Bah, baal nu al dat ik hem heb gekozen in mijn tourpoule..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gewoon over zijn piek. Niet meer in topvorm.
Mogelijk. Maar alsnog heeft ie drie zeges in grote rondes. Dat presteren ook niet veel renners.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Menchov zal de tour ook nooit winnen.
Ach, ik vind ik vindt vrijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:47 schreef Bartoli het volgende:
ik vindt die Nederlandse vertalingen van die russische namen altijd zo
Uiteraard zeer goede prestatie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar alsnog heeft ie drie zeges in grote rondes. Dat presteren ook niet veel renners.
Zal Maril hebben liggen soppen ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prachtig dat live-commentaar van Mart altijd
Na de ploegentijdrit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Bah, baal nu al dat ik hem heb gekozen in mijn tourpoule..
Hij zal wel bij de eerste HC afstappen..
Nee ik vindt kom ik op klaarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:47 schreef Bartoli het volgende:
Ze zijn niet mooi, maar het zijn logische, fonetische vertalingen van Russische tekens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:47 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Comedylocal het volgende:
Mentsjov had een offday te weinig EPO ?
Goede meneer ja. Keurig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef 456 het volgende:
Ik vind die Aboutaleb nog best te pruimen... zo naast breukink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |