil nog steeds weten hoe je de geur zou kunnen omschrijven , is het fruitig , zeepig ? of wat...
ja , jij wil het verkopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga naar de winkel en ga ruiken nerd =(zoek gewoon maar een omschrijving op google
Jou lekker maken is redleijk onmogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja , jij wil het verkopenmaak me maar lekker
![]()
Mja daar kom ik weer net niet in de buurtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Breng je het naar Breda voor 15,- ?
je kan de trein nemen!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja daar kom ik weer net niet in de buurt
Irritant dat zo'n ding wee rniet door de brievenbus akn en er dan gelijk 7euro pakketkosten bij komt
Ja dan ben ik 2 uur onderwegquote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
je kan de trein nemen!
kom ik met de auto naar het station.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |