Vorige maand had ik het nog over een stinkende studiegenoot in dit topic:
Stinkende mensen Nou, diezelfde studiegenoot kan naast mond en oksels ook haar voeten niet verzorgen!
Afgelopen donderdag, tegen 12 uur 's middags, wilde een groepje mensen (=studiegenoten) wat lunchen dus ik ging mee.

Maar toen kwam de stinkende studiegenoot (zoals jullie die kennen uit mijn vorig topic) tegenover me zitten!

Opeens rook ik een kaasachtige geur. Waar zou dat nou vandaan komen? Ik keek om me heen maar zag geen kaas. Geen enkel mens in mijn buurt was kaas aan het eten. Vreemd! Maar ik wilde wel weten waar die onwelriekende geur vandaan kwam dus ik keek goed om me heen en keek nu ook naar beneden en ik zag dat de stinkende studiegenoot haar slippers wat van haar af geschoven had, mijn richting op!!!

Ze had haar voeten er niet in uiteraard. De dingen lagen nu mijn richting in te meuren! Ik was nota bene bezig een heerlijke salade te eten, maar propte alles maar snel naar binnen want met elke seconde werd de geur erger.

Toen ik klaar was met eten ben ik maar snel naar buiten gegaan, de frisse lucht in.
Klacht tevens samenvatting: stinkende tenenkaasmensen
Subklacht 1: ik durfde niks te zeggen!
Subklacht 2: waarom brengt de zomer ook stinkende mensen met zich mee?
[ Bericht 0% gewijzigd door Ada. op 05-07-2009 02:54:09 ]