Eens, ouwe sensation'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Trance op Sensation WhiteDat was jaren geleden! Helaas.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef kthxbye het volgende:
ik hoorde dat de black eyed peas kwamen vanavond_!!!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Trance op Sensation WhiteDat was jaren geleden! Helaas.
Nee al die indie-rockbandjes met hun irritante kut-accent en 'vrolijke' gitaardeuntjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
Trance/dance is vaak zo saai en pure eenheidsworst.
Dat is ook voor een groot deel matige eenheidsworst inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee al die indie-rockbandjes met hun irritante kut-accent en 'vrolijke' gitaardeuntjes.
Ritmo, met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee al die indie-rockbandjes met hun irritante kut-accent en 'vrolijke' gitaardeuntjes.
Laten we er nou niet zo'n topic van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ritmo, met jou kan ik praten.
Tevens heb ik echt schurft aan mensen die DJ's geen muzikanten noemen![]()
DJ's maken toch wel degelijk muziek
Die richting ging het al opquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laten we er nou niet zo'n topic van maken.
Ja hallo, geef me even niet direct gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is ook voor een groot deel matige eenheidsworst inderdaad.
Ja, maar de definitie van eenheidsworst houdt eigenlijk al in dat het onorigineel is en daarom nooit echt goed kan zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja hallo, geef me even niet direct gelijk.
Eenheidsworst is niet zo erg zolang het goed klinkt.
Mee eensch, zit ook absoluut geen variatie meer in. Ben er maar van af gestapt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eventueel. Mis alleen Bier & Tieten.quote:
Dan moet je gewon verder kijken, er is genoeg goede muziek in die hoek te vinden maar ook heel veel onoriginele en slechte muziek.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef Meris het volgende:
[..]
Mee eensch, zit ook absoluut geen variatie meer in. Ben er maar van af gestapt.
Hm nou geef mij toch maar metaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet je gewon verder kijken, er is genoeg goede muziek in die hoek te vinden maar ook heel veel onoriginele en slechte muziek.
\m/quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Meris het volgende:
[..]
Hm nou geef mij toch maar metaal![]()
en anders regen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef Meris het volgende:
[..]
Hm nou geef mij toch maar metaal![]()
en anders regen.
Zet dan gewoon je raam open?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:09 schreef Meris het volgende:
[..]
Van die slaapmuziek![]()
Hoor je regen op de achtergrond, of vogelgeluidjes. Zalig
Raamhor voor de muggen tegen te houden? De regen kan ik je ook niet mee helpen neequote:Op zondag 5 juli 2009 00:24 schreef Meris het volgende:
[..]
Twee dingen
- muggen
- geen regen.
Niks aan dus,
Ryuzaki ¬.¬
Hehe bedankt in ieder geval hea.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:06 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Raamhor voor de muggen tegen te houden? De regen kan ik je ook niet mee helpen nee
Oh geweldig.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:09 schreef Meris het volgende:
[..]
Van die slaapmuziek![]()
Hoor je regen op de achtergrond, of vogelgeluidjes. Zalig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |