Wist je dat ik meer dan 10.000 postjes op VOL heb gespamt? Tijdje terug alweer, maar prima toeven daar.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:23 schreef Anniebab het volgende:
Zie je t al voor je?/Kom ik daar straks afgeschoten, met een vuurpijl nog op me rug, haar geschroeid, Hallo ik ben Annie, mooi weer he?Zegt Beer ofzo ja ennu weet je nog meer? Nou nee nu ff niet,moet eerst een maand inkomen durf ik me mond op te halen, ja ik zie de film al draaien.
Ik heb er zo'n 125quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist je dat ik meer dan 10.000 postjes op VOL heb gespamt? Tijdje terug alweer, maar prima toeven daar.
Ik kom er niet aanquote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist je dat ik meer dan 10.000 postjes op VOL heb gespamt? Tijdje terug alweer, maar prima toeven daar.
Ja dat heb jequote:Op zondag 5 juli 2009 16:54 schreef Talitha het volgende:
14.000+ zijn het er!Das toch wel ernstig, dat ik meer gespamt heb dan een Bommert.
Nouja, als je meeneemt dat ie hier tegelijkertijd ook bezig is..quote:Op zondag 5 juli 2009 16:54 schreef Talitha het volgende:
14.000+ zijn het er!Das toch wel ernstig, dat ik meer gespamt heb dan een Bommert.
Ja en nog met eenogigen PM,tquote:Op zondag 5 juli 2009 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als je meeneemt dat ie hier tegelijkertijd ook bezig is..
En dat ik een eerder account waarop nog wat stond gedelete hebquote:Op zondag 5 juli 2009 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als je meeneemt dat ie hier tegelijkertijd ook bezig is..
Voor zover ik weet kun je geen account deletenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat ik een eerder account waarop nog wat stond gedelete heben daarna opnieuw aangemaakt
Ow, sorry, ik lees ook niet allesquote:Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar had ie toch over?180 kilo een oog en nog iets leuks ,weet niet meer wat.
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Talitha het volgende:
Tss, allemaal onzinargumenten. Ik ben gewoon een betere spammert. En ook nog eens met veel minder spelvouten.![]()
Jullie krijgen nu de tijd om me in te halen, want ik ben ff fietsen.
Hier, of op VOL?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Talitha het volgende:
Tss, allemaal onzinargumenten. Ik ben gewoon een betere spammert. En ook nog eens met veel minder spelvouten.![]()
Jullie krijgen nu de tijd om me in te halen, want ik ben ff fietsen.
zit ook tv te kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je doorposten, daar word je fit van
hier welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |