Het moet anders zijn "Ik ben een serieus mens." Zo maakt hij wel meer fouten. Ook de uitspraak deugt vaak niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij praat gewoon goed nederlands hoor.
Inderdaad, alleen vind ik hem altijd zo nonchalant overkomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:57 schreef Krambo het volgende:
Wel een aardige gast die Aboutaleb, maar ik hoor liever een diepteinterview met Breukink, maar dat zal er wel niet inzitten..
Ehm Boogerd op La Plagne vergetenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Breukink was wel een beest al zou je het niet zeggen.
Won de zwaarste etappe ooit in de Giro.
Maar bij veel mensen blijven de zwakke dagen waardoor ie rondes verloor helaas bij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Wat ik net door het beeld zag lopen, was ook misschien een slip van Tongquote:
Breukink lijkt me ook een toffe peer. Evenals Aboutaleb.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Maar gezien de kwaliteiten die had (denk ik) had, heeft hij niet zo veel gewonnen als had gekund en gemoeten. Te weinig een killersmentaliteit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ja die etappe over de Gavia tochquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
In de Giro? Goed geheugen is handig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm Boogerd op La Plagne vergeten
En had de Tour in 1991 kunnen winnen als PDM toen niet aan het experimenteren was geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben net als jij vrij kansloos al 5,5 jaar lid van deze tokoquote:
Als je dat tegen Breukink zou zeggen krijg je de opmerking Ehhhh tja dat is niet echt zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Nee, maar die was lang zo zwaar niet als je naar de omstandigheden kijkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm Boogerd op La Plagne vergeten
Eens, daarom snap ik die vergelijking met Gesink niet die net werd gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar gezien de kwaliteiten die had (denk ik) had, heeft hij niet zo veel gewonnen als had gekund en gemoeten. Te weinig een killersmentaliteit.
Mart is gewoon ontzettend trots dat hij een politicus bij zich heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:03 schreef 456 het volgende:
Breukink krijgt wel erg weinig spreektijd; elke keer via een ubocht terug naar Rotterdam.
Jammer, tour is nu bezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |