neen, zowel het aantal letters als het aantal lettergrepen uit je eerste (vlieg-dier) antwoord corresponderen met die van het juiste antwoordquote:
quote:
Mag ik weten wat je bron is ? Wiki zegt :quote:Op zondag 5 juli 2009 00:55 schreef barney74 het volgende:
[..]
qonmann +1
De in Azië levende reuzenstekelstaartzwaluw kan een snelheid van meer dan tweehonderd km. per uur halen. Hij houdt dus een exprestrein makkelijk bij.
Stand AKQ #1639
2 Susi
2 qonmann
2 barney74
quote:De slechtvalk (Falco peregrinus) behoort tot de grootste valken. Deze roofvogel staat bekend als de snelst duikende vogel ter wereld. Het dier maakt vanaf grote hoogte steile duikvluchten. De snelst opgemeten vlucht bedraagt op dit moment 380 km per uur.
Bron? Volgens verschillende bronnen die ik tegenkwam is het toch echt de http://en.wikipedia.org/wiki/Peregrine_falcon , de slechtvalk dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:55 schreef barney74 het volgende:
[..]
qonmann +1
De in Azië levende reuzenstekelstaartzwaluw kan een snelheid van meer dan tweehonderd km. per uur halen. Hij houdt dus een exprestrein makkelijk bij.
Neenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:57 schreef barney74 het volgende:
leuk om te weten toch?
ik zou bijna zeggen Willy Vnadersteen
één manquote:Op zondag 5 juli 2009 00:59 schreef De_Hertog het volgende:
Van Kooten en de Bie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |