Daar waar je geen penetraties of pijpen mag zien?quote:
Maar het is wel klasse. Ik hou niet van zo`n kale kettingrokende gespierde man met een pielemans van tig meter die een blond schoolmeisje met bril op mishandelt.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar waar je geen penetraties of pijpen mag zien?
Ja, kut interviews. Wat boeit mij nou dat Guido Weijers op Sensation White staatquote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Rijpie het volgende:
lekker naar http://events.bnn.nl/page/sensation gaan, hoef je ook geen gekleurd wijf op sensation WHITE te zien
Witte Suck Sensation?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:15 schreef Susi het volgende:
Wss technische mankementen. Maar zoals gezegd, in elk geval niet dat wijf
Gaat welquote:
Dus hij zit ook aan de pillen? Met z`n grote oogjesquote:Op zondag 5 juli 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, kut interviews. Wat boeit mij nou dat Guido Weijers op Sensation White staat
Nope, was gewoon klaar. Vorig jaar ook al zo. Registratie is vast voor DVD only ofzoquote:Op zondag 5 juli 2009 02:15 schreef Susi het volgende:
Wss technische mankementen.
Klinkt niet echt enthousiastquote:
racist, sterf.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Rijpie het volgende:
lekker naar http://events.bnn.nl/page/sensation gaan, hoef je ook geen gekleurd wijf op sensation WHITE te zien
bij sensation mag dat. wat een idioot feest.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:24 schreef Ritmo het volgende:
http://events.bnn.nl/page/sensation
een topic over een dancefeest openen in KLB, waar 90 % van dat Rock Wechter-volk is.
Nee hoor, leuk feestje met een line-up die beter kon.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij sensation mag dat. wat een idioot feest.
supercommercieel feest waar muziek op de 2e plaats staat. dat publiek is ook echt vreselijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, leuk feestje met een line-up die beter kon.
50000 man dat niet deugt ?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
supercommercieel feest waar muziek op de 2e plaats staat. dat publiek is ook echt vreselijk.
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
supercommercieel feest waar muziek op de 2e plaats staat. dat publiek is ook echt vreselijk.
Ik ben geen kenner maar wat is dan zo fout aan het publiek van Sensations ?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Natuurlijk heb je er een paar paupers tussen, maar op een bedrijvingsfestival en op de ZC loopt erger volk (lees: gothics, boeren, alto's, emo's) rond.
Niet veel, maar er lopen wat 'dagjesmensen' tussen (lees: mensen die normaal niet naar dancefeesten gaan) en dat kunnen sommige mensen niet uitstaan want dan voelen ze zich minder speciaal/exclusief.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar wat is dan zo fout aan het publiek van Sensations ?
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet veel, maar er lopen wat 'dagjesmensen' tussen (lees: mensen die normaal niet naar dancefeesten gaan) en dat kunnen sommige mensen niet uitstaan want dan voelen ze zich minder speciaal/exclusief.
Mwah, ze kunnen best eens weer gewoon goede muziek neer zetten. Sensation was tot 2004 echt tof. Goede trance muziek met een show waar je u tegen zegt, met publiek dat gek is op de draaikunsten van bijvoorbeeld Simon Patterson, Armin van Buuren, Marco V, Laurent Veronnez en Rank 1. Dat trekt toch echt ander publiek aan dan dit zaterdagavond disco publiek.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:55 schreef Ritmo het volgende:Niet veel, maar er lopen wat 'dagjesmensen' tussen (lees: mensen die normaal niet naar dancefeesten gaan) en dat kunnen sommige mensen niet uitstaan want dan voelen ze zich minder speciaal/exclusief.
Lekker elitairquote:Op zondag 5 juli 2009 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen best eens weer gewoon goede muziek neer zetten. Sensation was tot 2004 echt tof. Goede trance muziek met een show waar je u tegen zegt, met publiek dat gek is op de draaikunsten van bijvoorbeeld Simon Patterson, Armin van Buuren, Marco V, Laurent Veronnez en Rank 1. Dat trekt toch echt ander publiek aan dan dit zaterdagavond disco publiek.![]()
Nee, helemaal niet. Techno, minimal, electro, trance, tekno, drum n base, of house, dat maakt mij weinig uit maar zorg dat je gewoon aandacht besteed aan de muziek. Wie er dan op het feest af komen maakt mij niks uit, dus elitair is het niet. Toch zul je zien dat dit publiek dan geen kaartje koopt, het is dus geen doel maar gewoon een gevolg van het één en ander.quote:
Zoals gezegd ik ben geen kenner van Dance.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Techno, minimal, electro, trance, tekno, drum n base, of house, dat maakt mij weinig uit maar zorg dat je gewoon aandacht besteed aan de muziek. Wie er dan op het feest af komen maakt mij niks uit, dus elitair is het niet. Toch zul je zien dat dit publiek dan geen kaartje koopt, het is dus geen doel maar gewoon een gevolg van het één en ander.
Underworld is echt een genot.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:15 schreef tong80 het volgende:
Vind en vond het altijd lekker om in de dance tent te zijn.
Underworld Chemical Brothers en Moby kan ik goed hebben.
Ik zie alleen sexreclames op TV.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zet de TV aan en vergelijk het met het Sensation van voor 2004:
Windows Media Player cannot play the file because the specified protocol is not supported. If you typed a URL in the Open URL dialog box, try using a different transport protocol (for example, "http:" or "rtsp:").quote:Op zondag 5 juli 2009 04:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Deze stream danmms://livemedia2.omroep.nl/bnn_sensation_2009
daar noem je me ook watquote:Op zondag 5 juli 2009 03:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Natuurlijk heb je er een paar paupers tussen, maar op een bedrijvingsfestival en op de ZC loopt erger volk (lees: gothics, boeren, alto's, emo's) rond.
Ach, het was vrijdag een heel leuk publiek hoor. Goede sfeer. Ook erg veel buitenlanders, ik heb met Amerikanen, Turken en Polen staan praten.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen best eens weer gewoon goede muziek neer zetten. Sensation was tot 2004 echt tof. Goede trance muziek met een show waar je u tegen zegt, met publiek dat gek is op de draaikunsten van bijvoorbeeld Simon Patterson, Armin van Buuren, Marco V, Laurent Veronnez en Rank 1. Dat trekt toch echt ander publiek aan dan dit zaterdagavond disco publiek.![]()
Die presentatrice kondigde gewoon af. En ze verwees naar de stream. BNN had net als vorig jaar dus gewoon 2 uur zendtijd voor sensation.quote:
Net als tmf clubcam dat is echt et kanslooste programma ooitquote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die op TV gaan kijken naar mensen die feesten.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Net als tmf clubcam dat is echt et kanslooste programma ooit_!
Waarom niet, beeldregistratie was prima, geluid was prima, erg goeie regie, amper die DJ's in beeld. Helaas onderbrekingen met die Spuiten en Slikken presentatrice erdoorheen. Ik kon hier met een biertje wel even naar kijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die op TV gaan kijken naar mensen die feesten.
Was idd echt ontzettend goed regie en camera-werk! Ook mooi hoe ze soms het beeld lieten 'freezen' en een persoon in het wit lieten 'verdwijnen'.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom niet, beeldregistratie was prima, geluid was prima, erg goeie regie, amper die DJ's in beeld. Helaas onderbrekingen met die Spuiten en Slikken presentatrice erdoorheen. Ik kon hier met een biertje wel even naar kijken.
Ik had er best bij willen zijn. En met mn 38 jaar pas ik precies in de doelgroep van t huidige SW-publiekquote:Op zondag 5 juli 2009 13:15 schreef Ritmo het volgende:
Dat was juist vet. Maar daarvoor moet je misschien de hele show gezien hebben...
Ja, zag t publiek ook wel enthousiast reageren. Vond de set die ik zag wel erg goed, lekker veel bekende hits en samples. Tof.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
Omdat 'Alice' de rode draad van de avond was. Was echt mooi hoe het publiek meeging met d'r.
Op het einde (vlak voor Mr. White) kwam haar duistere kant naar boven. Haar 'zwarte' evenbeeld probeerde haar te verleiden en ze gingen (na enige twijfel) zoenen. Toen werd het publiek helemaal gek, zeker ook omdat ze twijfelde.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, zag t publiek ook wel enthousiast reageren. Vond de set die ik zag wel erg goed, lekker veel bekende hits en samples. Tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |