google maps?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:52 schreef SCH het volgende:
Deze is trouwens vlakbij het Wilhelminapark, maar ik weet de straat dan weer niet.
Ik heb nog wel wat suggestiesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga er de komende weken ook een aantal maken en zal jullie het leven dan eens flink zuur maken
ok. dan is het de Rembrandtkade volgens mijquote:
Nee, niet eens in de buurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Is dat een zijstraat van de Croeselaan, daar waar die sportschool zit/zat ??
Jazeker, +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies mijn idee - daar bij het Vondelparc - maar dat kan het dus niet zijn vanwege dat stomme speeltoestel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik weet ook echt niks.
Dacht nog even aan de buurt van de Vondellaan, maar daar zit weer niet zo'n speeltuintje.
Kloppert!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Maar wat had het nou met de Biltsche hoek te maken
Wat een tip, dat was ook wel te zien aan de parkeerautomaatquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Schop, het is in de buurt van de binnenstad
Ja hallo niet te makkelijk makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Blik het volgende:
Wat een tip, dat was ook wel te zien aan de parkeerautomaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |