Daar waar je geen penetraties of pijpen mag zien?quote:
Maar het is wel klasse. Ik hou niet van zo`n kale kettingrokende gespierde man met een pielemans van tig meter die een blond schoolmeisje met bril op mishandelt.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar waar je geen penetraties of pijpen mag zien?
Ja, kut interviews. Wat boeit mij nou dat Guido Weijers op Sensation White staatquote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Rijpie het volgende:
lekker naar http://events.bnn.nl/page/sensation gaan, hoef je ook geen gekleurd wijf op sensation WHITE te zien
Witte Suck Sensation?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:15 schreef Susi het volgende:
Wss technische mankementen. Maar zoals gezegd, in elk geval niet dat wijf
Gaat welquote:
Dus hij zit ook aan de pillen? Met z`n grote oogjesquote:Op zondag 5 juli 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, kut interviews. Wat boeit mij nou dat Guido Weijers op Sensation White staat
Nope, was gewoon klaar. Vorig jaar ook al zo. Registratie is vast voor DVD only ofzoquote:Op zondag 5 juli 2009 02:15 schreef Susi het volgende:
Wss technische mankementen.
Klinkt niet echt enthousiastquote:
racist, sterf.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Rijpie het volgende:
lekker naar http://events.bnn.nl/page/sensation gaan, hoef je ook geen gekleurd wijf op sensation WHITE te zien
bij sensation mag dat. wat een idioot feest.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:24 schreef Ritmo het volgende:
http://events.bnn.nl/page/sensation
een topic over een dancefeest openen in KLB, waar 90 % van dat Rock Wechter-volk is.
Nee hoor, leuk feestje met een line-up die beter kon.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij sensation mag dat. wat een idioot feest.
supercommercieel feest waar muziek op de 2e plaats staat. dat publiek is ook echt vreselijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, leuk feestje met een line-up die beter kon.
50000 man dat niet deugt ?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
supercommercieel feest waar muziek op de 2e plaats staat. dat publiek is ook echt vreselijk.
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
supercommercieel feest waar muziek op de 2e plaats staat. dat publiek is ook echt vreselijk.
Ik ben geen kenner maar wat is dan zo fout aan het publiek van Sensations ?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Natuurlijk heb je er een paar paupers tussen, maar op een bedrijvingsfestival en op de ZC loopt erger volk (lees: gothics, boeren, alto's, emo's) rond.
Niet veel, maar er lopen wat 'dagjesmensen' tussen (lees: mensen die normaal niet naar dancefeesten gaan) en dat kunnen sommige mensen niet uitstaan want dan voelen ze zich minder speciaal/exclusief.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar wat is dan zo fout aan het publiek van Sensations ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |