Die fotografe, ze was wel lekker ja. Daar had ik ook wel voor opgekeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:13 schreef Comedylocal het volgende:
Lance zag een blonde vrouw, goh hoe geweldig.
Ik had haar gelijk geneukt voor de camera's, doet het altijd zo goed thuis, als je vrouw zit te kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:15 schreef .txt het volgende:
[..]
Die fotografe, ze was wel lekker ja. Daar had ik ook wel voor opgekeken.
Hij wil gewoon goed fietsen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een oncharmante dude die cavendish.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een oncharmante dude die cavendish.
Of Fubu?quote:
Ik bespeur hier iets van afgunst over Feijenoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:19 schreef .txt het volgende:
[..]
Hij moet ons keer op keer uitleggen hoe briljant de Fransen zijn (geweest).
Nou dank je welquote:
iddquote:
Weinig? Eén vraagje over het karakter van Gesink, verder een inkopper over Freire, maar eigenlijk is het niks.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer, dat hij breukink zo weinig vragen stelde over gesink, menchov en de gedachtes over de andere concurrenten.
Dat is nu eenmaal de opzet van het programma. Als het sport-kritisch zou zijn gaat Breukink er niet zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer, dat hij breukink zo weinig vragen stelde over gesink, menchov en de gedachtes over de andere concurrenten.
Geest -t en inkt -t?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:26 schreef richbitch het volgende:
[..]
Lastig hé..
Is trouwens Gesink wel voorbij gekomen stukje?
En hoe zat dat met het zeepje?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ach zo moest ik me douchen in militasire dienst in Duitsland.
En dan onder de douche.
Hield ik stijf vastquote:
Krimpte je tong toen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ach zo moest ik me douchen in militaire dienst in Duitsland.
En dan onder de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |