Hallo ik moest ook vroeg slapenquote:Op zondag 5 juli 2009 05:11 schreef Tessio het volgende:
[..]
Van slapen komt nu niet veel meer, kon je me niet ff waarschuwen van tevoren?
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Nix ....... aan MIJ heb je je handjes vol hoor. En ik vergeef het je dat je uit 020 komt dan.Wat denk kom je met haar op de lijst Luus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net vers jahquote:Op zondag 5 juli 2009 05:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Jij zal nooit tot ons groepje behoren .......... zou je wel willen.![]()
Een echte Fokkert had allang een tubgirl uit de kast getrokken om erbij te horen. DAN laat je pas zien dat je ballen hebt.
Trustequote:Op zondag 5 juli 2009 05:18 schreef HiDiHo het volgende:
Weltrusten dames en heer, het was me weer een waar genoegen.
Later![]()
Goh heeeeeerlijk zo als je mij behandeltquote:Op zondag 5 juli 2009 05:18 schreef luciano het volgende:
[..]
Ga maar gebukt staan , dan zal ik je een paar andere stoten geven. Voor je kanus
in het echie is tie nie zo heurquote:Op zondag 5 juli 2009 05:19 schreef Tessio het volgende:
Nou Eef, wat zal ik zeggen?...zin om te bubbelen?
Nou dat denk ik toch maar nietquote:Op zondag 5 juli 2009 05:20 schreef Marloesz het volgende:
[..]
anders probeer je het volgende week weer..
Jij houdt niet van zacht en teder heb ik gemerkt. Gewoon , pats boem , keihard en recht voor zn raap , nou , dan kun je me keihard krijgen hoor !quote:Op zondag 5 juli 2009 05:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goh heeeeeerlijk zo als je mij behandelt
Nou dat denk ik toch maar nietquote:Op zondag 5 juli 2009 05:20 schreef Marloesz het volgende:
[..]
anders probeer je het volgende week weer..
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:22 schreef luciano het volgende:
Eeffies kroeggedrag kennende heeft zij meer bans gehad daar dan ik ooit zal KUNNEN verzamelen op Fok.![]()
Nee schat dit is het, meer zoals deze heb ik hier nog niet gevondenquote:Op zondag 5 juli 2009 05:24 schreef Tessio het volgende:
Poeh hee Eef, wat heb je nog meer in je vriendenbestand voor verrassingen zitten?
Of...kan ik nu 'rustig' een powernap doen?
Ja je kent mequote:Op zondag 5 juli 2009 05:27 schreef luciano het volgende:
[..]
Jij houdt niet van zacht en teder heb ik gemerkt. Gewoon , pats boem , keihard en recht voor zn raap , nou , dan kun je me keihard krijgen hoor !
zou ook raar zijn als er nog ergere bestondenquote:Op zondag 5 juli 2009 05:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee schat dit is het, meer zoals deze heb ik hier nog niet gevonden
Hij is ook uniekquote:Op zondag 5 juli 2009 05:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat er nog zo eentje opstaatquote:Op zondag 5 juli 2009 05:32 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als er nog ergere bestonden
ff wachten nog..quote:
Dan kan ik met een gerust hart slapen.quote:Op zondag 5 juli 2009 05:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
zou voor je wel druk worden als er teveel van dat soort tegelijk aanwezig zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |