Voetbalzone?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:35 schreef need2009 het volgende:
ad en voetbalzone niet te geloven tegenwoordig. Wat en afgang.![]()
![]()
Zo wat goed van je zeg, dat je dat kan!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Afwazig het volgende:
need2009!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was toch ook al duidelijk. Dat Twente moeilijk deed tegenover Ajax kon hij wel mee leven, maar dat ze ook zo'n houding aan namen t.o.v. HSV maakte hem pissig.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zo wat goed van je zeg, dat je dat kan!
http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/TCMID/tcm:5-537932/eljero-elia-doet-zijn-verhaal
vanaf 1.28,![]()
![]()
aaaahahahahahahaha
Ja en als hij naar Ajax kwam had hij gezegd dat hij niet naar HSV wilde. Ben je echt zo dom?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:35 schreef need2009 het volgende:
Zo, wat hoor en zie ik net op studio sport. Elia wou helemaal niet naar ajax heen. Hij wou alleen naar HSV. De media maakte dat er alleen van. Letterlijk de woorden van Elia.
Nou dan hoef je de media met proajax telegraaf![]()
, ad en voetbalzone niet te geloven tegenwoordig. Wat en afgang.
![]()
![]()
Dit citaat is verzonnen volgens jouquote:"Met zo'n grote Ajax-tas over straat, dat vond ik geweldig. Die Amsterdamse bluf past ook wel bij mij, denk ik. Het uitdagen, het dollen, net als op straat. Een tegenstander he-le-maal gek maken, dat is het mooiste wat er is."
Er is er geen 1 die een verbetering zou zijn. Dus laat maar.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:18 schreef Angstgegner het volgende:
Dat heb ik twee weken geleden hier al voorspeld. Op de officiële site zegt Elia trouwens dat hij spijt heeft over de uitlatingen die hij in het AD heeft gedaan. Jammer Maarten Wijffels, wie wordt de volgende speler van Twente die je naar Ajax gaat proberen te schrijven? Het zal andermaal een vergeefse poging zijn...
Precies. Met die belachelijke clausulequote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij puur voor het geld had gekozen was hij lekker bij Twente gebleven lijkt me.
Jij denkt dat het Rotterdamse AD een pro Ajax krant is ?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:18 schreef Angstgegner het volgende:
Dat heb ik twee weken geleden hier al voorspeld. Op de officiële site zegt Elia trouwens dat hij spijt heeft over de uitlatingen die hij in het AD heeft gedaan. Jammer Maarten Wijffels, wie wordt de volgende speler van Twente die je naar Ajax gaat proberen te schrijven? Het zal andermaal een vergeefse poging zijn...
Als ajax er ook zo over denkt. Heb ik er geen problemen mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:46 schreef navigator het volgende:
[..]
Er is er geen 1 die een verbetering zou zijn. Dus laat maar.
Inderdaad. Voor zo'n speler kijk je toch juist voetbal? Bovendien kan hij in de toekomst ook nog weleens belangrijk worden voor het nationale elftal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |