Dat dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de opzet van het programma. Als het sport-kritisch zou zijn gaat Breukink er niet zitten.
(top)schaatsers doen het ook al jarenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Raar... 3/4 jaar geleden zag ik op MTV dat ze in de VS ijsbaden al op High School niveau gebruikten voor American Footballers.
Heeft nog best lang geduurd voor het hier z'n intrede op top niveau heeft gedaan dan.
Ahboe --quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:30 schreef 456 het volgende:
Aboutaleb: ++
Smeets: -
Breukink: -- (maar dit keer lag het niet aan hem maar aan Smeets)
Zo enig vind ik het niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Aboutaleb was echt de enigste die aan het woord was
Vorig jaar namen ze na de etappes gewoon een pilletje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Raar... 3/4 jaar geleden zag ik op MTV dat ze in de VS ijsbaden al op High School niveau gebruikten voor American Footballers.
Heeft nog best lang geduurd voor het hier z'n intrede op top niveau heeft gedaan dan.
Hockey idem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
(top)schaatsers doen het ook al jaren
Aha, van hockey wist ik 't, maar dat schaatsers er ook gebruik van maken is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
(top)schaatsers doen het ook al jaren
Neem is een biertje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:30 schreef 456 het volgende:
Aboutaleb: ++
Smeets: -
Breukink: -- (maar dit keer lag het niet aan hem maar aan Smeets)
Dat is dus het kunstje, maar ik moet zeggen dat ik er geen moer aanvond op een paar leuke momenten na, Fifi bvquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Typische Avondetappe weer..
Iedere keer heb ik de neiging om verder te zappen.. En dan komt er net weer een leuk fragmentje tussendoor en voordat je het weet ben je er weer ingetuind: Je hebt de hele uitzending gezien..
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aha, van hockey wist ik 't, maar dat schaatsers er ook gebruik van maken is nieuw voor me.
http://twitpic.com/57xpoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef UtrechtSlim het volgende:
IJsbaden is een misleidende term. Je kunt beter spreken van koelbaden. Het water mag niet kouder zijn dan 18 graden. Dat bevordert de doorbloeding en daarmee het herstel van de spieren. Als je letterlijk in een ijskoud bad stapt kun je gemakkelijk onderkoeld raken.
Die fysio had het over 8 graden , hij vermoord onze Nickyquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef UtrechtSlim het volgende:
IJsbaden is een misleidende term. Je kunt beter spreken van koelbaden. Het water mag niet kouder zijn dan 18 graden. Dat bevordert de doorbloeding en daarmee het herstel van de spieren. Als je letterlijk in een ijskoud bad stapt kun je gemakkelijk onderkoeld raken.
Morgen even kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:31 schreef tong80 het volgende:
oe 78 Raas won de proloog maar kreeg geen geel
Die zijn wel degelijk veel kouder hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef UtrechtSlim het volgende:
Zeker.quote:
én Wennemars zegt het én die fysio van Terpstra.. Dat zal toch geen toeval zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:44 schreef UtrechtSlim het volgende:
Nonsens. Wennemars weet niet waar hij het over heeft. Ga jij eens in een bad van 8 graden zitten en kijk maar of je je er beter door gaat voelen.
Niki, als we toch aan het mierenneuken zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:43 schreef maril het volgende:
[..]
Die fysio had het over 8 graden , hij vermoord onze Nicky![]()
Doet me denken aan wat Marc Lammers ooit ventileerde in een interview. Hij zei dat zijn speelsters in een bad zaten van 10 graden. Argentijnse bondscoach las dat en maakte een bad van 10 graden. Zijn speelsters kwamen er ellendig en klappertandend uit, haha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
én Wennemars zegt het én die fysio van Terpstra.. Dat zal toch geen toeval zijn?
Geilquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niki, als we toch aan het mierenneuken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |