Bommeltje laat nou maar...kom we gaan dansen ..met zijn allen..quote:Op zondag 5 juli 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog onbezonnen reageerde zou ik hebben gezegd "Ik zou Mooii best eens met haar muil aan mij trekhaak willen koppelen en met 140 de duitse grens over willen rachten waar de snelweg nog op grind lijkt" maar zo ben ik niet meer !
oehhh wauw!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt! Dat zal ik zeker niet ontkennen!!!
En nog een beter iets... ik sop niet tegen alle heterogvrouwen hier...
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 juli 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog onbezonnen reageerde zou ik hebben gezegd "Ik zou Mooii best eens met haar muil aan mij trekhaak willen koppelen en met 140 de duitse grens over willen rachten waar de snelweg nog op grind lijkt" maar zo ben ik niet meer !
slijmertquote:Op zondag 5 juli 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee scattie ik hou van je, zal ik toch niet doen
Ik weetsquote:Op zondag 5 juli 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt!da's trouwens Erieberie op VOL.. jeweets die dingo
das meer eigen belang trouwens... ik heb geen zin om al die slijmsporen morgen weer tegen te komenquote:
Proost meis, ze maken dussssssquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nog een glas en ik ben voor de duivel ook niet meer bang...morgenochtend dan weer wel...
Maar das morgen pas ...
hahahahhahahahahahahahah oke dan zeg ik er niets meer overquote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow nah laat maar, want ik wil dat allebei niet zijn
Oh my love, je weet toch wat ik prefere, maar ik ben wel nieuwsgierig je weetzzz.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Huh je valt toch niet op vrouwen, MANNEN zal je wel bedoelen.
Je vergist je beeb
Hahahahaquote:Op zondag 5 juli 2009 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
das meer eigen belang trouwens... ik heb geen zin om al die slijmsporen morgen weer tegen te komen
en het grappige is dat ik iemand beterschap wenste met mijn eerste post vandaag.Wat een creep ben jij .Misselijk makend.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn me allemaal al een keer naar de kop gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |