abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70657098
Vorige maand had ik het nog over een stinkende studiegenoot in dit topic: Stinkende mensen
Nou, diezelfde studiegenoot kan naast mond en oksels ook haar voeten niet verzorgen!

Afgelopen donderdag, tegen 12 uur 's middags, wilde een groepje mensen (=studiegenoten) wat lunchen dus ik ging mee. Maar toen kwam de stinkende studiegenoot (zoals jullie die kennen uit mijn vorig topic) tegenover me zitten! Opeens rook ik een kaasachtige geur. Waar zou dat nou vandaan komen? Ik keek om me heen maar zag geen kaas. Geen enkel mens in mijn buurt was kaas aan het eten. Vreemd! Maar ik wilde wel weten waar die onwelriekende geur vandaan kwam dus ik keek goed om me heen en keek nu ook naar beneden en ik zag dat de stinkende studiegenoot haar slippers wat van haar af geschoven had, mijn richting op!!! Ze had haar voeten er niet in uiteraard. De dingen lagen nu mijn richting in te meuren! Ik was nota bene bezig een heerlijke salade te eten, maar propte alles maar snel naar binnen want met elke seconde werd de geur erger. Toen ik klaar was met eten ben ik maar snel naar buiten gegaan, de frisse lucht in.

Klacht tevens samenvatting: stinkende tenenkaasmensen
Subklacht 1: ik durfde niks te zeggen!
Subklacht 2: waarom brengt de zomer ook stinkende mensen met zich mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ada. op 05-07-2009 02:54:09 ]
pi_70657162
Eigeur en kaasgeur.. vreselijk.
Wel jammer dat die mensen er zelf niks van merken blijkbaar..
en ondertussen gaat iedereen langzaam dood.
Pleite :)
pi_70657179
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:24 schreef Meris het volgende:
Eigeur en kaasgeur.. vreselijk.
Wel jammer dat die mensen er zelf niks van merken blijkbaar..
en ondertussen gaat iedereen langzaam dood.
Inderdaad en het is ook asociaal.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:26:46 #4
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_70657219
Die merkte het vast wel, anders had ze ze niet opzij geschoven
pi_70657236
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:26 schreef donnakol het volgende:
Die merkte het vast wel, anders had ze ze niet opzij geschoven
Om maar niet in haar eigen stank te zitten?
pi_70658528
En toen ging TS een topic openen in plaats van deze ziel te verlichten en haar een tip te geven.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 5 juli 2009 @ 03:00:09 #7
225102 optimusfunk
PRIMUS SUCKS.
pi_70658631
zeg er dan ook iets van, vieze mietje. ''hoi, je stinkt naar dikke poep'' ofzeu. ja toch?
pi_70659176
waarom zeg je het niet tegen haar....
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_70659598
quote:
Op zondag 5 juli 2009 03:00 schreef optimusfunk het volgende:
zeg er dan ook iets van, vieze mietje. ''hoi, je stinkt naar dikke poep'' ofzeu. ja toch?

zondag 5 juli 2009 @ 08:25:12 #10
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_70660228
Het makkelijkst is om gewoon een algemene opmerking te maken, zonder dat je iemand beschuldigd. De rest ruikt het dan waarschijnlijk ook wel en gaat meezoeken naar de 'bron'. Erg beschamend en verontrustend voor de veroorzaker.

Als je niets zegt, is de 'bron' zich van geen kwaad bewust en verandert er dus ook niets. Ik heb zelf ook een grafhekel aan zulke lui. Het zijn dezelfde mensen als die huisgenoot die nooit de plee schoonmaakt of die z'n tv 'snachts aan laten staan. Slackers. Voor zulke mensen is een jaartje dienstplicht een uitkomst...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')