Zou best kunnen, in dat geval idd geen probleemquote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Joels het volgende:
Volgens mij wordt op de SvJ juist veel met macs gewerkt en zou een macbook dus geen probleem moeten zijn.
Dat soort dingen leer je na enige tijd onbewust aan en je denkt er niet meer over na. Ik zou me er niet al te druk om maken.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou toch nog eens kritisch daar naar kijken, laat je niet alleen verleiden door het enorm strakke design.
Wat mij bijv. irritant lijkt, juist bij een studie waar je waarschijnlijk zo enorm veel gaat typen, is het onvolledige toetsenbord. Aparte toetsen voor Home, End, Page Up en Down ontbreken. Dat moet je met een combinatietoets doen.
Elk scherm is backlitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb al anderhalf jaar een xps 1330 van dell. Nog geen 1,8 kilo, 13 inch en backlit scherm. Hoef dus niet veel te sjouwen en kan lekker buiten in de zon werken. Perfecte uni-laptop i.m.o.
Dit is wel iets om te overwegen inderdaad. Overigens mist ook een delete toets, die mis ik nog het meeste van allemaal op mijn Macbook (dit wordt fn+backspace).quote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou toch nog eens kritisch daar naar kijken, laat je niet alleen verleiden door het enorm strakke design.
Wat mij bijv. irritant lijkt, juist bij een studie waar je waarschijnlijk zo enorm veel gaat typen, is het onvolledige toetsenbord. Aparte toetsen voor Home, End, Page Up en Down ontbreken. Dat moet je met een combinatietoets doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |