Ik her her her haal mijn goede grap grap grap en misschien.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:24 schreef Edwinuss het volgende:
En je faalt erin om grappig te zijn Tong.
Je "grappen" zijn oud en allemaal al een keer gedaan. Neem een aantal maanden pauze en doe dan weer lekker mee.
Ik neem niet eens de moeite om het te lezen. Je zal wel weer proberen grappig te zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik her her her haal mijn goede grap grap grap en misschien.
Maar dat kun je een kor kor korsakov niet kwa kwa kwa lijk nemen.
Mooi ku ku ku kutquote:Op zondag 5 juli 2009 04:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om het te lezen. Je zal wel weer proberen grappig te zijn.
Mijn smaak is breedquote:
BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM..BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM...BOEM..BOEM....BOEM....BOEM.BOEM...BOEM...quote:Op zondag 5 juli 2009 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nu nog een stevige baslijn.Verder wel gewoon lekker kaal houden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 07:41 schreef Superwatje het volgende:
Ooit es een stotteraar in een restaurant gezien met 12 spa's op zijn tafeltje.![]()
Hij had geprobeerd om een spaghetti te bestellen.![]()
"Mag ik van u een spa...spa....spa....spa...spa...spa...spa....spa....spa...spa...spa...spa....spa....spa...spa..."
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoor dat nu. Ground Zero is hier een paar km vandaan, zo'n hardcore festival.
wat wat wat wat wat een een een goeie goeie goeie grap grap grapquote:
Irritante kloonquote:Op zondag 5 juli 2009 09:34 schreef Jonny_ het volgende:
[..]
wat wat wat wat wat een een een goeie goeie goeie grap grap grap
Irritante kloonquote:
Dat heet emo.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:22 schreef Biefstuk het volgende:
Komt een gothic bij de bakker...
Gothic: 1 wit graag.
Bakker: Gesneden zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|