abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71629636
Hoera restaurantweek!

Ik heb lunch bij de Lindehof en Wolfslaar en diner bij de Karpendonkse hoeve.
Dat zijn drie sterren in drie dagen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_71632043
Verdorie! Gemist....

Mijn favo restaurant, en ik kan er niet terecht voor mijn 10jarig liefjes jubileum...

Ontzettende boohoooooo!

On-be-grijp-lijk... dat ik dit gemist heb
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:22:11 #78
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71632284
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef jack4ya het volgende:
Verdorie! Gemist....

Mijn favo restaurant, en ik kan er niet terecht voor mijn 10jarig liefjes jubileum...

Ontzettende boohoooooo!

On-be-grijp-lijk... dat ik dit gemist heb
Voor je 10-jarig liefjes jubileum heb je vast wel een paar tientjes extra over? Wel jammer though
pi_71632482
Nou... er stond dat ze gesloten waren deze week.
En het is niet bepaald goedkoop, dus het was een mooi cadeautje geweest.

Maar om nu een week ná je verjaardag en ná je jubileum te gaan eten voor een veelvoud van het bedrag... sjah.

Dan was ik toch liever deze week gegaan.

Ik voel me een beetje beroofd geloof ik. Eerder deze maand en ook gister hadden we het er nog over, dat we er morgen graag wilden eten, maar het was gesloten, dus hebben we wat anders besloten.

Vooral ook omdat het een top5 restaurant is/was (waar er gek genoeg maar 4 van zijn) zonder sterren dat wel, maar als 1-5 hoogst gewaardeerd nav vorige RW.

[ Bericht 1% gewijzigd door jack4ya op 05-08-2009 20:35:49 ]
pi_71632495
*pruil*
pi_71632514
ik twijfel toch weer of ik niet naar bibelot moet gaan, want ze waren de vorige keer toch wel erg jummie.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:01:53 #82
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_71642938
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef TNA het volgende:
Volgens mij loopt de volgorde van volgeboekt zijn gelijk met de aflopende prijs van de betreffende restaurants Ik vraag me af of mensen die voor 25 euro bij La Rive gaan eten zich realiseren dat ze voor een fles wijn aldaar een veelvoud van dat bedrag betalen. Anyway, leuke actie.
Dat vergeten veel mensen inderdaad... Je bent in totaal toch snel ruim 100 euro kwijt voor twee personen, als je dan bij een ster gaat eten nog 10 euro extra p/p.
Dus voor de arme studenten onder ons die luxe uit eten willen, met een glaasje kraanwater bij het eten ga je er niet komen denk ik (Overigens ben ik net zo'n student, maar dan minder arm en met 'n werkende )
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_71687615
Na in maart 7 dineetjes te hebben geboekt tijdens de RestaurantWeek (de 7 wijnarrangementjes hakten er goed in...) heb ik me nu rustig gehouden met twee, maar wel een lunch op zondag bij Merlet in Schoorl, mijn eerste sterrenlunch :-) Precies op m'n verjaardag.

Had trouwens "Librije's Zusje" wel eens willen proberen.
Hier had uw advertentie kunnen staan
pi_71728175
Ik ga bij het Nonnetje eten in Harderwijk.. top. top top.
pi_71744914
http://www.restaurantweek(...)aag/restaurants/solo

ik zag dat er nog plek was bij sterren restaurant Solo, in Gorinchem .
Ga ik woensdag eten...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:01:48 #86
139770 Miasan
Roemer has it
pi_71792394
Yay, dit keer ben ik er ook op tijd bij. Ik ga met m'n vriend en nog een vriend op zaterdag de 29e eten bij Bistro 't Gerecht in Groningen. Klonk veelbelovend, ook wat betreft reviews op Iens.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_71816097
Iens doet aan vriendjespolitiek en is onbetrouwbaar ondanks ze dat graag tegenspreken.
Hoe doet men dat? simpel, sommige coordinatoren van bepaalde regios kunnen bij alle inschrijvingen als je je hebt aangemeld om dat boekje te ontvangen als cadeau(gewoon klantenbinding) op je huisadres. Zo kan men dus bij al je persoonlijke gegevens en enkelen hebben zo bepaalde gasten die negatieve ervaringen hadden bij bepaalde restaurants telefonisch zwart gemaakte bij die betreffende restaurants.
(gewoon opgebeld met " is bij U een zekere ... geweest? nou... etc ") Onnodig om te vertellen dat men dit van hoog tot laag tegenspreekt maar feit is dat Iens ten favoure van de goede verstandhouding met die restaurants alle ook maar enigzins negatieve ervaringen van gasten tov bepaalde restaurants censureert en weghaalt op hun forums.Een naam die veelvuldig opduikt is de coordinator uit Rotterdam een zekere Maarten van der Jagt. Dit lijkt kwaadsprekerij maar helaas is hier al van verschillende kanten al op diverse fora's melding van gemaakt dat dit heeft plaatsgevonden. Zelfs Johannes van Dam vd Telegraaf veegde ooit de vloer aan met Iens zijn werkwijze.

ontopic: Ik heb met mijn vriendin bij Le Garage en Klein Paardenburg in Ouderkerk aan de Amstel geboekt.
Ben erg benieuwd maar vrees alvast een bodempje te moeten leggen om geen erge honger te lijden.

[ Bericht 5% gewijzigd door FP128 op 12-08-2009 12:58:54 ]
75 topics = FIN
pi_71846286
Ben zo nieuwschierig naar de uitslag van de wedstrijd..:)
pi_71846644
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef Windigo het volgende:
Ben zo nieuwschierig naar de uitslag van de wedstrijd..:)
Daar is het andere topic voor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71854615
Ik wil weer eten met Isabeau
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_71855837
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef Ripley het volgende:
Ja, daar wil ik ook best een keer een beschuitje mee eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71875645
En wat is zo byzonder aan Isabeau dat jullie met haar een beschuitje willen eten? Is zijn een Playboy model oid? (like who cares) of is ze stinkend rijk ala P.Hilton?

Ik heb trouwens vandaag iets nieuws ontdekt m.b.t de reserveringen voor de restaurantweek.

Als er op de website van organisatie staat dat iets is volgeboekt dan hoeft dat niet te betekenen
dat het ook zo is. Het zit nl. zo: Restaurants hebben dit hele gebeuren uit handen gegeven aan
die organisatie met daarbij hoeveel plaatsen men ter beschikbaar stelt voor die periode. Echter
het kan zijn dat het restaurant zelf ook rechtstreekse reserveringen ontvangt van bijvoorbeeld
vaste gasten die daar toevallig in die week ook willen komen eten. De restaurants boeken dan
die reserveringen gewoon en dan kan het zijn dat er dus geen plaats meer is voor hen die via
de organisatie website hebben gereserveerd. Anderzijds hoeft vol op de website niet te beteken
dat het restaurant ook daadwerkelijk afgeladen vol zit want vaak is er gewoon nog plaats ondanks
de melding van "vol"op de website. Beste oplossing dus? Gewoon rechtstreeks als argeloze klant
met je restaurant van je keuze bellen en voor die week reserveren en als je daar hebt het RW
menu nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door FP128 op 14-08-2009 14:22:41 ]
75 topics = FIN
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:12:03 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71875837
It's amazing.
Dat niemand daar in al die jaren nou is opgekomen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71876491
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef Ripley het volgende:
dan zul je wel naar het hoge noorden moeten
ik heb al de zaterdag, bij Kaatje
pi_71880164
ik was van de week bij solo, in Gorinchem, daar gaan ook zondag / maandag extra open.
Er was nog wat plaats
pi_71913353
Gereserveerd bij twee sterren-restaurants. Helaas is er met de derde reservering iets fout gegaan, want die wilde ik eigenlijk ook graag eens proberen, maar die zit nu vol. Ik heb dus gereserveerd vanuit een internetcafé in Italië, vandaar dat ik het pas later kon herstellen. De Lindeboom en Avant Garde Van Groeninge. De Karpendonkse Hoeve heb ik gemist helaas, maar misschien kan ik morgen eens bellen naar aanleiding van de tip hierboven.
anonieme razernist
pi_71916856
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:59 schreef NoCigar het volgende:
Gereserveerd bij twee sterren-restaurants. Helaas is er met de derde reservering iets fout gegaan, want die wilde ik eigenlijk ook graag eens proberen, maar die zit nu vol. Ik heb dus gereserveerd vanuit een internetcafé in Italië, vandaar dat ik het pas later kon herstellen. De Lindeboom en Avant Garde Van Groeninge. De Karpendonkse Hoeve heb ik gemist helaas, maar misschien kan ik morgen eens bellen naar aanleiding van de tip hierboven.
Als ik jou was zou ik daar mee uitkijken. Van wat ik gezien heb in de duurdere restaurants is wel dat ze een deel van de tafels voor RestaurantWeek doen, maar de rest is voor gewone klanten. Meestal staat er bij de RW-tafels ook alvast menu's op tafel. Mocht je los reserveren dan is het gewoon niet de bedoeling dat je het RW-menu neemt en ik denk ook niet dat je dat gaat krijgen, tenzij je vaste klant bent.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:11:15 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72129999
Wie is gisteren al geweest en waar blijven de recensies?
Poef.....gone! ©golfer
pi_72135010
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

dan zul je wel naar het hoge noorden moeten
ik heb al de zaterdag, bij Kaatje
pi_72135154
We wilden eigenlijk wel iets reserveren dus ik heb dit weekend zitten kijken maar ik ken al die restaurants niet eens, en bij de helft vraag ik me af of je er niet altijd wel voor 25 euro zou kunnen eten.
Heeft iemand nog een aanrader in de buurt van Utrecht?
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')