Je bent een TE lekker ding om een dag ongebruikt in de kast te laten liggen, darn u .........alleen je LULT gewoon te veel , je moet eens meer het zaad in je mond voegen de daad bij het woord voegen, ............of zoiets.quote:Op zondag 5 juli 2009 06:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nog gaan zoeken Luus, ik doe heus me best wel.
Maar dat agressieve schrikt de mannen toch af, zo van daar moet vast iets mis zijn met haar![]()
Ach ja ik kan ook is een keertje de kroeg in duiken en er 1 uitzoekt maar dat doe ik dan toch weer niet.
Ik zit te vreemd in elkaar omdat te kunnen snappen Luus.
Ach ja shit happensquote:Op zondag 5 juli 2009 06:23 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ja daar begrijp ik dus ook helemaal niks van..![]()
hij zal toch wel gehecht zijn aan kaylee denk ik
quote:Op zondag 5 juli 2009 06:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Niet verder vertellen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
Ik pas evenquote:Op zondag 5 juli 2009 06:23 schreef luciano het volgende:
[..]
Diegene die wil weten of het 18 of 19 of 20 is .... die mag het zelf meten. Maar pas op . Meten is een iets ander begrip voor mij dan wat in jullie dikke van luciano dale staat ........ PROEFONDERVINDELIJK VOELEN = meten ....... passen en meten zeg maar , en dan mag je schatten. DAARNA halen we de meetlat erbij om te kijken of je goed hebt geschat.![]()
Any takers ?
hoe lang ben je hier dan al?quote:Op zondag 5 juli 2009 06:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, bestaat er zo'n topic.
Jezus wat moet ik hier nog veel leren
quote:Op zondag 5 juli 2009 06:32 schreef Marloesz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) neequote:Op zondag 5 juli 2009 06:25 schreef luciano het volgende:
[..]
a) ik ben dus 3e keus na Bommel + Beer ............
b) Praatjes vullen geen gaatjes .....................
c) NEUKEN ??????????????
Ja maar hij kan heul nie tellen toch Luus?quote:Op zondag 5 juli 2009 06:26 schreef Marloesz het volgende:
[..]
hou je je vinger waar de driehoek stopt..
meet je vanaf daar verder..
dat tel je bij elkaar op..
zo moeilijk is dat toch niet..![]()
Op school had je ook wel eens A4 formaat..
en ook alleen die geo driehoek
quote:Op zondag 5 juli 2009 06:27 schreef Marloesz het volgende:
[..]
denk dat ik niet kan schatten..
want heb mezelf nooit opgemeten
En dat helpt, je klikt daar zo doorheenquote:Op zondag 5 juli 2009 06:29 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ze vragen wel altijd netjes of je ouder dan 18 bent..
ik heb het idee dat jij de directste bent van allemaalquote:Op zondag 5 juli 2009 06:25 schreef luciano het volgende:
[..]
a) ik ben dus 3e keus na Bommel + Beer ............
b) Praatjes vullen geen gaatjes .....................
c) NEUKEN ??????????????
Ja maar dan begint het toch een beetje eng te worden of heb je dat niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 06:30 schreef Marloesz het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, schep er dan nog een paar cm meer bij op..![]()
dit is zo gewoon
Zou nou en geloof mij de dag komt wel weer voor mij en daar ga ik dan gretig even al mijn schade mee inhalenquote:Op zondag 5 juli 2009 06:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Je bent een TE lekker ding om een dag ongebruikt in de kast te laten liggen, darn u .........alleen je LULT gewoon te veel , je moet eens meer het zaad in je mond voegen de daad bij het woord voegen, ............of zoiets.
Op een eerste date neuk ik niet. Maar ik heb haar na onze eerste date direct ge_es_em_est met de datum voor de 2e date om WEL te neuken , maar 30 februari kon ze niet zei ze............... NOT MY LUCKY DAYquote:Op zondag 5 juli 2009 06:36 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jij de directste bent van allemaal![]()
misschien dat je dat wat moet minderen..
want ondanks dat ik duidelijk zie dat ze je leuk vindt..![]()
ben je net iets te snel..![]()
kun je dat beter op de eerste date zeggen
quote:Op zondag 5 juli 2009 06:33 schreef luciano het volgende:
[..]maar ze hebben bestaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ook wel als je verslaafd bent aan een forum en zoals ik lees vaak een ban krijgt..
Heb ik gelukkig snel afgeleerd jaren geleden op partyflock..
Ik maar schelden tegen mijn pc dat ik er niet op kon..
[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
hij kan ook een foto posten..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar hij kan heul nie tellen toch Luus?
Eigenlijk vanaf de Bunker ben ik pas gaan meeposten.quote:
wat denk jij dan dat jij oneindig diep bentquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 06:33 schreef luciano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het altijd zo irritant..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dat helpt, je klikt daar zo doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |